KarOr Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 witam. jesli to bylo to skorki.. ale szukalem i niemoglem znalezc.ostatnio moto mi odmowilo posluszenstwa... okazalo sie ze strzelil pierscionek i wywalilo go (dzieki bogu w tlumik przez co nie zablopkowalo korbowodu) i mam pytanko co robic? wiem ze nowy tlok konieczny. bo zkruszony od gury troche. cylinder dac do szlifu? czy trzeba nowy? i z glowica nic nie robic? czy do planowania? i ostatnie to czy znacie gdzies w okolicach wroclawia czy dolnego slasku kogos kto by mogl szlifowac cylinder i dopasowal by tlok zeby bylo git?? z gory dzieki i pozdrawiam. Karol :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 jesli gładz cylindra nie ma wyczuwalnych rysek to proponuje jedynie założyc nowy tłok z pierscieniami i jezdzic dalej ,a co do planu glowicy to juz nie remont tylko tuning :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) niestety na cylindrze sa wyczowalne rysy.. ;p i niewiem jaki to byl juz szlif a na tloku niejest nic wybite porocz "5T8" oraz "litara "W" albo "M".... oto kilka zdjec tloka i kanalu cylindra:tłok1tłok2tłok3tłok4cylinder1cylinder2cylinder3cylinder4cylinder5 co jesli nieweim czy moto juz mialo kiedys szlif? jaki dobrac tłoczek do tego jak bedzie juz po szlifie? Edytowane 9 Maja 2008 przez KarOr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 zmierz cylinder...najlepiej by było zrobić to mikrometrem....ale na pewno nie masz wiec zmierz suwmiarką mniej więcej...zorientujesz się jaką ma mniej więcej średnice ten cylinder, potem kupujesz tłoczek nad wymiar o 0,5 albo 1mm i idziesz do szlifierza.... na moje oko szlif cylindra będzie konieczny niestety.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 nom z tym szlifem to wiem ze bedize konieczne. :icon_twisted: zobaczymy czy bedzie mocniejsza po tym szlifie ^^ i czy w ogole mozna jeszcze tego szlifa zrobic :bigrazz: a z ta glowica to jak? mozna planowac glowice/? cos to da? bo to ponoc "TUNING" :banghead: ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 nom z tym szlifem to wiem ze bedize konieczne. :icon_twisted: zobaczymy czy bedzie mocniejsza po tym szlifie ^^ i czy w ogole mozna jeszcze tego szlifa zrobic :bigrazz: a z ta glowica to jak? mozna planowac glowice/? cos to da? bo to ponoc "TUNING" :banghead: ^^ Wzrośnie Ci stopień sprężania ( albo ciśnienie, nie pamiętam ) i paliwo będzie się lepiej spalać plus moment obrotowy wzrośnie ale wał korbowy oberwie po tylku albo łożyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 czyli da mi moc ale nie na dlugo? :D tzn oplaca sie to robic czy nie? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Na wzmacnianym wale napewno będzie chodził dobrze (jeśli takowe są do tego modelu) i długo, dobre łożyska też by się przydały. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 (edytowane) Na wzmacnianym wale napewno będzie chodził dobrze (jeśli takowe są do tego modelu) i długo, dobre łożyska też by się przydały. Edit: 2 razy kliknałem "dodaj odpowiedź" czy cos tam :icon_razz: Edytowane 10 Maja 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 w takim razie planowanie odpada;p niechce ni sie pozniej rozkladac silnika.. :biggrin: zrobie szlifa i bedzie git.. gorzej jak juz niemozna bo szlify mozna o ile dobrze pamietam to 3 zrobic? :biggrin: :icon_question: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 w dt80 lc2 można zrobić chyba 8 szlifów. bo rozmiar nominalny jest 49mm a największy mozliwy tłok 51 stopniowane co 0,25. Jak robisz szlif to idziesz z cylindrem to szlifierni cylindrów i oni Ci powiedzą jaki nadwymiar kupić. bo wiedzą ile trzeba zeszlifować żeby dobrze wyszło. zaraz pewnie sporo ludzi będzie Ci pisało zebyś kupił jakiś porządny tłok. wiec od razu Ci mówie że jest tylko jeden rodzaj tłoków do tych dt i różnią sie one w tej chwile już chyba tylko cena. cena od ok 60 do 150 za ten sam tłok. sprawdź ceny w wilmacie i klasie jeśli moge doradzić. szybkiego remontu życze i w droge:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Mam problem: wyczyściłem gaźnik, wszystko skręciłem. Jak odpalam moto to od razu wkręca się na max obroty- co może być tego przyczyną? Dziękuję za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Może przepustnica się wiesza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Rozkręć gaznik raz jeszcze na spokojnie i sprawdz co jest przyczyną .Zobacz też czy aby linka od gazu sie nie zablokowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Mam problem: wyczyściłem gaźnik, wszystko skręciłem. Jak odpalam moto to od razu wkręca się na max obroty- co może być tego przyczyną? Dziękuję za odp. Ja też tak miałem. Źle włożyłeś przepustnicę do gaźnika. Kucnij z prawej strony motoru, odkręć i wyciągnij przepustnicę, w przepustnicy masz taki rowek. rowek musi być z prawej strony motoru. To pewnie przyczyna, a jeśli nie to to nie wiem, bo nie miałem innych problemów z gaźnikiem...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.