IG?A Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Witam.. Mam jak to już zwykle bywa banalne pytanie.. mianowicie jak zmniejszyć ilość paliwa w mieszance i kiedy wiadomo ze jest już git... Wiem że są sruby mieszanki a/f ale niewiem czy wkrecić czy wykrecić... Wiem że jest zbyt duża ilość paliwa bo strzela z tłumika na bardzo wysokich obr (dopala w tłumiku a z tego co wiem nie powinno )... dodam ze tłumik mam kombinowany (orginał skrócony i wyciągnienta ostatnia przegroda wraz z tą mała rurką co dławi wylot)Z góry dzieki za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 zrób fotki gaźników z obu stron to cosik wymyślimy.Ale jak jest git to powinno się mieszankę wzbogacić a nie zubożyć!!! Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 5 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 jutro zrobie i jakoś zamieszcze... i nie jest git bo strzela w tłumik nie w momencie odpuszczania tylko na odkreconej manetce przy ok 13000obr (nie na odcieciu.. bo nawet go nie ma) podobnie jak to bylo w temacie z działu sport/naked/turystyk o ogniach w FZR 600... To chyba oznaka nie spalonego paliwa które sie dopala w wydechu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 i nie jest git bo strzela w tłumik nie w momencie odpuszczania tylko na odkreconej manetce przy ok 13000obczekaj - czy dobrze rozumiem?jedziesz sobie na 1ce przed siebie z taką prędkością, żeby obrotomierz wskazywał 13k obr/min i jadąc tak na "zaciętej" manetce walą ci ognie z wydechu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 5 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 nie przy odkrecaniu na luzie do czerwonego pola (prawie 15k) to mniej wiecej przy 13k strzela niewielki ognik (bez huku tylko ogień )... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Przy takich obrotach pomyśl raczej o dyszy głównej, bo to ona dozuje ilośc paliwa. A jak świece? Miałem taki przypadek, FZ`a strzelała na pół metra (:lol:), bo poprostu kiepskie świece "dawały ciała" co jakiś czas i wtedy faktycznie resztki dopalały się w wydechu. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 A może to jest sprawa tego że mamy zime i motor odpalony na 10 minut nie bedzie pracował wzorowo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Może to byś właśnie to, tak jak wspomniałęm, wywal świece, załóż nowe, nie ruszaj motocykla do wiosny i zacznij nim poprostu jeździć :-). POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 hehe.. z tym jest problem... bo chce go sprzedać... jakiś gość ma przyjechac za ok tydzień dwa... :? i nie chciał bym sprzedawać lipy.. powiedziałem mu o gaziorach... tak ze jestem chyba ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 nie przy odkrecaniu na luzie do czerwonego pola (prawie 15k) to mniej wiecej przy 13k strzela niewielki ognik (bez huku tylko ogień )... Przede wszystkim odkrecanie na luzie do czerwonego pola jest niezdrowe dla kazdego silnika - wieki temu kumpel rozkrecil tak swiezo zrobionego Bonneville i linka gazu mu sie zaciela - silnik eksplodowal po 5 minutach max obrotow.Kupcow, ktorzy tak chca traktowac moje moto bym na kopach z garazu wyprowadzal.A twoja Kawka mimo ze obroty lubi to nowa nie jest i jakies zuzycie silnika ma - nie przejmowal bym sie tym tylko sprzedawal.Poza tym nie wierze ze to sprawa gaznikow - raczej zaworow, czy za slabych juz sprezyn. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Dudek Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Przede wszystkim odkrecanie na luzie do czerwonego pola jest niezdrowe dla kazdego silnika Tak jest i nie obraz sie ale powinienes zarobic wirtualnego PAROLA od forumowej starszyzny za takie traktowanie silnika!!!!Z tymi zaworami to bzdura!Tak jak Pawel juz pisal to typowy objaw na niedomagajace swiece!Moze nawet nie bedzie koniecznosci ich wymiany no ale to okazalo by sie dopiero po pierwszej przejazdzce na ostrym OGNIU!Pozdrawiam Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 8 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 sorry ale nieweim dla czego odkrecanie jest takie straszne.. przecież nie trzymam moto w maksymalnych obrotach ba nawet nie dokęcam do czerwonego tylko zaraz przed nie... niewiem.. prosze oświcić mnie ? P.S Grzesiek jestes bratem Piotrka czy to tylko taka zbierznośc nazwisk i miast ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Igła gwoli wyjaśnienia Grzesiek jest moim synem wychowanym od urodzenia wśród motocykli.Motocykl jest Twój i możesz z nim robić co Ci się podoba ale posłuchaj doświadczonych mechaników i nie wkręcaj więcej silnika na jakiekolwiek obroty bez obciążenia , no powiedzmy jak Cię to bawi to do 5000 możesz pokręcić ale powoli.Przy gwałtownym odkręceniu wskazówka obrotomierza nic Ci dokładnie nie pokaże ze względu na duże opóźnienie pomiaru.A może jeszcze nie widziałeś wewnątrz przekręconego silnika? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Po prostu na biegu jalowym w silniku bez obciazenia jazdą jak go krecisz to czesci pracuja bardziej bezwladnie co moze spowodowac jego rozsypanie sie czyli mowiac potocznie:przekrecenie go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 8 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 widziałem niestety silik kumpla z którego niestety niewiele zostało.. Ale jemu wypadł bieg tzn nie dokładnie go zapiał... A co do tego krecenia to dzieki za info.. naprawde nie miałem pojecia... Ale z drugiej strony nie słyszałęm jeszcze o przekreceniu silnika w ten sposob... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.