bart90dt125 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 xsyniu147 pisz przecinki, bo musiałem myśleć o co chodzi w tym co napisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 (edytowane) bart90dt125 dobrze jest ;D da sie domyslec xD Mam pytanie mam w gazniku 3 srubki którą moge podniesc dawke paliwa? ;D ? i co mozna zrobic zeby miał mocnego doła ? bo zyc zaczyna dopiero od 5tys obrotów Edytowane 31 Grudnia 2007 przez xsyniu147 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 to tak pewnego mroznego dnia... za górami... za lasami... jezdzilem se po dzialce drifftt ;D po sniegu bo spadł, posmigalem... przestalem... znowu z 10min posmigalem... po 2-3 ide zapalic sie juz ubralem zeby posmigac po osiedlu chcialem wyjechac z bramy zaczelo przerywac ;/ zaczoł sapac z tlumnika dawał co 2 obrót tloka powietrze tak mocne z snieg odwalalo i zagasł ;/ :O... swiece wykrecilem czarna przeczyscilem nic.... patrze nie ma iskry daje inną swiece chodzi patrze stara pekła od czego to mogło peknąc na napisie br... cos tam costam ;PP ?... czym to spowodowało ? Mi też tak robił (miałem chyba wszystkie awarie;p) jak bylo wilgotno, miałem nie uszczelniona pokrywe magneta. Generalnie wysusz całą instalacje i zobacz czy nie jest wilgotno przy magnecie, jeśli wtedy odpali to masz na 90% przyczyne awari. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Przede wszystkim żeby benzyne leciała z kranu a drzewa byłu gómowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 nawzajem wesolego nowego roku ;] alleluja i do przodu :icon_mrgreen: a powie mi ktos jak dawke paliwa zwiekszyc ;D co prawda yz z tego nie zrobie ale chcialem se zaszalec ;D ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Nikt tu nie wymaga polskich znakow, ktorych sam tez nie uzywam, ale postaralbys sie bardziej nad interpunkcja bo naprawde czasem niewiadomo o co chodzi...Czytam od dluzszego czasu Twoje wypociny i twierdze ze masz cos z psychika... niewiem rodzicie bili jak byles maly czy co ? Przestan probowac robic z tego super mocnej maszyny bo ja zepsujesz i nic wiecej. Charakterystyki pracy silnika nie polepszysz jak namieszasz dyszami regulacyjnymi w gazniku ... Przestan robic z siebie glupka, bo takiego niestety robisz piszac te durne posty. Napraw ten motor jak masz zje**ny i jezdzij tak jak jest. Chcesz wiecej mocy ? Kup inny motor.Sorry za blredy jak jakies zrobilem ale po sylwestrze jesteem i nie dosc ze glowa booliii to jeszcze nie spalem. Pozdrawiam i szczesliwego nowego roku. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 litrus kupa ci w ucho i wszystkiego najgorzszego 08... dajcie mi bana to juz nie bd pisał :buttrock: ale i tak juz na to zasyfialem forum nie wejde ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 (...)ale i tak juz na to zasyfialem forum nie wejde ;/ :buttrock: O jak dobrze się zaczyna ten 08 rok. Co mogło się zepsuć w ślimaku prędkościomierza?Gdy jechałem prędkościomierz przestał działać, myślałem że to linka ale ona jest ok. Sam zegar tez dobry. Tylko cos jest z tym ślimakiem. (niedawno wyjmowałem oponę, może go źle włożyłem?) Dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 (edytowane) :offtopic: O jak dobrze się zaczyna ten 08 rok. Co mogło się zepsuć w ślimaku prędkościomierza?Gdy jechałem prędkościomierz przestał działać, myślałem że to linka ale ona jest ok. Sam zegar tez dobry. Tylko cos jest z tym ślimakiem. (niedawno wyjmowałem oponę, może go źle włożyłem?) Dzięki za odp. Tam niema czego zle wlozyc. Tam w taki wypust musisz wsunac slimak. A chodzil po tym jak zalozyles to kolo? Edytowane 1 Stycznia 2008 przez Bergi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Tam niema czego zle wlozyc. Tam w taki wypust musisz wsunac slimak. A chodzil po tym jak zalozyles to kolo? Tak wszystko było ok. To mnie zastanawia że jak kręciłem tym mechanizmem w ślimaku to linka się obracała, jak założyłem koło to dupa-prędkosciomierz nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Nom powiedzmy ze juz zmienilem na dyfuzor gianelli i co msuze regulowac (w gazniku)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Nom powiedzmy ze juz zmienilem na dyfuzor gianelli i co msuze regulowac (w gazniku)? Najpierw sie przejedz i sprawdz jak chodzi... jak kiepsko to normalnie standardowo wyreguluj gaźnik...mieszanka obroty....no i mozesz podniesc iglice o jeden albo dwa zabki :icon_rolleyes: to tyle ;p Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 mam zamiar rozpaławiać silnik w moim sachsie 125 zz. powiedzcie jakie uszczelki bedzie trzeba przy tej okazji wymienić. czy trzeba bedzie odrazu wymieniać te na wale korbowym? te co mam teraz są dobre a nowe kosztują koło 100zł. macie jakiś link na komplet uszczelek do silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 na pewno uszczelki pod głowice, cylinder, i na dwie połówki:D, pod głowicę musi być nowa, bo może ci woda lecieć do cylka, a spaliny do chłodnicy (ja tak miałem na starej uszczelce) co do karterów, musisz nową, ponieważ nie uda ci się starej odzyskać, jest ona zbyt wąska by zdjąć ją bez rozerwania. Uszczelki możesz również powycinać z specjalnych arkuszy, ale to jest bardzo pracochłonne i nie zawsze każdemu wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) To jaki wlac olej do lagów przednich zebym mogl spokojnie skakac (np. na torze) i zeby nie dobijala zawiecha do konca? i zeby nie bylo za twardo. Edytowane 3 Stycznia 2008 przez Bergi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zmienic sprezyny. Samym olejem nic nie zdzialasz.Tzn cos tam zdzialasz, ale gestoscia oleju zmieniasz "tlumienie".Po 2 jesli z przodu bedzie kamien, a tyl bedzie plywac to bedzie jeszcze gorzej. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.