Jackuzy Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 (edytowane) Jeśli moja Yamaha ma 80 cm malowana jest na bialo-czerony i ma okrągłą lampe z przodu i siedzenie nienachodzi na bak to który to jest rok produkcji i czy to jest Yamaha Dt czy jaka ?? Masz Yamahe DT80 ale model 81 :D MX bo pewnei chłodzona powietrzem....zajzyj w mój podpis..wygląda podobnie? no wlasnie bo ja tez mam zamiar zalozyc silnik od 80 lc2 a z ta chlodnica to jakos da rade ale czy cylinder nie bedzie wadzil o bak ? mocowania sa podobne czy nie ?silnik moge meić prawie za darmo D.gif z chłodnicą itp itd D.gif tylko czy wejdzie D.gif Wejdzie na pewno się zmiesci bo pod bakiem jest spoooro miejsca..co do mocowań to nie sprawdzałęm ale pewnie trzeba będzie przerobić bo jakoś nie wierze że się nie zmieniły....ogólnie jak mówiłem wszystko da rade zrobic ale czy warto?....no cuz jak chcecie róbcie :D Powodzenia ;) Edytowane 18 Października 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Terenowy wymiatacz Wow to widzie ze tez sie znasz:] nie sadzisz ze silnik od rometa jest mniej zkaplikowany niz od dt zobacz ze w dt jest chlodzenie ciecza, 6 biegow, mebrany, dozownik jak np skrzynia w komarze Ci sie sypnie to zaden problem ale jesli w dt sie sypnie to poczatkowiec jest juz ugotowany nie da sobie rady z skrzynia jak narazie dla poczatkujacego komar i nic wiecej niech mu sie sypie czesto to nauczy sie mechaniki a pozniej niech sie przesiada na cos bardziej skaplikowane takie jest moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 (edytowane) Terenowy wymiatacz Wow to widzie ze tez sie znasz:] nie sadzisz ze silnik od rometa jest mniej zkaplikowany niz od dt zobacz ze w dt jest chlodzenie ciecza, 6 biegow, mebrany, dozownik jak np skrzynia w komarze Ci sie sypnie to zaden problem ale jesli w dt sie sypnie to poczatkowiec jest juz ugotowany nie da sobie rady z skrzynia jak narazie dla poczatkujacego komar i nic wiecej niech mu sie sypie czesto to nauczy sie mechaniki a pozniej niech sie przesiada na cos bardziej skaplikowane takie jest moje zdanie wiesz co? Tez gadasz głupoty....silnik DT wcale nie jest dużo bardziej skomplikowany od komarowego silniczka....oczywiscie ma pare elementów któych ten drugi nie posiada ALE je się zazwyczaj poprostu zdejmuje i się w nich nie grzebie...a co do skrzyni...to rozłozenie silnika nie jest bardziej skomplikowane tak samo jak i skrzyni.....a co do tezy że niech sobie najpierw naprawia komara a potem idzie do tych SUPER zaawansowanych sprzetów jak DT jest jednak bzdurą...jak chcesz mieć fajny moto do jazdy w terenie kupuj DT i nie martw się bo silnik wcale nie jest jakos SUPER skomplikowany....jak chcesz zobaczyc coś skomplikowanego zajzyj do CBR....;] a co do sformuowania Terenowy wymiatacz Wow to widzie ze tez sie znasz:] to sory ale świadczy o twym wymądrzaniu się....człowieczku nie zżarłeś jeszcze wszystkich rozumów więc przyjmij ze ktoś inny tez może mieć rację a nie tylko Ty...to się nazywa pokora ;] nawet jezeli ma racje połowiczną to i tak się przyznaj a nie neguj wszytsko jak się tylkko da "bo ja jestem najmądrzejszy i nikt mi nie podskoczy" zapewniam cię że wielu by się znalazło którzy zarzyli by cię swoja wiedzą.... Edytowane 18 Października 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 haha smiac mi sie z was chce, to co jak ktos sie nie zna na mechanice to nie moze jedzic na moto ?jak ktos sie nie zna to wykupuje assistance w ubezpieczalni, moto sie zepsuje i na warsztat mu sciagają, a jak ktos umie sobie sam naprawic to tylko lepiej dla niego.... a druga sprawa , apropo skomplikowania membrany to tak skomplikowane urządzenie że niewiem, zresztą czy ma 4 biegi czy 6 to też niezbyt wielka róznica.