Jackuzy Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Foteczki mojej DeTki :icon_question: http://yamaha.dt.125r.patrz.pl/http://yamaha.dt.125r.fota2.patrz.pl/ A coś ty sobie łape połamał? Co się stało? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 to co napisalem w dziale podstawy jazdy enduro powtórzę :icon_question: ten podjazd ma rudzkiej jest taki stromy... wjeżdżałem i mi mocy brakło nie rozpędziłem sie w ogolę i jakieś 2 metry przy szczycie podjazdy zjechałem na bo i stanąłem bokiem ale siła była tak mocna ze nie moglem przechylić sie na prawa stronę a na lewej nie moglem sie podeprzeć noga bo ziemi nie dotykało j.gif ( no nie wiem jak to wytłumaczyć logicznie) poleciałem wiec na lewa stronę moto przekoziołkował i wbił sie kierownica po zegary w twarda ziemie, kiera zgięta, listek połamany w cząsteczki i dźwignia sprzęgła złamana... Nooo a ja próbowałem sie podeprzeć ręką przeturlałem sie przez nią i zleciałem na sam dół mrugacz.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 echh brawo ;).. zdarza sie ze i tak jest :D teraz jak będziesz dojeżdżał do szczytu i Ci braknie mocy to zatrzymuj się pionowo w górę i przewracaj motor na jedną za stron....ale tak żeby przednie koło było w kierunku do góry...wtedy nie zabraknie Ci ziemi po żadnej ze stron :D... no przynajmniej ja tak uważam i jak na razie nic złego mi się nie stało :P ale koniec :D :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 to nie zaden off topic :D Bo luzie nie wiedza nawet co taka bidna detka może zrobić, widziałem kolesia na Husce TE 450 pod to nie podjechał :D Także DTka z tymi 18 konikami radzi sobie zajebiście :P Trzeba tylko dobrego kierowcy, nie chwaląc sie ze ja pod to podjechałem kilkakrotnie :PPP heheheh :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba :) Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Witam, Wiem że temat był wiele razy wałkowany ale nie mam czasu przeglądać 180 stron... A więc po ostatniej jeździe w obornikach na nieczynnym torze strzeliło mi przednie zawieszenie :icon_evil: Mam pytanie, jaki olej wlać i ile na jedną lagę??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 No to nagra ktos taki filmik, w ktorym pokaze sie jak chodzi DT 80 LC2 po wybebeszeniu dyfuzora? Mysle ze wiele osob jest ciekawych jak to chodzi. Najlepiej nagrac samo audio i walnac na wrzuta.pl potem dac linka i ci co beda chcieli to se posluchaja :icon_evil: pozdro Kupie papiery z rama do DT 50!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Siema.Co myślicie o planowaniu głowicy w DT 80? DT w ma niską kompresje w stosunku do innych sprzętów ( 6,6:1 ), także myślę, że jest to możliwe. Wiem, że zaraz posypią się na mnie gromy, że jest to WT i takie coś można robić w Rometach, ale jeśli ktoś to robił to niech napisze jak sprzęt się zachowuje po takim zabiegu i czy bardzo skraca się żywotność korby i łożysk. Drugie pytanie:Czy ten wydech naZDJĘCIU (moja DT) jest Gianneli? Średnica przelotu wynosi 18-20 mm, końcówka przelotowa, ale nie jest pewny firmy, bo nic na nim nie pisze. Jeśli ktoś może to niech zmierzy średnice przelotu u siebie i porówna czy u niego Gianneli wygląda tak samo. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 6,6:1 to nie kompresja tylko stopien sprezania. Planownie glowicy sie robi, gdy masz nierowna powierzchnie i uwierz mi ze nie tylko rometach. Jak chcesz poprawic kompresje zmien tlok na nowy wraz ze szlifem gdy masz zeliwna tuleje. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frenzi250 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 pomoc pomoc pomoc! Od 3 tygodni prześladuje mnie problem z moją 80 lc2, motor po zapaleniu wkręca sie sam na jakieś 5-6tys. po czym obroty spadaja i silnik gaśnie:( Objawy te nie wystepuja na włączonym ssani. Dodam ze motor wydziela dużo czarnej mazi z tłumika, co to moze być?prosze o rady bo naprawdę już nie mogę wyrobić! pozdrawiam detkowiczów! