Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

to co napisalem w dziale podstawy jazdy enduro powtórzę :icon_question:

 

ten podjazd ma rudzkiej jest taki stromy... wjeżdżałem i mi mocy brakło nie rozpędziłem sie w ogolę i jakieś 2 metry przy szczycie podjazdy zjechałem na bo i stanąłem bokiem ale siła była tak mocna ze nie moglem przechylić sie na prawa stronę a na lewej nie moglem sie podeprzeć noga bo ziemi nie dotykało j.gif ( no nie wiem jak to wytłumaczyć logicznie) poleciałem wiec na lewa stronę moto przekoziołkował i wbił sie kierownica po zegary w twarda ziemie, kiera zgięta, listek połamany w cząsteczki i dźwignia sprzęgła złamana... Nooo a ja próbowałem sie podeprzeć ręką przeturlałem sie przez nią i zleciałem na sam dół mrugacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

echh brawo ;).. zdarza sie ze i tak jest :D teraz jak będziesz dojeżdżał do szczytu i Ci braknie mocy to zatrzymuj się pionowo w górę i przewracaj motor na jedną za stron....ale tak żeby przednie koło było w kierunku do góry...wtedy nie zabraknie Ci ziemi po żadnej ze stron :D...

 

no przynajmniej ja tak uważam i jak na razie nic złego mi się nie stało :P

 

ale koniec :D :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie zaden off topic :D Bo luzie nie wiedza nawet co taka bidna detka może zrobić, widziałem kolesia na Husce TE 450 pod to nie podjechał :D Także DTka z tymi 18 konikami radzi sobie zajebiście :P Trzeba tylko dobrego kierowcy, nie chwaląc sie ze ja pod to podjechałem kilkakrotnie :PPP heheheh :D ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Wiem że temat był wiele razy wałkowany ale nie mam czasu przeglądać 180 stron... A więc po ostatniej jeździe w obornikach na nieczynnym torze strzeliło mi przednie zawieszenie :icon_evil: Mam pytanie,

jaki olej wlać i ile na jedną lagę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nagra ktos taki filmik, w ktorym pokaze sie jak chodzi DT 80 LC2 po wybebeszeniu dyfuzora? Mysle ze wiele osob jest ciekawych jak to chodzi. Najlepiej nagrac samo audio i walnac na wrzuta.pl potem dac linka i ci co beda chcieli to se posluchaja :icon_evil:

 

pozdro

 

Kupie papiery z rama do DT 50!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

Co myślicie o planowaniu głowicy w DT 80? DT w ma niską kompresje w stosunku do innych sprzętów ( 6,6:1 ), także myślę, że jest to możliwe. Wiem, że zaraz posypią się na mnie gromy, że jest to WT i takie coś można robić w Rometach, ale jeśli ktoś to robił to niech napisze jak sprzęt się zachowuje po takim zabiegu i czy bardzo skraca się żywotność korby i łożysk.

 

Drugie pytanie:

Czy ten wydech naZDJĘCIU (moja DT) jest Gianneli? Średnica przelotu wynosi 18-20 mm, końcówka przelotowa, ale nie jest pewny firmy, bo nic na nim nie pisze. Jeśli ktoś może to niech zmierzy średnice przelotu u siebie i porówna czy u niego Gianneli wygląda tak samo.

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6,6:1 to nie kompresja tylko stopien sprezania. Planownie glowicy sie robi, gdy masz nierowna powierzchnie i uwierz mi ze nie tylko rometach. Jak chcesz poprawic kompresje zmien tlok na nowy wraz ze szlifem gdy masz zeliwna tuleje. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomoc pomoc pomoc!