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 DT są chyba żadko awaryjne co ? A nawet jak coś pujdzie to nietrudno zrobic :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Nie żadko tylko rzadko to po pierwsze a po drugie nie rzadko tylko malo awaryjne :buttrock: To jest prawda bo motorki nie sa tak bardzo wysilone jak w crossach. Co prawda podzespoly DT nie sa najwyzszej polki ale daja rade :cool: Co do dostepnosci czesci to wiadomo :cool: Zawsze sie dostanie to co potrzeba. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 I to włąsnie jest ich największą zaletą :buttrock: do któego sklepu bys nie zajżał to częsci do niej znajdziesz :cool: (mowa o sklepach motocyklowych) ogólnie DT to nie wyczyn ale bardzo fajny motorek i do zabawy (umiarkowanej) i do jazdy do szkoły, do lasu (przyjemniejsze) i na rybki gdzie kto chce tam dojedzie :cool: no chyba że to będzie rzeka na 10m głeboka lub ocean ;):D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 To się niemyliłem co do mało awaryjności :buttrock: A mam pytanie czy w DT czybko siadają pierscielnie lub tłok ? Czy to się rzadko zdarza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 To się niemyliłem co do mało awaryjności :buttrock: A mam pytanie czy w DT czybko siadają pierscielnie lub tłok ? Czy to się rzadko zdarza ? To zalezy od tego jak jeździsz...jak ciągle i przez długi czas będziesz kręcił silnik do 12000 to wiadomo że przetrwa ci może z pół... jeden sezon (a to i tak jest duuużo w porównaniu z wyczynem) jednak gdy będziesz troche oszczedzał silniczek, nie przeciązał i nie żyłował na wysokich obrotach to podziała ci i dwa-trzy sezony zreszta koszt jest nikły poróznując do niektórcyh sprzetów...poza tym jezeli nawet dla swiętego spokoju będziesz wymieniał tłok z pierscieniami co 1.5 sezonu nie wydasz dużo kasy a oaszczedzisz sobie problemu bo silnik będzie chodził dłuzej (jezeli cylinder jest w dobrym stanie to nawet nie masz koniecznosci jego szlifowania co dodatkowo ogranicza koszt).....Podsumowując silnik podziała Ci tyle ile dasz mu zyć czyli jak go zarżniesz na maxa to podziała krótko jak będziesz o niego dbać podziała Ci baardzo długo. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 To się niemyliłem co do mało awaryjności :cool: A mam pytanie czy w DT czybko siadają pierscielnie lub tłok ? Czy to się rzadko zdarza ?moja DT: 35000km na liczniku. ciągle bez remontu bo nie ma takiej potrzeby. o moto dbam, nie katuje, nie krece wysoko gdy zimna i w ogole krece do konca TYLKO gdy naprawde jest taka potrzeba... nie dla szpanu czy cos. (a jest odblokowana wiec powyzej 7000rpm rwie jak glupia :buttrock: ) pali zawsze z kopa, dalej ma kompresje, nic nie stuka itp. wiec potwierdzam slowa Jackuzego. tak jak traktujesz swoje moto tak ono sie tobie odwdzięczy bezawaryjnoscia.pozdro :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 (edytowane) wiesz co? Tez gadasz głupoty....silnik DT wcale nie jest dużo bardziej skomplikowany od komarowego silniczka....oczywiscie ma pare elementów któych ten drugi nie posiada ALE je się zazwyczaj poprostu zdejmuje i się w nich nie grzebie...a co do skrzyni...to rozłozenie silnika nie jest bardziej skomplikowane tak samo jak i skrzyni.....a co do tezy że niech sobie najpierw naprawia komara a potem idzie do tych SUPER zaawansowanych sprzetów jak DT jest jednak bzdurą...jak chcesz mieć fajny moto do jazdy w terenie kupuj DT i nie martw się bo silnik wcale nie jest jakos SUPER skomplikowany....jak chcesz zobaczyc coś skomplikowanego zajzyj do CBR....;] a co do sformuowania to sory ale świadczy o twym wymądrzaniu się....człowieczku nie zżarłeś jeszcze wszystkich rozumów więc przyjmij ze ktoś inny tez może mieć rację a nie tylko Ty...to się nazywa pokora ;] nawet jezeli ma racje połowiczną to i tak się przyznaj a nie neguj wszytsko jak się tylkko da "bo ja jestem najmądrzejszy