Jabud Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 a mam pytanie powiem mi ktos od czego jest kazda srubka do regulacji w gazniku ? dzieki za odp Do regulacji powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojba17 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 (edytowane) jak działa zawór wylotowy w Dt 125???i czy bez niego motor bedzie chodził???? :buttrock: :Dma ktoś do sprzedania tłok do DT 125 58mm???? Edytowane 1 Marca 2008 przez Kojba17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Znalazłem już takowy tłumik do dt 125 w Polsce, kwestia jest tylko taka...oni pisza ze tłumik przeznaczony jest do roczników 99/01 , tymczasem na ebay.de są tłumiki do dt 125 i tam piszą że jest do roczników od 90(chyba)/ 01 r... Moje pytanko: czy tłumik od dt 125 z roczników 1999/2001 będzie pasował do rocznika 1996 ? z góry WLK. dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 jak działa zawór wylotowy w Dt 125???i czy bez niego motor bedzie chodził???? :P :P ma ktoś do sprzedania tłok do DT 125 58mm???? U mnie zawor wydechowy (YPVS) dzialal na zasadzie poruszajacego sie walca z wcieciem. Walec ten poruszal sie poprzez linki dolaczone do silniczka elektrycznego pod bakiem nad klapka od zaworu. Po przekreceniu stacyjki silniczek ten wykonywal ruch kontrolny, by sprawdzic zakres dzialania. Po odpaleniu motorka wraz ze wzrostem obrotow walek sie przekrecal odkrywajac coraz wiecej kanalu wylotowego. Powoduje to, ze na nizszych obrotach jest zakryta wieksza czesc wylotu, przez co powiekszone jest sprezenie spalin. Na wyzszych obrotach walek sie otwiera i powoduje swobodny wylot spalin. Z reguly jest on po to, by polepszyc dolny zakres obrotow w motocyklu. Jesli ustawisz ten walek na calkowicie otwarty caly czas (trzeba by bylo go zablokowac w jednej pozycji), to motor oczywiscie bedzie chodzil, jednak przy starcie bedzie bardziej zamulony. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ja miałem zablokowany zawór w KTM i moto chodziło on/off i ro dopiero ciągnęło od 3/4 obr ale chodził normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojba17 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) a jak podłączyć te śilniczek od tego zaworu i do których kabli???ia czym zaślepić otwór z drógiej strony zaworu???pozdro i dzieki:)pomóżcie mam ten motorek juz od 6 miesięcy jaszcze nim nie jezdziłem :icon_mrgreen: :crossy: :banghead: Edytowane 2 Marca 2008 przez Kojba17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ponawiam pytanko: Czy jest różnica między kompletnym tłumikem(dyfuzor, i końcowka) od yamahy dt 125 r z 96r. a rocznikami 99/01 ?? dzięki za odp z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 a jak podłączyć te śilniczek od tego zaworu i do których kabli???ia czym zaślepić otwór z drógiej strony zaworu???pozdro i dzieki:)pomóżcie mam ten motorek juz od 6 miesięcy jaszcze nim nie jezdziłem :icon_razz: :lalag: ;) Po pierwsze: aby to wszystko dzialalo musisz miec sprawy zawor (najlepiej go samemu pooczyszczac z nagaru tak, zeby sie krecil bez oporow) oraz wszystkie czesci (linki laczace silniczek elektryczny z zaworem + sam silniczek + kable idace do tegoz silniczka). Jesli po podlaczeniu linek od tego silniczka do zaworu i przewodow do silnika elektrycznego nic nie dziala, to radze sie udac z tym do elektryka. Sadzac po twoich problemach wystepuje z tym gdzies problem, wiec tak przez neta to nie ma co gdybac. Po drugie: Ten otwor z jednej i drugiej strony zaworu POWINIEN byc standardowo zaslepiony. Tzn z tej strony od silniczka powinienes miec wystajacy maly cylinderek, a w nim, pod zaslepka mechanizm poruszajacy zaworem (okragla czarna tarcza z miejscem na linki od silniczka elektrycznego). Oczywiscie na tym cylinderku powinno byc miejsce na linki wraz z regulacja wygladajaca jak np. regulacja sprzegla przy kierownicy. Z drugiej strony powinna bys sama zaslepka na dziure. Jesli jej nie masz to musisz albo cos dorobic albo skads kupic. Po trzecie: Przeciez mozesz unieruchomic ten walek w pozycji otwartej, i wtedy odpalic i pojezdzic... Pewnie masz problem z czyms innym niz tylko zawor :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojba17 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 dzieki Soku11!!! :buttrock: a ma ktoś tłok do dt 125 58,44mm bo bym kupił!!! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 dzieki Soku11!!! :P a ma ktoś tłok do dt 125 58,44mm bo bym kupił!!! :notworthy: ;) Jeżeli nie chodzi Ci o tłoki z najwyżej połki wysarczy rozejrzeć się na allegro :) takie rzeczy znajdziesz zawsze:) Ostatnio widziałem za 60 zł tłoki do dt 125... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) http://www.allegro.pl/item313754927_tlok_w...7_rok_nowy.html http://www.allegro.pl/item321183360_tlok_y...tm_lc_prox.html Proponuje Woosnera, bo podobno Prox'y sie sypią w setach. Edytowane 2 Marca 2008 przez Jabud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 ja mam proxa od około roku i nie mam z nim żadnych problemów:P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Palnuej odlaczyc dozownik. Ile lejecie oleju an ile wachy. POwiedzmy ze kupie wachy za 20zł (jezeli wacha jest po 4zł) czyli 5L, ile mam wlac oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Palnuej odlaczyc dozownik. Ile lejecie oleju an ile wachy. POwiedzmy ze kupie wachy za 20zł (jezeli wacha jest po 4zł) czyli 5L, ile mam wlac oleju?leje sie 100ml na 5l benzyny. mieliscie kiedyś problem w yamaszy 125 tego typu że motor na obrotach jałowych gaśnie? nie trzyma ich. jakie mogą być przyczyny oprócz takiej ze mam jakies nieszczelnosci bo to jest wykluczone - wszystkie uszczelki wymieniałem. Ktoś mi radził żebym tłumik przczyscił. co o tym sądzicie? pomogło komuś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 wyczyścić i wyregulować gaźnik, nasączyć filtr powietrza.jak to nic nie da wymienić świecę i sprawdzić stan tłoka.możesz wyczyścić jeszcze zawór YPVS, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.