Skocz do zawartości

Kawka żyje ale...


Klapek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko dawno mnie tu nie było - szef chyba chce mnie zaorać :) Dziś w końcu odwiedziłem garaż ( ostatni raz we wrześniu :P ) kawka stała sobie zakużona ale gotowa na te spotkanie bo po włożeniu aku odpaliła bardzo szybko. Pochodziła sobie trochę na ssaniu i zaczeła kopcić na niebiesko :P nie, nie to nie olej zawiesił się pływak w 4tym gażniku i paliwko leje się z niego strumieniem.Nie dobre toto ale cóż trzeba będzie wywalić gażdziory, rozebrać i wyczyścić.

A może macie jakiś inny sposób na zawieszony pływak?

Pozdro

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e po takim czasie to bym wolał raczej rozebrać gaźniki, a potem miec pewność, że się znowu nie zawiesi :P

Byłoby tak najlepiej ale we wrześniu robiłem synchro gaźników i wolałbym nie spiepszyć nastawów a będzie to pewne jak je wyciągnę. Spróbuję je opukać delikatnie jak mówi Paweł.

Pozdro :)

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, a co miałoby się rozregulować przy wyczyszczeniu samych komór p[wakowych, bno chyba, że musisz porozdzielać gaźniki :P

pozdro :P

Rozdzielać ich nie muszę, w niedzielę jadę do garażu odkręcę komory pływakowe i zobaczę co i jak.

Pozdro all :)

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko uważaj podczas odpalania, najpiej wykręć świece i przekręc na rozruszniku kilka razy wałem, upewnisz się, czy w cylindrze nie ma przypadkiem paliwa. Sprawdz też pociom oleju...czy aby rzypadkiem podejrzanie się nie zwiększył. Ja raz dostałem takim wystrzelonym paliwkiem przez otwór od swiecy w pysk. Strach pomyśleć co by się mogło stać gdyby silniczek zaskoczył na jednym z cylindrów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętasz Idaho pisałem Ci jak to po złożeniu silnika przy wymianie łańcuszka jeden z zaworków gażnika zacioł mi się? Teraz znów ten sam hmm dziwny zbieg okoliczności...Może coś z tym gaźnikiem nie tak?Szkoda że mamy do siebie tak daleko...

Pozdro all

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co Klapek napisał wynika, że dymienie na biało pojawło się chwilę po uruchomieniu silnika, tak więc nie powinno być takich problemów o których piszesz (moze nawet paliwo było zlane z komór, bo powinno na zimę).

 

Co do docierania zaworka, to spoko, tylko metalowego, taki z gumowym czubkiem lepiej poprostu wymienić i n ie zawracać głowy kombinacjami, szczególnie jak jest on wygnieciony.

 

Pozdro, pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł komory były puste przez zimę i po odpaleniu mógł być za niski poziom paliwa aby zalewało silnik stąd mógł zacząć dymić po chwili - tak sobie myslę ale może nie do końca poprawnie... :)

Zaworki nie mają gumowych części może żeczywiście warto byłoby je dotrzeć. W niedzielę wszystko się okaże a przynajmiej mam taką nadzieję.

POzdro all

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumujesz jak najbardziej poprawnie. Tymbardziej może byc to fakt, ze jeden z zaworków poprostu źle się ułożył.

Skoro zaworki są całe metalowe, to mozesz je lekko podocierać. Ja wkręcam taki zaworek w akumulatorową wiertarkę, po czym uruchamiam ją i lekko szlifuję papierem 1500 - 2000. Idzie to szybko, tak by załagodzić widoczne wygniecenie. Tak na marginesie - docieracie jakoś drugą cześć, gdzie wchodzi zaworek??? Słyszałem, że ktoś to robi samym zaworkiem i pastą, ale dla mnie to jakiś bezsens, bo się tylko pogłębia wgniecenie w samym zaworku.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie tak robię nie miałem z tym nigdy żadnych problemów tak jak napisałeś, na początku rowek z zaworka a potem zaworek w gnieździe pastą (delikatnie i z wyczuciem, chodzi tylko o wyrównanie samego gniazda)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...