Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

linka jest nowa, klamkę wciskam małym palcem, wszystko naoliwione i nasmarowane, ten kłopot pojawia się tylko gdy dłużej przytrzymam sprzęgło (światła, czy włączanie się do ruchu). Jutro podkręcę śrubkę regulującą długość popychacza. Tylko znowu trzeba będzie odkręcać cały dekiel od nowa bawić się z sylikonem ehhh...w każdym motocyklu jaki widziałem było od tego takie specjalne wieczko, które pod odkręceniu dawało dostęp do tej części sprzęgła, ale nie w RD/DT:P btw jaki olej powinien być wg. książki? Po części może też wina leży w oleju (75W90 czy 85W90)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może już popychacz do wywalenia bo np. u mnie w silniku ( tak na prawde mam od DT bo był wymieniany ) jak wyciągnołem wodzik to zmienił kolor na fioletowy i w zasadzie wyglądał jak nierdzewna stal po przypaleniu u ciebie może się wyżłobienia porobiły.

 

Ogólnie rzecz biorąc to i tak i tak musisz rozkręcić silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ni epowiniscie miec przypadkiem tego popychacza sprzegła podzielonego na dwie częsci oddzielone od siebie kulką metalową?

 

tak to jest skonstruowane w MX

(jak pisze głupoty i rzeczy oczywiste można mnie poprawić :banghead:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kupilem tuningowy gaznik do yamahy dt 80 lc2 o numerze(taki jest wybity) : 1E890. srednica gardzieli skierowanej do cylindra wynosi 22mm. jaka jest srednica seryjnego gaznika bo slyszalem ze 19mm?? a w tym gazniku guma od filtra powietrza jest za duza, co mam zrobic?

Edytowane przez bart_k_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kupilem tuningowy gaznik do yamahy dt 80 lc2 o numerze(taki jest wybity) : 1E890. srednica gardzieli skierowanej do cylindra wynosi 22mm. jaka jest srednica seryjnego gaznika bo slyszalem ze 19mm?? a w tym gazniku guma od filtra powietrza jest za duza, co mam zrobic?

 

 

ja mam w lc2 21mm i cgyba on jest oryginalny....

 

Mam problem...jak pojezdze troche i silnik sie nagrzeje to moto zaczyna mi przerywac i po chwili gasnie tak jakby sie paliwo kończyło a zbiornik jest cały:/ potem czekam zeby ostygł ale nie chce odpalić....pomózecie prosze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam co myślicie o włożeniu końcówki wydechu od dt 125lc(z 87r-starsza wersja) do dt 80 lc2 czy to będzie pasować ???

 

Jak jest wypatroszona to zakładaj nie ma problemu ale po co ? pusta końcówka nie ma dużego wpływu na działanie silnika oprucz wyciszenia jego pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w lc2 21mm i cgyba on jest oryginalny....

 

Mam problem...jak pojezdze troche i silnik sie nagrzeje to moto zaczyna mi przerywac i po chwili gasnie tak jakby sie paliwo kończyło a zbiornik jest cały:/ potem czekam zeby ostygł ale nie chce odpalić....pomózecie prosze...

 

Miałem podobnie w romecie, pomogła wymiana świecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładałem w innym dziale temat o motorkach, nie wazne.

 

Mam okazje kupić od kolegi Yamahe DT 125 rok 2003, przebieg napewno oryginalny 11tys km, nie miała stłuczki, gdzieniegdzie trochę poobdzierana bo kumpel czasem szalał i były małe wywrotki- ale jak mowi słabe bo ani jemu nic sie nie stało ani żaden plastik się nie złamał, tylko naklejki pozdzierane. Vmax to 120kmh.

 

Mówi że nie miał z nim żadnych problemów przez 3 lata, nic sie nie zepsuło, zmienił tylko zębatke z przodu.

 

Cena +/- 8000 zl, czarna.

 

Warte tej ceny?

 

I pytanie kolejne do was- mówi że jak szalał to spalanie wynosiło 7l, jak jeździł po mieście 60-80kmh spalanie nie przekraczało 4l.

 

Da się zejść tym motocyklem do 4l?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam 2 pytania :

- jak sprzęgło ciągnie to ten badziew w karterze wkręcać czy wykręcać ???

-jakie jest orginalne przełożenie w dt 80mx albo w dt 80lc2 ?? ?? o zębatki mi chodzi :clap:

 

PS: Jakby ktoś w dt 50r bądź mxs z zapłonem elektronicznym bądź też dt 80mx z takim zapłonem uszkodził magneto to od silnika v53 pasuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładałem w innym dziale temat o motorkach, nie wazne.

 

Mam okazje kupić od kolegi Yamahe DT 125 rok 2003, przebieg napewno oryginalny 11tys km, nie miała stłuczki, gdzieniegdzie trochę poobdzierana bo kumpel czasem szalał i były małe wywrotki- ale jak mowi słabe bo ani jemu nic sie nie stało ani żaden plastik się nie złamał, tylko naklejki pozdzierane. Vmax to 120kmh.

 

Mówi że nie miał z nim żadnych problemów przez 3 lata, nic sie nie zepsuło, zmienił tylko zębatke z przodu.

 

Cena +/- 8000 zl, czarna.

 

Warte tej ceny?

 

I pytanie kolejne do was- mówi że jak szalał to spalanie wynosiło 7l, jak jeździł po mieście 60-80kmh spalanie nie przekraczało 4l.

 

Da się zejść tym motocyklem do 4l?

 

Wedlug mnie sie oplaca, jesli stan jest naprawde taki jak koles opisuje.

 

Patrzac na allegro znajduje tylko jedna oferte porownywalna: http://allegro.pl/item205345409_yamaha_dt_...super_stan.html

 

A inne juz sa sporo drozsze:

http://allegro.pl/item204138383_yamaha_dt_125_r.html

 

Te 8k za rok 2003 wydaje sie wiec okazja :icon_rolleyes: Co do spalania to moze i spali te 4l ale to naprawde nie jest jazda. Masz do dyspozycji tylko niskie obroty a ten moto na takich nie lubi jezdzic :icon_rolleyes: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...