Skocz do zawartości

Grzegorz Dudek

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sosnowiec

Osiągnięcia Grzegorz Dudek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tak jest i nie obraz sie ale powinienes zarobic wirtualnego PAROLA od forumowej starszyzny za takie traktowanie silnika!!!! Z tymi zaworami to bzdura!Tak jak Pawel juz pisal to typowy objaw na niedomagajace swiece!Moze nawet nie bedzie koniecznosci ich wymiany no ale to okazalo by sie dopiero po pierwszej przejazdzce na ostrym OGNIU! Pozdrawiam Grzesiek
  2. Chodzilo mi o mozliwosci przerabiania silnkia czy gaznikow o ktorych mowa!Jesli zas chodzi o reszte mozliwosci wydymania przeciwnika to sami sie wydymali co udowodnilismy na ostatniej eliminacji!!! ;) A tych kutaskow z Motocykla mam gleboko w DUPIE!!! Pewnie jak by pogrzebac to i na KWASA znalazla by sie jakas teczka!!!!No tak!!!Przeciez to co pisze i jaki jest stronniczy wskazywalo by bezposrednio na to ze jest aktywny agentem KGB odpowiedzialnym za zamieszanie w polskim sporcie motocyklowym!!! MOTOCYKISCI miejcie sie na bacznosci agenci sa wsrod nas :) Trzymajcie sie cieplo!!!Pozdrawiam!!!
  3. No wlasnie!Jesli czuje , a wynika z tego co napisal ze jeszcze tego nie wie!No ale!Co do metody prob i bledow to masz racje to wymaga naprwde DUUUZO wprawy a i to nie zawsze uzyskuje sie taki efekt jaki by sie chcialo bo opierasz sie na odczuciach a nie faktach . Jakis czas temu wlasnie w ten sposob stroilismy z HIPISEM GSX-R 750 na plaskich gaznikach Keihin do ktorych nie bylo zadnej dokumentacji i chlopak zarzekal sie ze po kazdej korekcie motocykl chodzi lepiej!Jakiesz bylo nasze zdziwienie kiedy na chamowni pokazal cale 98 KM (a fabrycznie ma chyba 135) a kierowca zarzekal sie ze jeszcze nigdy ten motocykl tak nie grzmocil!!!Dopiero po kilku pomiarach na hamowni i regulacjach wrecz przeciwnych na jakie wskazywaly by wszyskie znaki na niebie odzyskalismy moc i wtedy naprawde zaczela sie jazda!!! Co do zas GS-a problem tkwil w tym ze to byl motocykl przygotowywany do puchary GS500F CUP w zeszlym roku a gdzie zakres mozliwosci przerobek motocykla ograniczono praktycznie do prawidlowej regulacji bo regulamin zabranial praktycznie wszystkiego!
  4. Panowie !!!! Wszystko sprowadza sie tylko do jednego, musimy jeszcze zjesc DUUUUUZO ryzu zeby razem byc tak madrymi jak jedna mala, zolta franca :cry: pracujaca nad tym zeby silnik bez wzgledu na warunki atmosferycze pracowal w najbardziej optymalnych warunkach!!!Ja bym zaczal od tego czy jest taka potrzeba wzbogacac mieszanke a pozniej sie tym przejmowal!!!Niestety w tym celu najskuteczniejsza jest hamownia ba takie przejazdzki to lipa!!! W zeszlym roku razem z HIPISEM probowalismy poprawic GS-a 500F takimi wlasnie domowymi sposobami !!! I co???A wielkie g....o!!!Mielismy hamownie , stos iglic i dysz!!!Skonczylo sie na tym ze wypalilismy caly zbiornik paliwa i trzeba bylo wrocic do fabrycznego nastawu bo na nim silnik oddawal maksymalnom moc (cale 39 KM!!! 8O ). Mimo wszysko zycze milej pogawedki!!! Pozdrawiam i byle do wiosny!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...