Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Gość xsyniu147

bart90dt125 dobrze jest ;D da sie domyslec xD

 

 

 

 

 

 

 

 

Mam pytanie mam w gazniku 3 srubki którą moge podniesc dawke paliwa? ;D ? i co mozna zrobic zeby miał mocnego doła ? bo zyc zaczyna dopiero od 5tys obrotów

Edytowane przez xsyniu147
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak pewnego mroznego dnia... za górami... za lasami... jezdzilem se po dzialce drifftt ;D po sniegu bo spadł, posmigalem... przestalem... znowu z 10min posmigalem... po 2-3 ide zapalic sie juz ubralem zeby posmigac po osiedlu chcialem wyjechac z bramy zaczelo przerywac ;/ zaczoł sapac z tlumnika dawał co 2 obrót tloka powietrze tak mocne z snieg odwalalo i zagasł ;/ :O... swiece wykrecilem czarna przeczyscilem nic.... patrze nie ma iskry daje inną swiece chodzi patrze stara pekła od czego to mogło peknąc na napisie br... cos tam costam ;PP ?... czym to spowodowało ?

 

Mi też tak robił (miałem chyba wszystkie awarie;p) jak bylo wilgotno, miałem nie uszczelniona pokrywe magneta. Generalnie wysusz całą instalacje i zobacz czy nie jest wilgotno przy magnecie, jeśli wtedy odpali to masz na 90% przyczyne awari.

 

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Przede wszystkim żeby benzyne leciała z kranu a drzewa byłu gómowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość xsyniu147

nawzajem wesolego nowego roku ;] alleluja i do przodu :icon_mrgreen:

 

 

a powie mi ktos jak dawke paliwa zwiekszyc ;D co prawda yz z tego nie zrobie ale chcialem se zaszalec ;D ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nie wymaga polskich znakow, ktorych sam tez nie uzywam, ale postaralbys sie bardziej nad interpunkcja bo naprawde czasem niewiadomo o co chodzi...

Czytam od dluzszego czasu Twoje wypociny i twierdze ze masz cos z psychika... niewiem rodzicie bili jak byles maly czy co ? Przestan probowac robic z tego super mocnej maszyny bo ja zepsujesz i nic wiecej. Charakterystyki pracy silnika nie polepszysz jak namieszasz dyszami regulacyjnymi w gazniku ... Przestan robic z siebie glupka, bo takiego niestety robisz piszac te durne posty. Napraw ten motor jak masz zje**ny i jezdzij tak jak jest. Chcesz wiecej mocy ? Kup inny motor.

Sorry za blredy jak jakies zrobilem ale po sylwestrze jesteem i nie dosc ze glowa booliii to jeszcze nie spalem. Pozdrawiam i szczesliwego nowego roku.

:flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)ale i tak juz na to zasyfialem forum nie wejde ;/

 

:buttrock: O jak dobrze się zaczyna ten 08 rok.

 

 

Co mogło się zepsuć w ślimaku prędkościomierza?

Gdy jechałem prędkościomierz przestał działać, myślałem że to linka ale ona jest ok. Sam zegar tez dobry. Tylko cos jest z tym ślimakiem. (niedawno wyjmowałem oponę, może go źle włożyłem?)

 

Dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:offtopic: O jak dobrze się zaczyna ten 08 rok.

Co mogło się zepsuć w ślimaku prędkościomierza?

Gdy jechałem prędkościomierz przestał działać, myślałem że to linka ale ona jest ok. Sam zegar tez dobry. Tylko cos jest z tym ślimakiem. (niedawno wyjmowałem oponę, może go źle włożyłem?)

 

Dzięki za odp.

 

 

Tam niema czego zle wlozyc. Tam w taki wypust musisz wsunac slimak. A chodzil po tym jak zalozyles to kolo?

Edytowane przez Bergi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam niema czego zle wlozyc. Tam w taki wypust musisz wsunac slimak. A chodzil po tym jak zalozyles to kolo?

 

Tak wszystko było ok. To mnie zastanawia że jak kręciłem tym mechanizmem w ślimaku to linka się obracała, jak założyłem koło to dupa-prędkosciomierz nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom powiedzmy ze juz zmienilem na dyfuzor gianelli i co msuze regulowac (w gazniku)?

 

Najpierw sie przejedz i sprawdz jak chodzi... jak kiepsko to normalnie standardowo wyreguluj gaźnik...mieszanka obroty....no i mozesz podniesc iglice o jeden albo dwa zabki :icon_rolleyes:

 

to tyle ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar rozpaławiać silnik w moim sachsie 125 zz. powiedzcie jakie uszczelki bedzie trzeba przy tej okazji wymienić. czy trzeba bedzie odrazu wymieniać te na wale korbowym? te co mam teraz są dobre a nowe kosztują koło 100zł. macie jakiś link na komplet uszczelek do silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno uszczelki pod głowice, cylinder, i na dwie połówki:D, pod głowicę musi być nowa, bo może ci woda lecieć do cylka, a spaliny do chłodnicy (ja tak miałem na starej uszczelce) co do karterów, musisz nową, ponieważ nie uda ci się starej odzyskać, jest ona zbyt wąska by zdjąć ją bez rozerwania.

Uszczelki możesz również powycinać z specjalnych arkuszy, ale to jest bardzo pracochłonne i nie zawsze każdemu wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienic sprezyny. Samym olejem nic nie zdzialasz.

Tzn cos tam zdzialasz, ale gestoscia oleju zmieniasz "tlumienie".

Po 2 jesli z przodu bedzie kamien, a tyl bedzie plywac to bedzie jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...