Litrus Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 moze silnik zaliczyl zgona ? a pozatym jak jedziesz na 6 to czy juz na full obrotach jest jak jedzie 100 ? czy poprostu nie ma sily sie bujnac ? bo jesli full obroty to takie zembatki ma zalozone ... a jak nie ma sily to sprawdz kompresje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czoki Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) mam prosbe... moze ktos zobaczyc jakie cztery kable i jak wchodza w ta kostke (od zaworu wydechowego)... jest ona w dt125 po lewej stronie, za tylnym boczkiem. dziekuje http://www.bikepics.com/pictures/725362/ ponawiam moje pytanie... ale widze, że z tego tematu można się gówno dowiedzieć... Edytowane 22 Listopada 2006 przez Czoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emyl Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 ponawiam moje pytanie... ale widze, że z tego tematu można się gówno dowiedzieć... Czokinie wiem czy o tą ci chodzi :) ale do tej wchodza : czarny, brązowy, ciemny niebieski i jasny niebieski :)ZOCZACZ CZY TO O TĄ KOSTKE CI CHODZIŁO :DPOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czoki Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Czokinie wiem czy o tą ci chodzi :( ale do tej wchodza : czarny, brązowy, ciemny niebieski i jasny niebieski ;)ZOCZACZ CZY TO O TĄ KOSTKE CI CHODZIŁO :PPOZDROrewelacja. zajebiscie wielkie thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veholor Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Siemanko ;) Mam takie małe pytanko, mianowicie moja yamaszka dt 80 <94r> zaczęła gubić moc, to znaczy najpierw zauważyłem że nie idzie na gumę, później nici z palenia na kopa, następnie pojechałem na dłuższą przejażdżkę z kumplami w jedną stronę było ok, ale jak wracałem to już na 3-4 biegu i na maxa 40 k/m. Miałem głupią nadzieje że to gaźnik lub filtr powietrza, ale coś mi mówiło że cylinderek będzie trzeba zdjąć, i się nie pomyliłem, po zdjęciu jeden pierścionek był mikroskopijnych rozmiarów ale to rybka bo poszedł sworzeń i nastąpiło małe przytarcie cylinderka . Teraz pytanie jaki szlif zrobić, to znaczy skąd mam wiedzieć jaki teraz mam i jak dobrać tłok, kumpel mi gada że można robić 6 szlifów nie wiem nie znam się. Rozmawiałem z gościem proponuje mi wysyłkę cylindra do niego <jest to sklep motoryzacyjny> robią mi szlif za 60 zł dobierają tłok 80 zł i wysyłka coś koło 40 zł więc wyjdzie mnie to 180 zł. Czy jak zrobię szlif sam i kupię tłok od dzielnie to wyjdzie mnie taniej i czy warto się w to bawić, bo u mnie w mieście szlifów nie robią musiałbym wieść troszku dalej. I czy tłok za 80 zł to norma bo tak na moje oko to coś tanio :P Pozdrawiam :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Siemanko :P Mam takie małe pytanko, mianowicie moja yamaszka dt 80 <94r> zaczęła gubić moc, to znaczy najpierw zauważyłem że nie idzie na gumę, później nici z palenia na kopa, następnie pojechałem na dłuższą przejażdżkę z kumplami w jedną stronę było ok, ale jak wracałem to już na 3-4 biegu i na maxa 40 k/m. Miałem głupią nadzieje że to gaźnik lub filtr powietrza, ale coś mi mówiło że cylinderek będzie trzeba zdjąć, i się nie pomyliłem, po zdjęciu jeden pierścionek był mikroskopijnych rozmiarów ale to rybka bo poszedł sworzeń i nastąpiło małe przytarcie cylinderka . Teraz pytanie jaki szlif zrobić, to znaczy skąd mam wiedzieć jaki teraz mam i jak dobrać tłok, kumpel mi gada że można robić 6 szlifów nie wiem nie znam się. Rozmawiałem z gościem proponuje mi wysyłkę cylindra do niego <jest to sklep motoryzacyjny> robią mi szlif za 60 zł dobierają tłok 80 zł i wysyłka coś koło 40 zł więc wyjdzie mnie to 180 zł. Czy jak zrobię szlif sam i kupię tłok od dzielnie to wyjdzie mnie taniej i czy warto się w to bawić, bo u mnie w mieście szlifów nie robią musiałbym wieść troszku dalej. I czy tłok za 80 zł to norma bo tak na moje oko to coś tanio :wink: Pozdrawiam :icon_rolleyes:Sam to zrobisz kupę a nie szlif dajesz cylinder do szlifu i jak dostajesz koleś ci mówi na jakie wymiary szlif zrobił a ty po wymiarach dochodzisz który to szlif. Ja mam taki problem potrzebuje Simmeringu do dt 50 mxs od strony sprzęgła jego wymiary 28 40 -8-1 niech ktoś zapoda link gdzie można by taki dostać :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Daj do jakiegos typa co potrafi zmierzyc srednice tulei i odpowiedziec ci na pytanie ile da sie to oszlifowac. Ja tak robilem :flesje: Koles dobral mi optymalna srednice i powiedzial jaki tlok nalezy kupic. Tak wiec zrobilem, i wszystko zlozylem sam :P Koszt calkowity remontu cos kolo 250zl. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veholor Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 No to ja nie wiem , kumpel mi gada że lepiej kupić tłok i iść na szlif z tłokiem i mi zrobią szlif pod rozmiar tłoka, chyba najprościej i najlepiej będzie wysłać ten cylinderek i zabulić 180 zł ale przynajmniej będzie pewność że tłok dobrze spasowany i trochę pojeżdżę !Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 A co zrobisz jak sie okaze okaze, ze kupilbys za maly tlok bo rysy sa wieksze i wymagaja szlifu o np nie 0,25mm tylko o 0,5mm?? Jak juz tak bardzo chcesz daj do tego zkladu ale np ja za szlif zaplacilem 50zl... :flesje: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Od czego jest ta śrubka po prawej stronei gaźnika w ymaszce dt lc2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) taka wystajaca od wolnych obrotow a ta schowana jest od powietrza Edytowane 22 Listopada 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Ma ktoś może na sprzedaż sportową końcówkę Gianelli lub jakąś inną?? Potrzebuje jeszcze lewy boczek(ten od strony tłumika) i czujnik temperatury cieczy chłodzącej!!!!!!!!!!!!!!!! Propozycje wysyłać na maila [email protected] WAŻNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 taka wystajaca od wolnych obrotow a ta schowana jest od powietrzate to ja wiem ale ja mam jeszcze taka mala po prawej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urbix1 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 mam pytanko. Psiada ktoś może SCHEMATY ELEKTRYKI do DT 80 LC2?? Potrebuje bo musze sie troche pobawic z kabelkami......:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 mam pytanko. Psiada ktoś może SCHEMATY ELEKTRYKI do DT 80 LC2?? Potrebuje bo musze sie troche pobawic z kabelkami......:/SCHEMATprosze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.