emyl Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Wielkie dzięki deszczowy :icon_twisted: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 krzyniu nie nie trzeba wystarczy, spucic olej, plyn chlodniczy, i odkrecic pokrywe od sprzegla sciagnac sprzeglo sciagnac zebatke, wytoczyc nowa tulejke wbic zalozyc zebatke skrecic sprzeglo tylko jak skrecisz sprzeglo patrzy czy dziala i pozniej wszystko wkrec krzyniu nie nie trzeba wystarczy, spucic olej, plyn chlodniczy, i odkrecic pokrywe od sprzegla sciagnac sprzeglo sciagnac zebatke, wytoczyc nowa tulejke wbic zalozyc zebatke skrecic sprzeglo tylko jak skrecisz sprzeglo patrzy czy dziala i pozniej wszystko skrec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Witam!! Mam mały problem, gdy jade i zredeukuje bieg z gorki tak zeby moto chamwalo lekko na biegu to cos okropnie szumi w silniku. Powiem ze to nie jest poluzowany kosz sprzeglowy.prosze o pomoc.co to moze byc :icon_mrgreen: :biggrin: ;) ;) prosze o szybka odppozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Witam!! Mam mały problem, gdy jade i zredeukuje bieg z gorki tak zeby moto chamwalo lekko na biegu to cos okropnie szumi w silniku. Powiem ze to nie jest poluzowany kosz sprzeglowy.prosze o pomoc.co to moze byc :icon_mrgreen: :biggrin: ;) ;) prosze o szybka odppozdro Może pierścionki ? Po pierwsze to największa głupota hamować silnikiem w 2T! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 jak chcesz zatrzec to i hamuj silnikiem 2T nadodatek z gorki gratuluje glupoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 ej spokojnie :notworthy: chłopak tylko sie spytał, nie jezdzijcie tak po nim:) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Czy po odjeciu gazu obrotu powinny od razu spaść?? Bo u mnie sie przez chwile utrzymują i przed chwilą przeczytałem że ktos miał takie objawy bo bawieniu sie zapłonem ale w innym moto. Jeśli tak nie powiino być to co mam zrobić żeby było dobrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Sebav ja też tak mam tylko że czasem one same rosną i nie spadają. Sprobuje przeczyscic gaznik moze to cos da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 no ja mam identycznie, i sie zastanawiam czy to może czasem fałszywego powietrza z kads nie łapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Siemano!!Wiecie może ile oleju trzeba nalać do amortyzatorów przednich w Yamaszce DT 80 LC2 96r????? Bo kupiłem sobie nowy olej motula 10W medium dobry???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 (edytowane) Jeśli się nie mylę, to 366 cm3 na lagę.Jezeli źle, to niech ktoś poprawi.Pozdro Edytowane 22 Grudnia 2006 przez kszyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Sebav ja tak mialem dopuki nie uszczelnilem dokladnie mebrany tzn cylinder mebrana tam mi ciagnol powietrze i dt gorzej szla zrobilem za kazdym razem sylikon mi wydmuchiwalo i zrobilem uszczelke z tektury i teraz ladnie zchozdzi z obrotow i tez ladnie wchodzi:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 siemanko :) kto ma na sprzedaż kompletny sportowy wydech albo jakąs jego czesc do dtki125?? :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 jak chcesz zatrzec to i hamuj silnikiem 2T nadodatek z gorki gratuluje glupoty heh.. wiadomo ze nie jade z gorki 2km chamujac na biegu mowie o gorce na torze ktora ma np. 5m czy np przed zakrętem trzeba zredukowac a wtedy moto zawsze troche zchamuje silnikiem :P pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Witam. Jakie są zamienne silniki do dt 50 mxs ???? chodzi mi o markę motocykla i nazwę silnika np ; 13n taki jaki jest oryginalny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.