i nikt mi nie podskoczy" zapewniam cię że wielu by się znalazło którzy zarzyli by cię swoja wiedzą.... Sorry ale czy Ty masz problemy z czytaniem? nie uwazam sie za kogos madrego ktory wie wszystko o motorach jest bardzo duzo ludzi ktorzy maja wieksze pojecie odemnie i dzieki nim zdobywam na tym forum wiedze i mam wiecej pojecia o motoryzacji. Ale z Tego tematu trudno sie cos dowiedziec jak tu jest burdel na kolkach i tak jak pisalem duzo osob pisze na przypal nie pomyslac a sam mogl by sobie odpowiedziec tylko troche trzeba ruszyc bania Czlowiek uczy sie na bledach. Wiem, ze dt jest bardzo prostym motorem, ale za to trwalym no ale w porownaniu do rometa to dt jest to wyzsza polka. Rozlozenie to nie problem to chyba kazdy umie ale zloz np 6 biegowa skrzynie a 2 rometa skrzyniebez serwisowki nie dasz rady no chyba ze rozkladales z 20 razy silnik. Pozdrwiam i Czytaj ze zrozumieniem Pikus91 do 20-25tys km bez wymiany tloka a w sezon ile zrobisz km 5-6tys? wiec zobacz na ile Ci wystarczy tlok. Nawet Jak bedziesz katowal to tlok napewno wytrzyma z 15tys tylko Ciekawe jak wal to wytrzyma Edytowane 19 Października 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReNeKK Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Masz Yamahe DT80 ale model 81 :cool: MX bo pewnei chłodzona powietrzem....zajzyj w mój podpis..wygląda podobnie? No to chyba jest MX . Jak zrobie to wrzuce Foty :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Sorry ale czy Ty masz problemy z czytaniem? nie uwazam sie za kogos madrego ktory wie wszystko o motorach jest bardzo duzo ludzi ktorzy maja wieksze pojecie odemnie. Czlowiek uczy sie na bledach. Rozlozenie to nie problem to chyba kazdy umie ale zloz np 6 biegowa skrzynie a 2 rometa skrzyniebez serwisowki nie dasz rady no chyba ze rozkladales z 20 razy silnik. A zatem po kolei :buttrock: ja nie mówie ze ty JESTEŚ przemądrzały tylko że to wynika z twojego postu na który odpowiadałem zresztą niewazne dobrze że sie za takiego nie uważasz tylko poza uważaniem sie dawaj świadectwo temu swoimi wypowiedziami..SPOX cool mint koniec tematu bo nie ma sensu więcej go ciągnąc No więc z tym rozkładaniem i zkładaniem...pod końiec sierpnia rozłozyłem silnik DT był to mój pierwszy rozpołowiony silnik i pierwszy w ogóle silnik rozłozony na czesci pierwsze...zajeło mi to 4 dni ale złozyłem i działa...bez serwisówki bo nie wiem czy uswiadczysz serwisówke do MX model 81...tak wiem mój silniczek nie jest tak skomplikowany jak w LC no bo nie ma chłodznia ciecza i tylko 5 biegów więc to prawie romet....jak ktoś chce i ma samozaparcie to sobie da rade....co nie zmienia faktu że sa antytalencia którzy zawsze i wszystko spierniczą... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 chcialbym wam sie pochwalic (bo chyba mozna) ze nauczylem sie juz w miare jezdzic na tylnim kole :buttrock:A wiec tak:Na pierwszym biegu bo mam malo mocy ...Stoje na tylnych podnozkach i krece go tak do polowy obrotow (moze troszke ponizej) i daje mu full i podciagam kierownice do siebie i pomagam sobie tylkiem poderwac go wysoko i jak juz poderwe to dodaje pulsacyjnie gazu ... to jest porada dla osob ktore maja slabe silniki a tez chcieli by sie troche pobawic w to ...Daje to duzo frajdy :cool:Proboje trzeci dzien i teraz przejezdzam okolo 4-5 m wiec mysle ze jak na poczatek to dobrze ... oczywiscie dziennie jezdze na kole moze z 30 minut z przerwami. PS: Jackuzy probowales poderwac swoja na kolo ? jesli tak to na jakim biegu ? :cool:) Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 A mnie kolega uczył że stoje na tych stopkach co jeżdze, wciskam przedni amortyzator i jak on wraca na swoje miejsce to mu w tym pomagam i podciągam do siebie dodając gazu i wyrywa. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.