Skocz do zawartości

za ktorym kopnieciem mz etz


rybson13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!!

 

moja 251 na zimnym silniku pali za 2, żadko za 3.

na ciepłym silniku od dotknięcia.

jak nie odpali to znaczy, że nie wyłączyłem odcięcia zapłonu ;)

 

Ktoś mi kiedyś powiedział, że jak zgasisz mz ssaniem i nie ostygnie to nie będziesz miał żadnych problemów z odpaleniem, ja nie mam ich bez tego więc nie używam. Jeśli ktoś o tym słyszał i wie czy to ma jakiś wpływ to niech sie wypowie.

 

Pozdro dla MZciarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie sposoby odpalania stosujecie dla silnika ni to ciepłego, ni przestygniętego? Sytuacja typu: jest ciepło (sezon), gasisz dobrze rozgrzany silnik w MZ, zakręcasz kranik (ja staram się zawsze zakręcać mimo, iż zaworek iglicowy mam szczelny), wracasz po ok 15-20 mintach i co robisz? Kopiesz bez ssania? Czy zagada taki "letni" silnik? Czy może włączasz ssanie? Ale wtedy możesz zalać, co jest równoznaczne z późniejszym obciachem przy kopaniu zalanego sprzęta. Ja na początku miałem kłopot z wyczuciem kiedy ssanie jeszcze nie jest potrzebne, a kiedy już tak. Dopiero w książce o SHL wyczytałem jak się postępuje w takich sytuacjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
no widac widac fajny filmik;] a co do obrotow to w etz 250 to tzreba przyznac ze silnik jest na to bardziej elastyczny niz od etz150 u mnie w etz zeby trzymal ladnie musi byc 1750;/

To musisz jeszcze raz wyregulowac obroty biegu jalowego,bo wedlug mnie sa troszke za duze. Kiedys mialem 150 i spokojnie 1200 trzymala,bez gasniecia.Tak duze obroty jak Ty masz sa chyba troszke nieprzyjemne-np podczas stania na swiatlach kiedy silnik warczy na wysokich obrotach zupelnie bez sensu. Sprobuj wyregulowac-na pewno sie da!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do odpalania to dzis troszke rozgrzalem etke po miesiacu stania-odpalila za 3 kopem, pochodzila troszke na ssaniu, posmrodzila mieszanka-i po tej swoistej grze wstepnej byla gotowa do zabawy ;) Pod tym wzgledem dwusuwy sa wspaniale-odpalic 4T po dluzszym postoju to juz wiecej czarowania jest ;) Etki to naprawde swietne sprzety sa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO to ja też musze sie pochwalic ;) PO miesiącu stania ' date=' i zalania cylindra ok 40 ml. oleju , etka odpaliła za 2 razem 8O

PO prostu sprawdziłem sposób Młodego VFR'a no i oczom nie mogłem uwierzyć. :lol:

 

MZ FOREVER ;)[/quote']

 

Witam

Moja też tak odpala tylko z tą rożnicą, że stoi w piwnicy pół roku i po tym czasie nie mam problemu z odpaleniem,odpalam sposobem Młodego VFR, odrazu wlączam zaplon, kopie i motorek ładnie odpala :P

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az sie :oops: ;) technika jak widac sie sprawdza, najprostsze sposoby sa po prostu najskuteczniejsze

a etz najgorzej odpalic po 1-2 godzinach od momentu wylaczenia na goracym silniku. wtedy faktycznie jak napisal Zbyhoo trzeba nauczyc sie, kiedy ssanie, kiedy nie, bo albo sie na kopiesz, albo zalajesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widac widac fajny filmik;] a co do obrotow to w etz 250 to tzreba przyznac ze silnik jest na to bardziej elastyczny niz od etz150 u mnie w etz zeby trzymal ladnie musi byc 1750;/

 

co ty mowisz a raczej piszesz jakie 1750 obrotów na biegu jałowym 1000 max 150 ale to naprawde max. ja moge ustawic ponizej tysiaca i bedzie chodził tylko szkoda mi silnika bo bardzo drga. Czeka cie remoncik silnika ma za mała kompresje jak nie umnie utrzumac obrotów ponizej tych 1750.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty mowisz a raczej piszesz jakie 1750 obrotów na biegu jałowym 1000 max 150 ale to naprawde max. ja moge ustawic ponizej tysiaca i bedzie chodził tylko szkoda mi silnika bo bardzo drga. Czeka cie remoncik silnika ma za mała kompresje jak nie umnie utrzumac obrotów ponizej tych 1750.

 

 

 

 

co do tego sie neizgodze bo kompreche mam zajebista remont tez byl 8) co do ponizej 1000 to mi sie niechce wierzyc ale nieprzecze niewidzialem w instrukcji do etz 150 jak dobzre pamietam wyraznie pisze bieg jalowy 1500-1750 a 250 1000-1500 btw teraz mam 1200 problem tkwil w rozladowanym akumlatorze nedzne baterie :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młody tak szczerze mowiac to nigdy nie zdazylo mi sie zalac mojej MZ chocbym nie wiem co kombinowal ze ssaniem...

dwa razy w zyciu bralem ja na pych tylko :

1 raz jak wymienialem pierscienie i nawalilem troche za duzo mixola na scianki cylindra ( tak dla lepszego smarowania na samym poczatku)

2 raz jak mi sie aku rozladowal hehe :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

no wg. mnie tez jest tak lepiej i tez tak robie, ale pytam sie bo przeczytalem wczesniej cos ze kopią odrazu na wlonczonym zapolonie...tak z ciekawosci...zostane nadal przy swoim sposobie 8)

 

[ Dopisane: 14 ]

hehe no teraz juz sam niewiem...jezeli tak to wypróbuje ten sposób jeszcze i sam ocenie jak lepiej :notworthy: dzieki

pozdrawiam ===||===

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...