Skocz do zawartości

Amorkowy ranking


Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za odpowiedz

to niby czemu ludzie zakładają do sv650???

a niby dlaczego nie zakładają do takiego zr7? Jeżeli wiesz dlaczego i po co zakłada się amor skrętu, to znasz odpowiedź na pytanie dlaczego tylko w niektórych sprzętach jest wyposażeniem "obowiązkowym" a w innych stratą pieniędzy

Edytowane przez yuzzek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a niby dlaczego nie zakładają do takiego zr7? Jeżeli wiesz dlaczego i po co zakłada się amor skrętu, to znasz odpowiedź na pytanie dlaczego tylko w niektórych sprzętach jest wyposażeniem "obowiązkowym" a w innych stratą pieniędzy

 

 

z tego co wiem bezpieczeństwu nigdy dość więc nie sądze zeby amortyzator skrętu był stratą pieniędzy tym bardziej że ułatwia wiele rzeczy nie zakładam go do mzetki tylko do dość poważnego motocykla przynajmniej mi sie tak wydaje pozatym nie kosztuje to kilku tyś zł tylko 1-2

 

 

ps.pozatym mam w planach ćwiczenie takich "figur" jak wheelie, stoppie a do tego sie przydaje podobno, a tak w ogóle przy 180-200km po wjechania na jakas nie rowność telepie Ci sie kiera po co? amor i sprawa jasna

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem bezpieczeństwu nigdy dość więc nie sądze zeby amortyzator skrętu był stratą pieniędzy tym bardziej że ułatwia wiele rzeczy nie zakładam go do mzetki tylko do dość poważnego motocykla

Oczywiście. W końcu FZ6 to szatan wcielony, potwór na dwóch kołach, wyrywa kierę z rąk na samą myśl o jeździe. Koniecznie zamontuj do niego amortyzator skrętu, najlepiej Ohlinsa z 31-stopniową regulacją (na każdy dzień miesiąca inna). Takiej odpowiedzi oczekiwałeś?

 

FZ6 powiadasz... Mięciutkie zawieszenia, tapczanowa pozycja, silniczek do 7 krpm łagodny jak baranek. Amortyzator skrętu w takim motocyklu to przerost formy nad treścią. Na pewno istnieje wiele innych, zdecydowanie bardziej skutecznych sposobów na poprawę bezpieczeństwa (bosz, co to w ogóle za truizm?). BTW: nadal masz w nim oryginalne, gumowe przewody hamulcowe oraz oryginalne, ch*jowe Bridgestony BT 020?

 

Zresztą - Twoje pieniądze, Twoja sprawa. Zakładajcie sobie amory skrętu nawet do czoperów, jeśli będzie wam z tym lepiej. W końcu amor skrętu daje nieśmiertelność, prawie jak oczojebna kamizelka :) EOT.

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Mięciutkie zawieszenia,

 

Tym bardziej bym założył.

 

Zakładajcie sobie amory skrętu nawet do czoperów,

 

Przypomnę, że nawet stare ruski mają cierne amortyzatory skrętu,. nie dla szpanu, tylko dla trzymania kiery w porzadku, choć akurat im to się na szutrach przydaje.

 

Osobiście uważam, że tłumik skrętu nie jest przerostem formy nad treścią i sprawdza się w każdym motocyklu. Nie od parady zawodnicy zakładają progresywne amortyzatory do wyczynowych enduro, takich jak EXC czy WR. Amor w enduro? A jednak...

 

Polskie drogi pełne są dziur. Dziura w zakręcie + większa prędkość + złożenia motocykla = telepanie kierownicą w każdym sprzęcie, nawet kanapowym czoprze. Amorek w tym momencie daje duży komfort eliminując to nieprzyjemne zjawisko. I tylko dlatego namawiam do zakładania tej użytecznego części, przecież doskonale sobie zdaję sprawę, że nie każdy jeździ po torze ciułając setne sekundy na każdym kółku. Tu chodzi tylko o zwykłe zwięksszenie bezpieczeństwa jazdy na zwykłej polskiej drodze...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FZ6 powiadasz... Mięciutkie zawieszenia, tapczanowa pozycja, silniczek do 7 krpm łagodny jak baranek. Amortyzator skrętu w takim motocyklu to przerost formy nad treścią. Na pewno istnieje wiele innych, zdecydowanie bardziej skutecznych sposobów na poprawę bezpieczeństwa (bosz, co to w ogóle za truizm?). BTW: nadal masz w nim oryginalne, gumowe przewody hamulcowe oraz oryginalne, ch*jowe Bridgestony BT 020?

 

 

orginalnie Bridgestonów nie dostałem tylko Dunlop Sportmax niewiem czy są dobre jak kolega niżej napisał jeźdzę dla przyjemności a nie na wyścigi. Niewiem czy dunlopy sa chu*owe czy nie ale napewno nie bede kupował nowych opon za 1500zł a te wywale albo bede sie pierdzielił ze sprzedaża ich. Może i Fz6 nie jest demon predkości przysmieszenia ale moc jakąs tam ma bo 100KM to nie 18KM więc nie pisz że jest potulny jak baranek no chyba że ty to Rossi i jeżdziłeś juz na zzr 1400 i wydaje Ci sie ze wszystko potrafisz jesli tak to gratulacje. Co do przewodów hamulcowych to mam orginalne gumowe. Lepiej zamiast sie szyderczo śmiać napisał być co wypadało by wymienić dla wiekszego bezpieczeństwa i poprawy warunków jazdy dziekuje

 

Tym bardziej bym założył.

Przypomnę, że nawet stare ruski mają cierne amortyzatory skrętu,. nie dla szpanu, tylko dla trzymania kiery w porzadku, choć akurat im to się na szutrach przydaje.

 

Osobiście uważam, że tłumik skrętu nie jest przerostem formy nad treścią i sprawdza się w każdym motocyklu. Nie od parady zawodnicy zakładają progresywne amortyzatory do wyczynowych enduro, takich jak EXC czy WR. Amor w enduro? A jednak...

 

Polskie drogi pełne są dziur. Dziura w zakręcie + większa prędkość + złożenia motocykla = telepanie kierownicą w każdym sprzęcie, nawet kanapowym czoprze. Amorek w tym momencie daje duży komfort eliminując to nieprzyjemne zjawisko. I tylko dlatego namawiam do zakładania tej użytecznego części, przecież doskonale sobie zdaję sprawę, że nie każdy jeździ po torze ciułając setne sekundy na każdym kółku. Tu chodzi tylko o zwykłe zwięksszenie bezpieczeństwa jazdy na zwykłej polskiej drodze...

 

pzdr

 

dzieki imienniku. Amorek kupie sobie wydatek jest ale kupie pozdrawiam

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam panow...

Jak dobrze zrozumialm to wy tu o amorkach skretu gadacie.... a ja mam pytanie o tylnie amortyzatory:

czy ktos z szanownych forumowiczow wie, gdzie kupic dobre amortyzatory. Chodzi mi o firmy takiej klasy jak Ohlins, moze jakis linki do sprzedawcow?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...