kolo98 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 zna ktos moze wymiary (szczegułowe) od tłoka do cylindra mallosi 110ccm na 1 szlif?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Co moze byc jak mi zle wskakuja biegi? Jak przelaczam z nizszego na wyzszy to mi wskakuje luuz i bieg sie nie chce wlaczyc tak latwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 na początek sprawdz poziom oleju :icon_mrgreen: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 z olejem jest OK z olejem jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 albo juz masz zjechana skrzynie albo wodziki do wymiany poniewaz w dt nie da rady regulowac skrzyni jesli sie nie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witam!!! Niedawno wymieniłem tłok w DT i teraz nie chce palić na kope :/ a jeśli już ją odpale na pych to przejade gdzieś z 200metrów i zaczyna ją mulić i gaśnie. Potem znów odpalam i znów gaśnie ;/NIe wiem co mam robić ;/HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gg:9458916 Witam!!! Niedawno wymieniłem tłok w DT i teraz nie chce palić na kope :/ a jeśli już ją odpale na pych to przejade gdzieś z 200metrów i zaczyna ją mulić i gaśnie. Potem znów odpalam i znów gaśnie ;/NIe wiem co mam robić ;/HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gg:9458916 Witam!!! Niedawno wymieniłem tłok w DT i teraz nie chce palić na kope :/ a jeśli już ją odpale na pych to przejade gdzieś z 200metrów i zaczyna ją mulić i gaśnie. Potem znów odpalam i znów gaśnie ;/NIe wiem co mam robić ;/HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gg:9458916 Witam!!! Niedawno wymieniłem tłok w DT i teraz nie chce palić na kope :/ a jeśli już ją odpale na pych to przejade gdzieś z 200metrów i zaczyna ją mulić i gaśnie. Potem znów odpalam i znów gaśnie ;/NIe wiem co mam robić ;/HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gg:9458916 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witam!!! Niedawno wymieniłem tłok w DT i teraz nie chce palić na kope :/ a jeśli już ją odpale na pych to przejade gdzieś z 200metrów i zaczyna ją mulić i gaśnie. Potem znów odpalam i znów gaśnie ;/NIe wiem co mam robić ;/HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! proponuje ci nie pisać tyle razy tego samego :buttrock: a po drugie to weż i przeczyść gażnik bo wydaje mi sie ze to on jest gdzies zapchany(która dysza albo kanałek lub poziom paliwa) i przez to moze ci nie chce chodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Ten zimering pod wal ze strony sprzegla to jest jakis zwykly taki jak w simonie czy innych motorowerach czy taki jak w samochodach?? Bo nie wiem jaki powinien byc bo mozę koleś nie wiedizal jaki to zły wsadzil bo mam samochodowy. Ale jak go wyjelem to wydawal sie w pożadku i sie zastanawiam czy to przez niego olejem plul i czasami sie dusil?? Jak nie on to czego to mogla być wina?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 taki zwykly jak od simsona itp:) jak juz ten simering wyciagnaoles to wsadz nowy nie wsadzaj uzywanegoA i simering moze wygladac ok a i tak moze puszczac olej wiesz gdby to byl simering to non stop by plul i sie dusil wiec moze cos z gaznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 WitamMam problem z moja dt ... mianowicieKiedy chce odpalic od kopa bez ssania, to motor wogole sie nie odzywa, na popych tez, nic, nawet nie da oznaku zalapania ... natomiast kiedy wlacze ssanie i kopne, to po kilku kopach zaczyna odpalac, ale chodzi chwile i gasnie, dodam gazu - gasnie, odpale na ssaniu, wylacze ssanie - gasnie ... jedyna mozliwosc odpalenia motorka jaka jest, to odpalanie go na popych, z wlaczonym ssaniem i jak juz zalapie to puszczam to ssanie i sprzegielko i trzymam go chwilke na lekkiim gazie zeby nie zgasl ...jak juz sie nagrzeje to jest ok ... pali od lekkiego kopa, ale na drugi dzien jak odpalam to tylko na popych i ze ssaniem ... dodam jeszcze, ze jak dam full gaz to go muli a jak przykrece manetke o 0,5cm mniej to juz lepiej przyspiesza ... probowalem regulowac gaznik ale nie dalo to rady ... teraz jest mocno wkrecona sruba od paliwa .. praktycznie do konca ... lecz jak odkrece o 1 lub 2 obroty to jest to praktycznie to samo ... nie mam pojecia co zrobic, prosze o pomoc fachowcow ;]Pozdrawiam serdecznie ! :) PS: Kompresja dobra, silnik po remoncie, no i jak juz odpali i sie zagrzeje to "buta" ma :( WitamMam problem z moja dt ... mianowicieKiedy chce odpalic od kopa bez ssania, to motor wogole sie nie odzywa, na popych tez, nic, nawet nie da oznaku zalapania ... natomiast kiedy wlacze ssanie i kopne, to po kilku kopach zaczyna odpalac, ale chodzi chwile i gasnie, dodam gazu - gasnie, odpale na ssaniu, wylacze ssanie - gasnie ... jedyna mozliwosc odpalenia motorka jaka jest, to odpalanie go na popych, z wlaczonym ssaniem i jak juz zalapie to puszczam to ssanie i sprzegielko i trzymam go chwilke na lekkiim gazie zeby nie zgasl ...jak juz sie nagrzeje to jest ok ... pali od lekkiego kopa, ale na drugi dzien jak odpalam to tylko na popych i ze ssaniem ... dodam jeszcze, ze jak dam full gaz to go muli a jak przykrece manetke o 0,5cm mniej to juz lepiej przyspiesza ... probowalem regulowac gaznik ale nie dalo to rady ... teraz jest mocno wkrecona sruba od paliwa .. praktycznie do konca ... lecz jak odkrece o 1 lub 2 obroty to jest to praktycznie to samo ... nie mam pojecia co zrobic, prosze o pomoc fachowcow ;]Pozdrawiam serdecznie ! :) PS: Kompresja dobra, silnik po remoncie, no i jak juz odpali i sie zagrzeje to "buta" ma :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 jaki kolor świecy po pierwszejaki układ wydechowyjaki filtr powietrzai na którym ząbku iglica :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 kolor swiecy nie sprawdzalem po ostatniej jezdzie, ale ostatni raz jak sprawdzalem to byla czarna, a powinna byc ruda...Mysle ze nie ma wplywu na to uklad wydechowy i filtr powietrza, bo jest on ten sam, tylko ze zmienilem silnikIglica jest na 2 ząbku od gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Skoro moto jezdzi gasnie przy gwaltownym dodaniu gazu, slabo zapala na zimno to przyczyna moze byc gaznik i w wiekszosci przypadkow czysczenie i regulacja go pomaga. A moto kopci?? Jesli tak to na jaki kolor. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 tzn nie gasnie, ale czuc ze go muli ... kopci raczej na bialo, lub szaro, trudno teraz powiedziec, jak jutro bedzie ladna pogoda to zaobserwuje kilka rzeczy Dopisane:Moc ma dosyc dobra tylkop trzeba troszke odpuszczac gazu zeby lepiej przyspieszal, ale meczy mnie to odpalanie, bo w tym gazniku od 80, ssanie trzeba trzymac, nie ma pozycji 0-1 tak jak w 50 tylko trzeba trzymac wcisniete i biec obok motoru :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 No to popatrz na jako kopci bo to jest wazne do diagnozy :icon_twisted: Od kiedy moto sie tak zachowuje?? Kiedy byl wymieniany tloczek?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.