kszyhoo Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Czy ktoś z szanownych użytkowników wie może, jaki jest skok tłoka w DT 125? Bo sam szukalem po Googlach, ale coś nie bardzo mogłem znaleźć tą informacje.Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 http://www.motocykleswiata.pl/motocykle-we...&article_id=508 50.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Możesz mi to jakoś sensownie uzasadnić ? :banghead: Wiesz nie wiem o co Ci wogole chodzi, ale szanuję i uzasadniam. Najważniejsze jest to że warto spojrzeć w allegro i wdać ze za dobre pieniądze (2500) można już kupić LC2, a wydaję mi sie że jest lepiej wyposażona od LC. No nie wiem może i sie nie znam ale takie jest moje odczucie i nie chciałem Cię uraźić jako użytkownika LC1. Naprawdę wybacz, nie po to tu jesteśmy :smile: :smile: Pozdrawiam urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoński Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Witam jakie są wady tych YAMAHÓW Dt 80 lcII na co miałbym zwrócić szczegulną uwage przy kupnie, bo na następny tydzień jade po taką do niemiec. Pozdro Szymoński ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiak Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Siemkia chyba bedeuzytkownikiem dt z 2004 roku 50 niestety ale za niewielkie pieniądze za to stan miodzio teraz takie pytanka bo to prawdopododobnie jest wersja SM i chciałem pewbnwewymiany roc na które kaski brak ; / ale słysząłem ze w dt i tak są miekkie zawiech i nie opłaca sie nic robic prócz wymiany kół :icon_evil: jak myslicie tylko to zrobic czy ejszcze cos?? a i zamierzam jakos zapodac jej troszke mocy co radzicie ?? z góry dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Jakbyś chciał sprzedać koła to daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 pysiak wiesz jaki silnik ma dt 50r minarelli am6 czyli do tego masz kupe czesci tuningowanych cylindry 80 sportowe waly gazniki z wiekszym przelotem. Szymonski kupowales kiedys motor? jedynie przy dt na co musisz zwrocic uwage to biegi czy karzy bieg wchodzi nie wyskakuje no i kopke czy chodzi dobrze i reszcze to co w innych motocyklach czyli luzy masz sprawdzic luzy na zawieszeniu glowce ramy jak zawieszenie chodzi trzyma posprawdzac czy wszystko dziala w elektryce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiak Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 dobra dzieki pikus ale co z tą przeróbką sm na enduro tyko koła zmienic i starczy czy kombinowac cos z zawiechą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Dzisiaj rozbieralem silnik zeby sprawdzic wielkosc zimmeringa pod wal. I jak zlozylem to chyba źle zamocowalem sprezyne kopki bo nie odbija, gdzie powinien byc ten drut od sprezyny zeby wszystko bylo ok?? Bo ja go tylko o jakies 30 stopni obrucilem a powinno być ile?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 odezwij się do mnie na gg kumpel mi pokazywal mniejwiecej jak to złozyc mialem to samo :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cuadam Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) Witam,mam problem z moja Yamahą dt80, a dokładniej ze starterem. otoz nie mozna motoru odpalić na kopke, poniewaz starter przeskakuje. tak jakby zębatki nie nachodziły na siebie. Czy to moze miec cos wspolnego z olejem??miał ktoś podobny problem?? Prosze o pomoc... bez oleju kopka chwyta i motor da sie odpalic. Edytowane 5 Stycznia 2007 przez cuadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 opisane stronę lub dwie temu.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 cuadam opisywalem to 2 razy poszukaj w TYM TEMACIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Tiaaa bo napewno wy byscie przeszukiwali 78 stron na ktorych wiecej jest spamu niz rad :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoński Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Dzięki Pikus91, a motor już nierza kupowałem bo bracik ma warsztat tylko się pytałem czy ma to jakieś wady seryjne takie co się najczeńsciej w nich psuje. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.