wueska Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 hey:) wracam po dosyć długiej przerwie i chciałbym cos wnieść :( Przerabiam silniki demoludów dlatego ze lubie poprostu grzebac przy silniku, nie uważam sieani mądrzejszy od inzynierów ze Świdnia, IFA i innych, ale sprawia mi to duzą frajde :( pozatym zeby coś przerabiac trzeba czytać czytać i jeszcze raz czytać!! W siążach jest zawarte dużo informacji, czasami nawet dokładne dane techniczne motocykli jaońskich dzięi którym mozna niektóre elementy z nich zaadaptowac :( Więksosć moich kolegów uważa mnie za świra i mówi ze nie warto przerabiac bo za cene przerube mugłbym upić cos lepszego i mocniejszego :( W tedy nie miał bym przyjemności pogrzebania przy silniku, satysfakcji, i wielu innych fajnych uczuc. "Strojenie" to dosyć drogie i czaso chłonne hobby!! p.s. Przepraszam za błędy !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Witajcie Mam do was pytanie czy ktoś z was zakładał już sportowy cylinder 60cm3 do motorynki, chodzi mi oto czy trzeba zmienić gaźnik :P P.S Proszę bez ideologii typu a po co, a dlaczego :twisted: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Witajcie Mam do was pytanie czy ktoś z was zakładał już sportowy cylinder 60cm3 do motorynki, chodzi mi oto czy trzeba zmienić gaźnik :P A skad masz taki cylinder? Sprzedaja gdzies takie wynalazki? To czy trzeba bedzie zmienic gaznik bedzie zalezalo glownie od tego jaki przekroj ma kanal ssacy w tym "sportowym" cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Witajcie Mam do was pytanie czy ktoś z was zakładał już sportowy cylinder 60cm3 do motorynki, chodzi mi oto czy trzeba zmienić gaźnik :P A skad masz taki cylinder? Sprzedaja gdzies takie wynalazki? To czy trzeba bedzie zmienic gaznik bedzie zalezalo od tego jaki przekroj ma kanal ssacy w tym "sportowym" cylindrze.W kemocie i na allegro można kupic takie cylindry tylko trzeba go porawiać jak sie mysli o zwiększeniu osiągów bo są strzasznie kiepsko wykonane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 IMO sa one przystosowane do zastosowania seryjnego gaznika i pewnie nie roznia sie niczym od zwyklych cylindrow, oprocz pojemnosci i ewentualnie innych wymiarow kanalow przelotowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Witam Ja się nie zgodze moim zdaniem cylinder naprawdę jest OK. Nie długo powinnienem go zamontować w mojej motorynce i napisze czy poprawiły się osiągi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Hmmm sam kiedys myslałem nad tuningiem mojego ogara 205, ale doszłem do wniosku ze nie ma sensu. Dużo kasy sie wpakuje w taki silnik a i tak nie będzie dużej frajdy. Mi sie to juz znudziło i dlatego buduje sobie sam moto na ramie ogara 205. :lol: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Przy zakladaniu cylindra 60cm3 radzilbym wypolerowac wszystkie kanaly i skorygowac progi, a w gazniku lekko zwiekszyc dawke paliwa. Wtedy moc jest duzo odczuwalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusss Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 no i PONY TUNING dziala :)po wielu godzinach meczacej pracy i kilkuset zlotych zostawionych u ludzi chcacych sie pozbyc gratow mam ja :)silnik zostal poddany wielu modyfikacjom :)w zasadzie dostala nowy silnik :Dserduszko to DEZAMET typ 019 czyli polska 3 biegowka :Dwał pelnyfazy rozrzadu wedlug artykulu P. Sałkapolerowany w srodku tlokpiescienie chromowe :Dgłowica splanowana cale to wystajace - jakies 1,5-2mmgaznik K60B (sdiełano b CCCP)spasowane wszystkie kanaly, lacznie z gaznikiem :Dwydech poprawionyzaplon elektronik od charta kompletnysprzeglo potraktowane