Od 3 tygodni prześladuje mnie problem z moją 80 lc2, motor po zapaleniu wkręca sie sam na jakieś 5-6tys. po czym obroty spadaja i silnik gaśnie:( Objawy te nie wystepuja na włączonym ssani. Dodam ze motor wydziela dużo czarnej mazi z tłumika, co to moze być?

prosze o rady bo naprawdę już nie mogę wyrobić! pozdrawiam detkowiczów! :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie zaden off topic :crossy: Bo luzie nie wiedza nawet co taka bidna detka może zrobić, widziałem kolesia na Husce TE 450 pod to nie podjechał :lalag: Także DTka z tymi 18 konikami radzi sobie zajebiście :P Trzeba tylko dobrego kierowcy, nie chwaląc sie ze ja pod to podjechałem kilkakrotnie :PPP heheheh :icon_mrgreen: :bigrazz:

A to masz zblokowaną ta DyTy ... odblokowana na module powinna mieć koników 27?:biggrin:

 

Kuba :icon_eek: Jesu człowieku na dole masz wyszukiwarkę UŻYJ JEJ...a nie śmiecisz w temacie.. to właśnie dlatego ze nie chce Ci się i innym szukać temat ma 180 stron ;/

 

Marker15 planuj ale nie więcej niż 2mm najlepiej około 1.5mm splanować... ja tak zrobiłem.. co prawda mam powietrzaka ale myślę ze w LC nie będzie różnicy... przy czym polecam lać wtedy tylko 98 paliwo a różnica w mocy powinna być zauważalna...chociaż nie spodziewaj się nie wiadomo czego...

 

frenzi250 Łapiesz gdzieś lewe powietrze.. sprawdź króciec gaźnika i wszystkie rurki jakie dochodzą do gaźnika czy niema gdzieś nieszczelności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Drugie pytanie:

Czy ten wydech naZDJĘCIU (moja DT) jest Gianneli? Średnica przelotu wynosi 18-20 mm, końcówka przelotowa, ale nie jest pewny firmy, bo nic na nim nie pisze. Jeśli ktoś może to niech zmierzy średnice przelotu u siebie i porówna czy u niego Gianneli wygląda tak samo.

 

Proszę o pomoc.

tak, cały układ masz giannelli :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Wiem że temat był wiele razy wałkowany ale nie mam czasu przeglądać 180 stron... A więc po ostatniej jeździe w obornikach na nieczynnym torze strzeliło mi przednie zawieszenie Mam pytanie,

jaki olej wlać i ile na jedną lagę???

 

 

Na tej stronce: www.dt-80.prv.pl masz duzo informacji na temat DT. Tu masz odpowiedz na pytanie: "Olej amortyzatorowy (olej motocyklowy SAE 10 W 30) 366 cm3 na jeden widelec". Przejzyj stronke, bo jest ciekawa.

Edytowane przez krystian_9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomoc pomoc pomoc!

Od 3 tygodni prześladuje mnie problem z moją 80 lc2, motor po zapaleniu wkręca sie sam na jakieś 5-6tys. po czym obroty spadaja i silnik gaśnie:( Objawy te nie wystepuja na włączonym ssani. Dodam ze motor wydziela dużo czarnej mazi z tłumika, co to moze być?

prosze o rady bo naprawdę już nie mogę wyrobić! pozdrawiam detkowiczów! :biggrin:

 

Jeśli pluje ci olejem to obstawiałbym ze do wymiany jest simmering pod wał od strony sprzegła. I zasysa z tamtąd i powietrze i olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, cały układ masz giannelli :biggrin:

Jesteś tego pewien? Bo na nim nic nie pisze. Wygląda podobnie, ale nie jestem pewien. Mógłbyś zmierzyć u siebie średnice przelotu?

 

 

JACKUZY planowałeś głowice w jakimś zakładzie, czy domowymi sposobami? (mam nadzieje, ze nie tym drugim :notworthy: )

Edytowane przez Marker15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś tego pewien? Bo na nim nic nie pisze. Wygląda podobnie, ale nie jestem pewien. Mógłbyś zmierzyć u siebie średnice przelotu?

JACKUZY planowałeś głowice w jakimś zakładzie, czy domowymi sposobami? (mam nadzieje, ze nie tym drugim :icon_mrgreen: )

Nie zdziwilbym sie gdyby to byl ten domowy sposob bo Jacek to stary kombinator :icon_mrgreen:

Jestem ciekaw czy warto by bylo to zrobic ... hmmm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...