Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jak ktoś kupuje nowego laka to po 500km już opona jest do dupy ?? Watpie że ktoś będzie kupował starego sparciałego laka.Kupi używke ale w dobrym stanie i jeszcze sobie na niej pokata.Kto ma kase ten będzie sobie kupował nowe a kto nie ma będzie kręcił aby kupić jak w najlepszym stanie za jak najmniej.Bogaci ludzie nie rozumieją biedniejszych dla nich wszystko jest normalne poprostu "idź i kup sobie nówke ".Dlatego odpuście sobie ten temat...

 

I wybaczcie ,że pouczam starszych.Ale po prostu zrobiło mi się przykro czytając takie o głupoty.

Edytowane przez Pawlik666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Posiadam Yamahe DT 125 o nrze ramy i silnika 3ME-001132, niestety w tej serwisowce ktora mam nie ma tego nru silnika. Ma ktos moze taka serwisowke? I jeszcze jedno pytanie-jakiej firmy zamowic korbowod zeby byl dobry, ile za niego zaplace i jakiej firmy tlok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanie-jakiej firmy zamowic korbowod zeby byl dobry, ile za niego zaplace i jakiej firmy tlok?

 

korbowód proponuje kupic proxa ,tłok tez moze byc tej samej firmy ,ewntulanie wossnera (koszt korby ok 250zł ) tłoka cos ponad 280zł ;) ale wtedy masz pewnosc ze moto bedzie chodziło(nie jakas podróba co pochodzi z 1k i sie rozleci) :crossy:

Edytowane przez rajdowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do łańcuchów to lepiej kupić o-ringowy, jego trwałość jest o wiele dłuższa,

Jak miałem u siebie zwykły łańcuch to po 3, 4 miesiącach musiałem zmieniać na nowy, mimo że był co 2 jazdy smarowany.

Podobnie jest z zębatkami, wzmocnione potrzymają o wiele więcej niż zwykłe. Lepiej dać więcej i nie męczyć się co chwile z naciąganiem łańcucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę wymienić łańcuch w DT-ce. Do tej pory był o-ringowy, chce założyć zwykły (ze względu na znaczną różnicę w cenie). Macie może doświadczenie co do żywotności 'zwykłego' łańcucha w porównaniu do o-ringowego??

 

Jedyna różnica jest taka że:

- łańcuch o-ringowy jest mniej podatny na rozciąganie co oznacza dłuższe przerwy pomiędzy naciągami łańcucha. Taki łańcuch jest również bardziej wytrzymały, ale podczas normalnego użytkowania nie będzie to widoczne.

- zwykły łańcuch szybciej się wyrabia i rozciąga, co wiąże się z częstymi/częstszymi naciągami

Lepiej zainwestować w łańcuch o-ringowy bo po prostu dłużej na nim pojeździsz do casu całkowitego rozciągnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej Dt jest blokada, przez co motor sie kreci do jakis 7,5-8 tysiecy.

Najlepsze jest to ze od 6 tysiecy ma niesamowitego kopa, co abrdzo mi sie podoba, czy przy zdjeciu z niego blokady straci ta charkterystyke pracy silnikia i nie ebdzie juz tak przyspieszal od 6 tysiecy??

Bo kolega am tez dt bez blokady to mu tak muli ze byle jaki romet go bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...