migomatem - zembatka w koszu (koszyk z 1970 roku z zembatka wpuszczana a nie tylko spawana) i obspawane bolce w tej tarczy z bolcamioczywiscie wal w stanie bdb, nowe lozyska wszystkie w silniku, tlok i cylinder z mojego śp 023 - po jednym sezonieautomat biegow zlozylem z dwoch - nowych nie robiazaplon na poczatku ustawilem jak dla 023 - 3mm - nie chcial wchodzic na obroty...w necie widzialem ze niby 4,5 mialo byc... no to 4,5 i.... eureka jak to zasuwa :Dz patentow mam manetki z charta, przednia lampe z charta z wkladem z duzego fiata, tylna lampa na nowym wsporniku z charta, napinacze linek hamulca i sprzegla przy klamkach :D wywalilem ten na dole przy sprzegle bo i tak kazdy moj silnik mial tam zerwany gwintzostalo pospinac elektryke i zalozyc licznik :(a potem Jawa P20 '75 juz na stanowisku tortur :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 chciałbym wam przedstawic mój pomysł na tuning motoryny :crossy: -nowy silnik(DEZAMET typ 019) 3 biegi-gaźnik od jawy 350-filtr storzkowy(nie wiem jak sie to pisze :D)-wydech taki z dyfuzorem jak do simsona tyle ze z obcientąkońcówka tłumiąca a z zamontowaną własnej roboty-cylek 60cc z polerka-planowanie głowicy-owiniencie całej ramy żywica poliestrowa ze szkłem dla wzmocnienia konstrukcji. (a na spawach podójnie)-wywalenie wszystkich niepotrzebnych plastików,kolanko wydechu zrobic z zywicy i szkła(lekkie i nietopliwe:D Co wy o tym sadzicie?? Coś może jeszcze dodać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 gaxnik od jawy 350 ma 28mm;] kazdy wydech nawet jawki ma komore rozprezna;] usuniecie końcówki tłumiocej nie ma duzego wpływu na moc, planowaie głowicy moze skończyc sie spalaniem stukowym i tyle;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Czyli gówno w papierku po cukierku......zastanowcie sie czy nie lepiej kupic normalne częsci i miec orginalny sprzet ktory dlugo posluzy czy wysilona padake ktora po kilkuset kilometrach stanie i ,,tjunink,, od nowa bedzie trzeba robic :) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 chciałbym wam przedstawic mój pomysł na tuning motoryny :crossy: .......- owiniencie całej ramy żywica poliestrowa ze szkłem dla wzmocnienia konstrukcji. (a na spawach podójnie)- kolanko wydechu zrobic z zywicy i szkła(lekkie i nietopliwe:DCo wy o tym sadzicie?? Coś może jeszcze dodać?? Żywica na ramie to niepotrzebny balast, no chyba że ważysz 150 kg i musisz zwiększyć sztywność ramy...Co do kolanka z kompozytu to mija się z celem, gdyż żywice ulegają destrukcji w temperaturze 400-500°C, a z tego co pamiętam to temperatura spalin sięga 800 °C.Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 a gdzie ty 2000 km na pierdziku zrobil.... no chyba ze byl to simson to zwracam honor bo sam duzo zrobilem km na simelu ale jak to byl koszmarek to nie wyobrazam sobie 2000 km ja sam po remoncie silnika zrobiłem no ogarze (silnik 223) prawie 3tys km bez awarii, niestety potem się tłok posypał. zrobiłem szlif, wymieniłem tłok i jezdze dalej- niestety narzie jeszcze docieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 1.Buduje ta motorynke tylko po to zeby sie czasem pobawic. 2.Żywiaca ze szkłem jest bardzo lekka i wytrzymała jak ja sie umie nakładać. Wystarczy paski szkła nasaczyc mała iloscia zywicy i gra. Potem na maxa mocno owinac i zetrzec to co zostało. Mozna owinac to jeszcze takim materiałem w który wsiakne kojejna porcja zywicy. Potem taśma klejaca i odstawiamy na 24h do pełnego utwardzenia i leciutkie i mocne 3.Epoksydowej prawie nie da sie nadtopic. (probowałem zapalniczka i lutownica gazową) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.