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 to nie zaden off topic :crossy: Bo luzie nie wiedza nawet co taka bidna detka może zrobić, widziałem kolesia na Husce TE 450 pod to nie podjechał :lalag: Także DTka z tymi 18 konikami radzi sobie zajebiście :P Trzeba tylko dobrego kierowcy, nie chwaląc sie ze ja pod to podjechałem kilkakrotnie :PPP heheheh :icon_mrgreen: :bigrazz:A to masz zblokowaną ta DyTy ... odblokowana na module powinna mieć koników 27?:biggrin: Kuba :icon_eek: Jesu człowieku na dole masz wyszukiwarkę UŻYJ JEJ...a nie śmiecisz w temacie.. to właśnie dlatego ze nie chce Ci się i innym szukać temat ma 180 stron ;/ Marker15 planuj ale nie więcej niż 2mm najlepiej około 1.5mm splanować... ja tak zrobiłem.. co prawda mam powietrzaka ale myślę ze w LC nie będzie różnicy... przy czym polecam lać wtedy tylko 98 paliwo a różnica w mocy powinna być zauważalna...chociaż nie spodziewaj się nie wiadomo czego... frenzi250 Łapiesz gdzieś lewe powietrze.. sprawdź króciec gaźnika i wszystkie rurki jakie dochodzą do gaźnika czy niema gdzieś nieszczelności... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Drugie pytanie:Czy ten wydech naZDJĘCIU (moja DT) jest Gianneli? Średnica przelotu wynosi 18-20 mm, końcówka przelotowa, ale nie jest pewny firmy, bo nic na nim nie pisze. Jeśli ktoś może to niech zmierzy średnice przelotu u siebie i porówna czy u niego Gianneli wygląda tak samo. Proszę o pomoc.tak, cały układ masz giannelli :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 (edytowane) Witam, Wiem że temat był wiele razy wałkowany ale nie mam czasu przeglądać 180 stron... A więc po ostatniej jeździe w obornikach na nieczynnym torze strzeliło mi przednie zawieszenie Mam pytanie,jaki olej wlać i ile na jedną lagę??? Na tej stronce: www.dt-80.prv.pl masz duzo informacji na temat DT. Tu masz odpowiedz na pytanie: "Olej amortyzatorowy (olej motocyklowy SAE 10 W 30) 366 cm3 na jeden widelec". Przejzyj stronke, bo jest ciekawa. Edytowane 3 Listopada 2007 przez krystian_9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 pomoc pomoc pomoc! Od 3 tygodni prześladuje mnie problem z moją 80 lc2, motor po zapaleniu wkręca sie sam na jakieś 5-6tys. po czym obroty spadaja i silnik gaśnie:( Objawy te nie wystepuja na włączonym ssani. Dodam ze motor wydziela dużo czarnej mazi z tłumika, co to moze być?prosze o rady bo naprawdę już nie mogę wyrobić! pozdrawiam detkowiczów! :biggrin: Jeśli pluje ci olejem to obstawiałbym ze do wymiany jest simmering pod wał od strony sprzegła. I zasysa z tamtąd i powietrze i olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 (edytowane) tak, cały układ masz giannelli :biggrin:Jesteś tego pewien? Bo na nim nic nie pisze. Wygląda podobnie, ale nie jestem pewien. Mógłbyś zmierzyć u siebie średnice przelotu? JACKUZY planowałeś głowice w jakimś zakładzie, czy domowymi sposobami? (mam nadzieje, ze nie tym drugim :notworthy: ) Edytowane 4 Listopada 2007 przez Marker15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Jesteś tego pewien? Bo na nim nic nie pisze. Wygląda podobnie, ale nie jestem pewien. Mógłbyś zmierzyć u siebie średnice przelotu? JACKUZY planowałeś głowice w jakimś zakładzie, czy domowymi sposobami? (mam nadzieje, ze nie tym drugim :icon_mrgreen: )Nie zdziwilbym sie gdyby to byl ten domowy sposob bo Jacek to stary kombinator :icon_mrgreen:Jestem ciekaw czy warto by bylo to zrobic ... hmmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.