wookie23 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 (edytowane) wookie miałem podobnie jak odstęp na świecy był nie taki, wyciągnij świece, wyczysć szczotką drucianą, ustaw odstęp na 0,9 bodajże i wkręć i wtedy zobaczDziwne bo wymieniałem świece 4 dni temu. No cóż zobacze na starej... odstęp 0,9 cm ale hmmm czego? Bo nie bardzo wiem o co chodzi. Edytowane 6 Marca 2008 przez wookie23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Odstęp tego (nie wiem jak to nazwać) haczyka od cycka- tu masz na pierwszym planie https://www.byunspeed.com/images/NGK2238.jpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 no od pewnego czasu bardzo szybko sie grzeje. ale czasem jezdził normalnie a czasem po 10min. normalnej jazdy, zaczyna sie pierniczyć. a teraz jak go zapaliłem chwilke sie rozgrzał i zacząłem jeździć to do razu zaczął przerywać od 5tys. obrotów Pamiętaj że pogoda jest zmienna :) dlatego przy jakiejś tam temp. smiga dluzej a przy wyzszej zdycha ewetualie pradnica zaczyna nawalać. Witam!Mam następujący problem.Kilka dni temu podczas jazdy coś zaczęło mi jakby 'huczeć' w silniku.Podejrzewałem, że to może sprzegło się odkręciło albo coś.Rozkręciłem.Ze sprzegłem wszystko OK.Tarcze juz od jakiegoś czasu wyglądały jakby miały 'dość'. (są cienkie)To 'huczenie' powoduje też straszne wibracje silnika. (na mój łeb to tarcze mogą 'juz nie trzymać' i sprzegło sobie lata cały czas)Co to może być? Jeśli masz na myśli dźwięk podobny do odglosu jaki wydaje jadaca ciezarowka ( jej opony konkretnie ) to jest raczej kwestia skrzyni biegow. Odstęp tego (nie wiem jak to nazwać) haczyka od cycka- tu masz na pierwszym planie https://www.byunspeed.com/images/NGK2238.jpg. Elektrod :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackos21 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Pamiętaj że pogoda jest zmienna :buttrock: dlatego przy jakiejś tam temp. smiga dluzej a przy wyzszej zdycha ewetualie pradnica zaczyna nawalać mi sie wydaje że temp. zabardzo nie ma znaczenia ( bo jeszcze kilka miesięcy temu jeździł normalnie w chłodniejsze dini i cieplejsze ) teraz coś sie spierniczyło że zaczyna przerywać po 5tys. obrot. Gaźnik też ostatnio czyściłem i nic dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 wg. mnie swieca, możliwe że źle ją przegrzałeśw przegrzaniu chodzi o to że po wkręceniu świecy, nie powinniśmy odpalić motoru po to żeby zobaczyć czy działa i zaraz gasić go, po zapaleniu silnik powienien na nowej świecy pochodzić jakieś 10-15 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Właśnie wróciłem z terenu. Zaniepokoiły mnie drgania DT gdy wchodzi na wys. obroty (8tys w górę) - nie są one jakoś bardzo uciążliwe ale dają się odczuć. Wcześniej tak nie miała. Czym może być to spowodowane???Dodam, że mam wał po regeneracji i nową korbę. Więc to raczej nie dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Jeśli masz na myśli dźwięk podobny do odglosu jaki wydaje jadaca ciezarowka ( jej opony konkretnie ) to jest raczej kwestia skrzyni biegow. Dziwne jest to, że występuje to tylko przy wyższych obrotach.Tak do 4k rpm jest dobrze- cicho. Później się zaczyna.Tak samo, jak zamknę gaz - żeby lekko przyhamować silnikiem, jest taki odgłos jakby coś w środku wywijało się na drugą stronę.Dół? Korba, Wał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Dziwne jest to, że występuje to tylko przy wyższych obrotach.Tak do 4k rpm jest dobrze- cicho. Później się zaczyna.Tak samo, jak zamknę gaz - żeby lekko przyhamować silnikiem, jest taki odgłos jakby coś w środku wywijało się na drugą stronę.Dół? Korba, Wał? Miałem to samo... W moim przypadku był to kończący sie tłok i pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Miałem to samo... W moim przypadku był to kończący sie tłok i pierścienie. To wykluczam - zaglądałem tam jakiś miesiąc temu, a generalka robiona była na koniec wakacji. Czy ktoś wie jaka powinna być grubość tarcze sprzęgła w DT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojba17 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 kupie tłok do dt 125 o rozmiarze 58.44mm!!!!!!!piszcie kto ma na moje gg!!!!z gory dzieki!!!pozdrawiam :icon_question: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 allegro nie gryzie...... tam szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 WItam SERDECZNIE ;) po długiej nie obecności :P heh...wiosna więc czas się wybudzić ze snu znimowego, naprawić co trzeba było naprawić i jezda w drogę :( Zatem pytanie do obcykanych (choć pewnie jak zawsze będzie mało takowych :P ) jaki symbol mają spręzyny sprzęgła w DT80MX ? Według tego co znalazłem to są to MEF 101-6 według Lucasa. Czy można założyć twardsze i czy twardsze będą MEF 102-6 ? a może ta cyferka to średnica i dupa blada będzie? Mam nadzieje ze mi ktoś odpowie ;) Pozdro Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Jackuzy, poratuj...Dzisiaj ściągnąłem z kolegą cylek, itp.i obstawiamy powoli na łożyska na wale, możliwe?(Poczytaj góre) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Jackuzy, poratuj...Dzisiaj ściągnąłem z kolegą cylek, itp.i obstawiamy powoli na łożyska na wale, możliwe?(Poczytaj góre) łożyska sprawdzisz zdejmując magneto, wtedy sprawdz poprzeczne luzy łożyska. MOim zdaniem generalnie rozbierz silnik na częsci, i sprawdz wszystko. Z tego co wyczytałem to już własciwie to zrobiłeś. Sprawdz wszystkie luzy, na łozyskach wału, nakorbie, sprawdz jak tam tłok (nic nie napisałeś w jakim jest stanie) telepać się może sprzęgło, nowe tarcze to nie majątek wiec możesz to zmienić. Mnie motor chodził jak traktor po tym jak się obróciło magneto (ścięty klin) ale to chyba nie twój problem. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam!Z tłokiem wszystko ok - pierścienie całe, nie jest poobcierany - na cylindrze widać jeszcze ślady honowania.No właśnie, że jako takich luzów nie ma, tylko wał jakoś tak ciężko chodzi - jakby przeskakuje, nie ma płynności.Myślę, że i tak będe musiał to rozebrać.O bezinwazyjnym ściągnieciu simmeringów mogę raczej zapomnieć?Jackuzy, orientujesz się jaka powinna być grubość tarcz?Szukałem w serwisówce, ale na marne.Za pomoc dziękuje.Pozdrawiam KszyHoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.