bart90dt125 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 jeżeli dość sumiennie nasączyłeś filtr powietrza, a delikanie wycisnąłeś, to olej który spłynął z filtra osadził się na dnie filtra, też tak mam.To jest simmering. tak jak wszyszcy mówią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 dziś naprawiłem linke obrotomierza i wkręca się tylko do 7 tys. obr/min :) a przy tych obrotach mocno przerywa :) nie znam się na silniku w dt125 ...weim co i jak w skuterach ale nie w tym! max 80 km/h powiecie mi od czego moge zacząć sprawdzać co jest nie tak? z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 kazdy 2 sów dziala tak samo tam niema cudow swieca gaźnik ewętualny brak kompresji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 (edytowane) tak tyleze tu dochodzi np; YPVS - czym to właściwie steruje?świeca ma dobry kolor kopresje sprawdzałem jakiś miech temu fakt że jest mało ale nie wiem ile powinno być mam ok 0,4 - 0,5 bar... ma ktoś u siebie w dt moduł 4DL - oo 4G? on jest jakoś blokowany bo poprzednia właścieciel pomieszał coś w kablach i może nie jest dobrze podlączony? Edytowane 20 Stycznia 2008 przez raheem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 jesli masz taka kompresje to przygotuj sie na zmiane tloka. Chyba ze jeszcze szlif. Sciagnij glowice i zobacz co jest grane. Trzyma wolne obroty ? Tak czy siak to za slaba kompresja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 panowie kto gdzie kupuje tloki do dt80mx jaki rd80mx bo szykuje sie na zmiane tłoczka i chętnie poczytam co polecacie mi się wydaje ze to co www.sklepmotocyklowy.pl oferuje jak i sebamotors na allegro to wszystko jedno i to samo .... chodzi mi o to ze do tego moto są tylko jednego rodzaju tloki to prawda?? ?? ?? czy dorwal ktoś coś dosyć dobrego ?? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 moto chodzi dobrze na niskich ok 2 tys. ale na srednich/wyzszych mocno przerywa... a co do tłoków to jaki polecacie do dt 125 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 (edytowane) zmień świecę, a co do tłoków to prox, wossner, vertex ... Edytowane 20 Stycznia 2008 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam.Narazie prez weekend miałem przestój ale jeszcze spróbuje wymienic swiece.Jak rozpoznac czy jest juz zuzyta??W sumie iskre sprawdzałem daje ale jak docierałem slnik to zawsze trochce zaduzo oleju dałem (dla bezpieczenstwa) i zawsze mocnoi dymił i troche razy była zalana.Czy moze jeszcze z moim przypadkiem miec zwiazek niedocisniecie i szpara przy gumie która sie zakłada na gaznik która idzie od filtra??A i jeszcze wczoraj dobrze sie przyjzałem temu płynowi co miałem w obudowie filtra i jest to wiekszosc olejuz zmieszanego z benzyna.Jak sprawdzic bez zbednego rozbierania silnika czy to włąsnie simering bo jak nie to to tylko bede musiał kupic usczezlki i nic nhie zrobie.Z góry dzieki pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 jesli masz jakaś nieszczelność począwszy od filtra powietrza do cylindra to nic dziwnego ze moto może Ci źle chodzić. np może trzymać wolne obroty ale nie wkręcać sie na wyższe albo odwrotnie. czyli gasnąć na niższych a na wysokich sie ostro wkręcac. to wina złego ustawienia. najpierw uszczelnij to i spróbuj gaźnikiem regulowac. jak dawałeś dużo oleju do mieszanki to moze być tak ze nie spala wszytskiego i Ci tłumikiem wyrzuca troche. czy to simmering na wale od strony sprzęgła często można sprawdzić w taki sposób ze zamykasz dopływ paliwa wykrecasz świece i kopiesz i patrzysz na przystawioną do otwory ręke czy nie ma kropek oleju. jeśli jest spora nieszczelność to napewno będą. a pozatym to mozesz miec jeszcze problemy z kompresja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emyl Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam :icon_rolleyes: Pytanko..Jaki olej przekładniowy lejecie i jaki silnikowy? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 panowie kto gdzie kupuje tloki do dt80mx jaki rd80mx bo szykuje sie na zmiane tłoczka i chętnie poczytam co polecacie mi się wydaje ze to co www.sklepmotocyklowy.pl oferuje jak i sebamotors na allegro to wszystko jedno i to samo .... chodzi mi o to ze do tego moto są tylko jednego rodzaju tloki to prawda?? ?? ?? czy dorwal ktoś coś dosyć dobrego ?? ??Jedz zrob szlifa na siemaszki lub u niego zamow. Robilem u Niego szlif, dopasowal mi tloka i jak narazie ok. A troche juz na nim zrobilem :PPozdro Baro Witam :) Pytanko..Jaki olej przekładniowy lejecie i jaki silnikowy? Pozdro10w40 taki jak do 4suwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 motul 5100 -najlepszy olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 (edytowane) Wielkie dzieki za pomoc i teraz juz wiem ze na 95% jest to simering bo jak zdjełem tłumik to pociekł olej z cylindra i przy kopaniu pojawiały sie włsnie te kropi o których "YAMAHADT80LCII" napisał.Teraz jeszcze jedno pytanie-skad wziac simering i czy musze kupic oba czy moge jeden??W "klasie" nie ma a moze poprostu udac sie do sklepu z takimi rzeczami bo sporo ich jest i tam taki znajde??I jeszce jedno czy mymiana jest trudna i jakie czesci musze zdjac i co za tym idzie jakich uszczelek potrzebuje?? Znowu was sasypałem pytaniami ale juz mi rece opadaja ile kasy i nerwów wsadziłem w Dt 80 która miałem zarejestrowac na 50 ale zostałem wjeban* i wogule nie moge ;) Z góry dzieki Pozdr. Edytowane 21 Stycznia 2008 przez Yahus16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Mam jeszcze prosbę jedna do Was... gdzie reguluje się olej w dt bo mam ją od niedawna i zielony jestem gdzie to się robie :P z góry WIELKIE dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.