Skocz do zawartości

Kuskus

Forumowicze
  • Postów

    314
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kuskus

  • Urodziny 06/26/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle
  • Skąd
    sanOK

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Kuskus

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki za wszystkie wpisy, szczególnie Tobie boober, za wyczerpującą wypowiedź. Przeczytałem wiele pochlebnych opini wlasnie o Fazerku i SV, jezeli jeszcze mozna uzyskac od was informacje o tym jak jest z czesciami, wiadomo to ma byc 1 prawdziwe moto, takze upadków raczej nie bedzie dało sie uniknąć. pozdrawiam serdecznie, dziekuje w imieniu kumpla :D
  2. Podejrzewałem ze o to spytacie, nawet mu o tym wspomniałem. Powiedzial zebym spytalem sie dokladniej wlasnie o koszty, cene czesci, opinie o niezawodności. Ciezko mi powiedziec do czego akuratnie on bedzie uzywal motocykla, napewno bedzie to przedzial turystyczno/sportowy, głownie do jazdy po miescie i niedalekich wypadów( bez jakis ogromnych tras), ale z tym zastrzezeniem zeby nie byl to mootcykl zbyt sportowy(tak zeby mozna bylo przewiesc plecaczek, czy przejechac paredziesiąt kilometrów za miasto w niedziele. W dodatku Naked'y są tam duzo tansze od typowo sportowych motocykli, takze raczej sklanial by sie wlasnie do kupna jakiegos golasa. A i dodam ze mieszkamy w Sanoku(bieszczady) czyli jazda raczej po zakrętach bo prostych do cisnięcia to u nas za duzo nie ma :icon_mrgreen: Co do jazdy to mysle ze raczej sklanial by sie w strone czegos mocnego i szybkiego, tak zeby nie brakowalo maszynie mocy. Ciezko mi sie za niego wypowiedziec ale mysle ze w miare dokladnie opisalem do czego mialby to byc motocykl, dodam ze jego poprzedni sprzet to byla etz 150, takze zasadne mogloby sie wydawac by kupil np. Bandita bo w miare przyjazny na poczatku, itp. Ale rownie wazne, o ile nie wazniejsze jest to, ze on pojechal ciezko pracowac by kupic swoj wymarzony motocykl wlasnie tam ( min. dlatego ze tam wyjdzie mu taniej, za lepszy jakosciowo sprzet) i raczej porady typu kup slabszy potem przechodz na mocniejsze tutaj sie nie sprawdzą. Ma byc to motocykl niezawody, tani w eksploatacji, ewentualnej wymianie czesci i osprzętu. Tak zeby wyszlo na poczatku moze i drozej ( by kupic lepszy sprzet ) ale zeby potem nie ladowac w niego niewiadomo ile kasy. Wazne jest rowniez to jak ocenicie poszczegolne roczniki, czy one dopiero wtedy wychodzily, czy moze byly juz na rynku kilka lat. Dzieki z gory za wszystkie odpowiedzi, ja sam takze postaram sie poszukac na allegro dokladnie jak stoi sprawa z czesciami, ale ze wzgledow oczywistych nie mam doswiadczenia w tej dziedzinie, licze na was :) POzdrawiam :D
  3. Witam , pisze w imieniu swojego przyjaciela ktory przebywa obecnie w Anglii, ciezko pracując aby moc kupić swoj wymarzony motocykl. Dzwonil do mnie przed chwila z prosba abym zbadał, ktory z tych motocykli bedzie dla niego najlepszy - w kwesti ceny częsci, kosztów eksploatacji, ewentualnych napraw i serwisówek. Bedziemy bardzo wdzieczni za wszelkie porady i sugestie, dodam ze kumpel chce wrocic na motocyklu do Polski , tu zarejestrowac i smigac od pazdziernika. Typy to : Hornet 600 , 900. Rocznik 99-01 Fazerka 600. Rocznik 99-01 SV 650 , rocznik 99 - 01 Bandit 600, rocznik 98 - 01 VTR 1000 , rocznik 96 - 98 Thundercat, roczniki 98 - 01 ( cos w tym stylu, jezeli chodzi o rok ) Kawasaki Ninja 600, 900 98 - 00 ( drozszy od pozostałych ) Ja polecałem mu Fazera, naczytalem sie o nim duzo pochlebnych recenzji ;) Wy jak sądzicie ??
  4. Dzieki za wszystko , na pewno uderze do Ciebie na gg, tylko ze teraz jestem w stanie rozkładu i ide zaraz do lekarza. Ale mimo wszystko i tak chciało mi sie wstać i przeczytać to :evil: nie ma to jak milosc do Motocykli :) Dzieki za wszystkie rady, pozdrawiam :)
