Sebav Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Poprosilbym o wiecej wypowiedzi. POzdrawiamNie tylko ty czekasz na odpowiedź i czasami trzeba poczekać. A z samych zdjec duzo wywnioskować sie nie da, na fotkach jest w dobrym stanie jednak nie ma kokstek wiec nie wiadomo co sie dzialo po ich zalozeniu, koles na koncu pisze ze moto ma wady i zaletya, dobrze byloby sie spytac o jakie wady mu chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Nie tylko ty czekasz na odpowiedź i czasami trzeba poczekać. A z samych zdjec duzo wywnioskować sie nie da, na fotkach jest w dobrym stanie jednak nie ma kokstek wiec nie wiadomo co sie dzialo po ich zalozeniu, koles na koncu pisze ze moto ma wady i zaletya, dobrze byloby sie spytac o jakie wady mu chodzihttp://forum.motocyklistow.pl/Oszust-i-nie...um--t60905.htmlmoze o te wady chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Mam pytanie odnośnie opon, mianowicie chodzi o Mitas C10.Mam taką oponę z przodu, zrobiłem na niej 1000 km (część po asfalcie) i na kostkach nadal widać czerwony wskaźnik. Wczoraj jeździłem po śniegu i przód ładnie trzymało, tył niestety odjeżdżał zbyt często i niekontrolowanie.Postanowiłem zmienić tył również na Mitasa (110/90). Od czasu do czasu będę jeździł po śniegu (jakiś raz w tygodniu, o ile będzie jeszcze śnieg ;) ) Pytanie konkretne: Jak C10 sprawuje się na śniegu, asfalcie, żwirze i błocie ? Ogółem czy to dobra opona do DT125. W wyszukiwarce znalazłem info, że lubią od niej odpadać kostki, czy to prawda ? Dzięki za odpowiedzi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Iluminat no wiesz powiem Ci ze kazda opona bedzie sie slizgac na sniegu, lodzie no chyba ze wkrecisz kolce. No napewno bedzie lepiej isc niz taka lajtowa lub lysa opona. Ale wiem ze w terenie idzie ona super:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Jak chcesz żeby opona się nie ślizgała na śniegu to musisz ponacinać kostki, każdą na 9 części. Wtedy nie będzie się ślizgać.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 (edytowane) Czy wie ktoś jakie wymiary ma simmering na wale od strony sprzegła w dt80 lc2??? I jak gdzieś u kogoś leży taki simmering to bylbym wdzieczny za sprawdzenie jego wymiarów. Bo chyba musze go wymienic bo chlapie olejem z wydechu i wolałbym go juz miec jak odkrece pokrywe żeby jak najszybciej i sprawniej wszystko zrobić. I czy mam na coś zwrócić uwage przy zdejmowaniu sprzegla?? Sprezyny czy bedą mi po garażu latały? Z góry dzieki Edytowane 30 Grudnia 2006 przez Sebav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Dzięki za odpowiedzi. Jednak z przodu mam C10 i prowadzi się pewnie, nawet po ubitym śniegu. Pozatym od jutra znowu śniegu ma niebyć, a opona z tyłu ma już za sobą 8800 km i bieżnika nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Niestety musze sie z wami koledzy zegnac poniewaz moja dt zostala sprzedana mam jewszcze jeden dzien na pozegnanie sie z moja dt za ktora bede tesknil naprawde dowiozla mnie gdzie chciala bylem z niej bardzo zadowolon super sprzet pozdrawiam was i zycze szczesliwego nowego roku Pikus91 jesli bedziecie mieli problemy i bede mial pojecie o waszych problemach bede wam pomagac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajoos Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Jaka swiece najlepiej zamontowac do Yamahy DT 125 RN z 2001r. ? I gdzie taka dostane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Jaka swiece najlepiej zamontowac do Yamahy DT 125 RN z 2001r. ? I gdzie taka dostane ? Mógłbyś podać jeszcze oznaczenie ramy. Ale z tego co widzę w katalogu NGK powinna być BR9ES.Taką świecę na zamówienie powinien sciągnąć Tobie każdy sklep motoryzacyjny, gdyż współpracują one z hurtowniami ,np Inter Cars, Fota, a hurtownie te napewno takie świece posiadają. Cena takiej świecy to 14zł. Mogę również taką swiecę załatwić, ale nie opłaci Ci się płacić za przesyłkę, bo napewno jak wspomniałem sciągną Ci ją w sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Witam. Poszukuje prawego dekielka od zaworu wydechowego ( YPVS- DTR 125 `97 ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoński Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam mam zamiar kupić jakieś enduro, ale niewiem z którego będem bardziej zadowolony. Myślałem Nad YAMAHĄ DT 80. I czym się różni lc1 od lc2. Czy są problemy z tą Yamahą. no i oczywiście czy są części do niej jakby się coś popsuło. Pozdrawiam Szymoński Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Już nie raz pisałem czym się one różnią . Wystarczy poszukać kilka stron wstecz. Z częściami jest super bo wszędzie znajdziesz używkę jak i nową. Psują się stosunkowo rzadko pod warunkiem,że się o nie dba. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 na swojej srobilem 3 tys km dbalem o nia czyli odpowiednia ilosc plynu w chlodnicy, czesto patrzylem na temperature szczegolnie w terenie:] no i 2 zmiany oleju odrazu po kupnie i 2 tyg przed sprzedaza bylem bardzo zadowolony jedynie mi raz swieca poszla no i wada fabryczna odrazu po kupnie musialem zrobic kopke bo nie lapala dokladnie tulejka byla wyjechana na zebatce jak najbardziej polecam dt 80lc2 na jedynm tloku przejezdzisz z 15-20 tys km silnik jest bardzo zywotny idzie od niskich obrotow moja na 6 przy 30 powoli przyspieszala wiec dosyc dobrze jak masz jakies pytania wal na gg 4273781 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam mam zamiar kupić jakieś enduro, ale niewiem z którego będem bardziej zadowolony. Myślałem Nad YAMAHĄ DT 80. I czym się różni lc1 od lc2. Czy są problemy z tą Yamahą. no i oczywiście czy są części do niej jakby się coś popsuło. Pozdrawiam Szymoński Witaj,Ja mam też Yamahę DT 80 LC2 i taką tobie polecam jak napisał Pikus91. Ja zrobiłem ponad 2 tyś km i nic sie nie dzieje kompletnie. Fakt że jeżdżę na najlepszym oleju Motul i na paliwie 98PB. Mam przejechane na liczniku 21,7 tyś km na oryignalym tłoku bo widać ze nic nie było ruszane a pierścienie nadal nie dzwonią:buttrock::D Naprawdę polecam model LC2. W LC1 nie warto juz sie bawić. Różnic nie warto podawać bo nie warto kupywać poprzednika LC2.A tak OT moją będę chciał sprzedać i za 3500 rocznk 96 oddałbym. Stan oceniam na bdb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.