Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

plywak wahy nie zamknoł kurde dlugo sie z tym kłopociłęm i nie wiem jak to naprawilem ;/ zobacz czy sie plywak nie zatopil!!!!!

 

usunołę dozownik i leje olej do baku (mieszanke robie) i zalozyłem filtr paliwa samochodowy czy moze byc taki ????? bo copochwila mi sie gaźnik zasyfiał ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruliczek90 no ja tez tak mialem ze kaluza paliwa byla jak nie zakrecilem kranika to chyba normalne a za duzo moze ci palic jesli jezdzisz na ssaniu np zobacz czy ssanie jest wcisniete bo ma byc wcisniete. Hm czyli jak mam zrobic tą kopke i trzeba rozpalawiac silnik? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w DT nigdy nie mialem kaluzy pod motorem gdy niezakrecalem kranika (w sumie to NIGDY nie zakrecalem ;D) Moze dlatego ci duzo pali bo ma za duzy poziom i sie wylewa rurkami odprowadzajacymi... Co do ssania to na ssaniu sie nie da jezdzic bo moto na wolnych obrotach gasnie...

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja maszynka tez duzo pali:/ i tez podcieka z odpływów z gaznika jak nie zakrece kranika. ale chyba wszystko jest dobrze bo bardzo ładnie chodzi na wolnych obr. i pali elegancko

 

Siemka Mam takie pytanko: Kolega doradził mi zebym rozgioł blaszki z membrany w celu przeniesienia mocy na nizszy momet obrotowy.Ale z tego co mi wiadomo to jezeli rozegne blaszki i bedzie szczelina to nie bedzie chodził na wolnych obrotach:/ ktos juz to robił moze??? Jakie efekty?? i jak rozgieliscie te blaszki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak zmniejszyć ten poziom paliwa????

w gazniku

instrukcja kilka stron wczesniej.

pozdrawiam

 

Wprowadzilem wieczorem moto do garazu, rano ide po dt-ke a w powietrzu unosi sie zapach 98 oktanowej benzyny, a pod moto kaluza. Patrze i okazalo sie ze nie zakrecilem zaworka, czy to jest oczywiste ze paliffko bedzie sie przelewac czy to jest jakas wada?

nie ma prawa cieknac nawet jak na kilka dni zostawisz kranik na pozycji ON czy RES. albo kranik przepuszcza, albo przewod sparcialy i gdzies ma dziure. albo gaznik nieszczelny i wyplynelo to co w nim zostalo po jezdzie...

 

Moja maszynka tez duzo pali:/ i tez podcieka z odpływów z gaznika jak nie zakrece kranika. ale chyba wszystko jest dobrze bo bardzo ładnie chodzi na wolnych obr. i pali elegancko

 

Siemka Mam takie pytanko: Kolega doradził mi zebym rozgioł blaszki z membrany w celu przeniesienia mocy na nizszy momet obrotowy.Ale z tego co mi wiadomo to jezeli rozegne blaszki i bedzie szczelina to nie bedzie chodził na wolnych obrotach:/ ktos juz to robił moze??? Jakie efekty?? i jak rozgieliscie te blaszki??

rozginania nie polecam, efekty moga byc zupelnie odwrotne niz zamierzone. moze nie byc wolnych obrotow, dziury w obrotach itp. zrobilem tak kiedys w yamasze rx 80 (silnik 12N) i po przejezdzce i kilku regulacjach powrocilem do ustawien standardowych. ale jesli juz tak bardzo chcesz to zrobic to bardzo delikatnie i nie za duzo (1-2mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instrukcja kilka stron wczesniej.

pozdrawiam

nie ma prawa cieknac nawet jak na kilka dni zostawisz kranik na pozycji ON czy RES. albo kranik przepuszcza, albo przewod sparcialy i gdzies ma dziure. albo gaznik nieszczelny i wyplynelo to co w nim zostalo po jezdzie...

rozginania nie polecam, efekty moga byc zupelnie odwrotne niz zamierzone. moze nie byc wolnych obrotow, dziury w obrotach itp. zrobilem tak kiedys w yamasze rx 80 (silnik 12N) i po przejezdzce i kilku regulacjach powrocilem do ustawien standardowych. ale jesli juz tak bardzo chcesz to zrobic to bardzo delikatnie i nie za duzo (1-2mm)

Włąsnie sie boje ze uszkodze ja,ale cos spróbuje:) Juz ja wyciagałem i próbowałem ja lekko rozgiąc i jedną strone lekko rozgiełem ze widac strzelinke.I niewiem czy nie bedzie mi gubił obrotów:/ jutro zobacze albo w tym tyg. bo paliwo sie skonczyło :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie też mi sie wydaje że dużo pali, benzyna nie cieknie bo mam dwa kraniki, ale tak chyba nie powinno być.

 

Jak można to naprawić żeby gaźnik sam paliwo zatrzymywał??

(czy można odgiąć blaszke od pływaka? czy ktoś już coś takiego próbował w dt?? ja tak w jawce robiłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Dt przez 1,5 roku i nie miałem zadnej kałuży ?? A co do kopniaka to tuleje powymieniac by sie przydało i bedzie napewno łapało ;p MI tez Dt paliła ale ja sie z tym pogodziłem i nic sie nie bawiłem . Taki motor i juz :banghead: Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko, ile litrow pochlania bak w 80lcII ?

wczoraj do resztki benzyny dolalem piąteczke i bylo pod korkiem :banghead:

w instrukcji jest podane pojemnosc baku 9L, rezerwa 1,5L. zle niektore źrodla podaja DT80LC: 9L,

DT80LC2 : 10L...

ale jak tankuje to faktycznie powyzej jakis 7 litrow wyglada ze jest full ale jeszcze 2-3l wchodzi...

Edytowane przez pawela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...