  5. Spoko a wiec tak, guma z przodu na amorku do wymiany, nie ma kluczyka do zamykania siedzenia, narazie raz jest a raz nie ma ładowania ale gosc ma kupic regler i to zrobic, siedzenie troszke rozprute, Kolo zeby zapalic kopie 10 razy bez zapłonu, potem włącza zapłon i pali na raz. Moto gdy przechyli sie go w lewo na dłuzszy czas zalewa lewy cylinder ( nie wiem czy to norma czy nie :P) Reszta spoko, silnik podobno rozbiernay był raz, wymienione łozyska na wale, cylindry nominał, próg minimalny, reszta wszystko ok, rama prosta, ma oc i przegląd wazny. i Teraz cena, ja proponuje mu za to 320 zł, cena nie duza ale troche sie trzeba bedzie narobic a ja własnie chciałbym cos przy czym mozna by było troche porobic w zimowe wieczory :P No i oczywiscie cos do jazdy, raczej turystyki. Mam 2m czy ta Cz nie bedzie za mala , aha i czy ma podobne kopyto do mz 250 , bo wczesniej taką posiadałem ;) Oto link do aukcji - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62529495 . Co radzicie ?? Czy w nocy mozna tym wyjechac na ulice :D ( 6v ) ?? Ewentualnie zastanawiam sie nad tą ts - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62895114 . Pozdro ;) i serdeczne dzieki wszystkim za wypowiedzi :D
  6. Albo wejdz na forum Mz i poczytaj posty Krzycha :P Skarbnica wiedzy. Oto link - http://www.mz-club.xn.pl/
  7. Witam i mam 3 pytanka. Czy do cz 350 ( 6v) która w oryginale miała półke tylko z licznikiem, idzie załozyc półke z licznikiem i obrotomierzem ?? i oczywiscie czy jest miejsce na podłaczenie linki od prędkosciomierza ? I czy światła w motocylku 6v są wstarczające w nocy ? ( miałem mz etz 250 z h4 wiec jakby co to do tego porównujcie. ) Czy czesci nadwozia z ts beda pasowac do cz ? Radzicie kupowac Cz 350 czy odkładac kase i kupic ts ? mi osobiscie podoba sie klasyczna linia cz. Pozdro :P
  8. http://www.prawojazdy.com.pl Najlepsze testy i najlepsza stronka, jedyny minus to ta opłata za sms.
  9. Ale głupoty pie**lisz. Co to ma za znaczenie, przeciez i tak najwazniejsze jest złapanie własciwego punktu a nie to jak do niego dojdziesz. Jak nie umiesz sie wybic tak zeby sie nie wywalic to nie zabieraj głosu. A samymi hamulcami na komarku nic nie zrobisz. Ciekawe jak sie można wybijac bez uginania kolana. No co Ty nie powiesz.
  10. Szarpie za podnózki (stopami/nogami), tak samo jak się to robi podczas jazdy na rowerze, gdy chcesz wybic sie. pzdr.
  11. A- 400 B- 1100 razem ok 1800 zł za wszystko. pzdr.
  12. Na motocyklu i remontach zadko sie zarabia. Jesli miałbym robić taki remont to tylko dla siebie a nie na sprzedaż. Pzdr.
  13. Hmmm a ja miałem tak. Pierwsze 2 czy 3 razy na 4t Suzuki Gn to była masakra. Nie mogłem zrobic tej je***ej 8 za nic. Moze to przez to ze nigdy wczesniej nie jezdziłem na 4t ale nic, zaciełem sie i trenowałem. Wychodziło tak o ale z czasem coraz lepiej. Metoda z odchylaniem jest super i z niej korzystałem. No i opanowałem 3 techniki. 1. Gaz i sprzegło 2. Wjazd na gazie a łuk na sprzęgle. 3. Jazda na 2 biegu. No i tak trzaskałem az mi wychodziło. Gdy nadszedł czas egzaminu i dosiadłem yamahy - hmmmm to było cos. 8 to pikus, moto prowadziło sie z 10 razy lepiej niz bujajacy sie cały czas gn i wogule było duzo bardziej twardo zestrojone. Moja rada, opanuj 3 sposoby i wybierz ten który Ci najlepiej wychodzi, ewentualnie w dzien egzaminu gdy dosiądziesz bestii, sprawdz jak jezdzi i która metoda bedzie najlepsza. Tyle odemnie. PS. Ja dzieki radom z forum zdałem za 1. Takze wielkie dzieki wszystkim :) Za cenne rady i wskazówki. Pzdr.
  14. Lepiej kup jakies uzywane w dobrym stanie. Bo , podobno, ciezko jest z rozbieraniem i regeneracją. Pzdr.
  15. Gratulacje :P Ja dzisiaj również zdawałem na A i na B. Obie kategorie zaliczyłem bezbłędnie i teraz tylko 3 tygodnie i :twisted: Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...