Skocz do zawartości

leszak

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O leszak

  • Urodziny 01/06/1987

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Polska

Osiągnięcia leszak

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. A samochodzie więcej tutaj: http://upload.allegro.pl/show_item.php?item=1356821703 chętnie go zamienię na gs500, er5, xj600 albo coś podobnego na pierwsze moto. mozliwa dopłata z mojej strony.
  2. Na bikepics zobaczyłem coś takiego: http://1000gp.ovh.net/~eplatnik/gra/2007_0...-840021-800.jpg http://1000gp.ovh.net/~eplatnik/gra/2007_0...-839931-800.jpg ja sie w ogole nie znam na mechanice i nie mam jeszcze motorka ale ogladam sobie zdjęcia czytam... mam klika pytań: 1) od jakiego motoru została przełożona ta przednia lampa? 2) Czy u lakiernika koleś pobiera lakier z motocykla i robi taki sam na lampie, zeby nie bylo znać że dorabiane? 3) Ile kosztowałoby przemalowanie całej Suki 500 na nowo (elementy lakierowanie, nie te srebrne)? Czy trzeba rozkręcać każdą część czy może da się obejść bez tego? Kupić suzuki 500 za 5000 zl, dołożyć przednią lampę i będzie prawie GSR :P
  3. ktos mi powie czy dt 125 odblokowane z 2003 r moze przy jezdzie 70-90 asfaltem palic 4 litry? kolega sie upiera ze tak mu spala
  4. cześć, kolega ma na sprzedanie dt 125 z 2003 roku, czarna przebieg 14tys, 2gi wlasciciel (on od 3 lat), stan techniczny jak on to mowi zajebisty, plastiki troche poobijane chce za to jakies 8000zł ale na wiosne pewnie sprzeda taniej no i takie pytanie: on ma tą starą lampę w dt, teraz sie robi te nowsze, bedzi problem z wymianą lampy? i badziej mi sie podoba dt niebieska od czarnej, ile by kosztowalo wymienienie wszystkich plastikow na niebieskie? i gdzie mozna kupic plastiki, na allegro tego nie ma. aha, mowi ze spalanie to po asfalcie przy predkosciach 70-90 jakies 4l/100km w terenie duzo wiecej. prawda ze na asfalie spalanie jest takie niskie? chcialbym ten motor do jezdzenia po asfalcie, nie mialem motoru wczesniej slbo sie znam na nich, jezdzilem ta dt i dawalem rade, pozatym zaufany czlowiek warto sie zastanawiac nad tym moto? i powiedzcie jak z wymiana plastikow :biggrin:
  5. ale to nie jest motocykl hondy tylko silnik hondy.. Made in china :icon_mrgreen: Też chcę kupić choppera do 700 zł i wybór padłna virago 250 :biggrin: chociaż wszyscy przekonują do virago 535 ja uważam że lepiej zacząć do słabszej maszyny. słabszej bo nie mniejsze, virago 250 ma takie same wymiary jak virago 535 czyli pełnowymiarowy motocykl.
  6. co to intruz? Interluder? Ile intelruder (ccm) ?
  7. Witam, miałem się z zamiarem kupna pierwszego motocykla jeszcze w tym sezonie lecz nawał pracy spowodował że tak się nie stało. Ale zacząłem już chodzić na naukę jazdy i to się liczy :clap: Tak więc, za jakieś 2 miesiące skończę kategorię A. Będę zbierał przez zimę fundusze by na początku roku lub na wiosnę kupić jakiegoś sprzęta. Będę miał około 7000 zł. Ewentualnie 7500 jeżeli dojdzie do tego rejestracja. W tej cenie nie liczę AC, ubrań i kasu, 7000 na sam motor. Chciałbym coś zupełnie bezawaryjnego, najlepiej nie starego. Bardzo liczy się dla mnie ekonomia. Mam 185 wzrostu, czyli raczej nie mały jestem. Z tych motorków co oglądam biorę po uwagę najbardziej Virago 250 i Virago 535. Teraz takie pytanie: czy Virago 250 nie będzie dla mnie gabarytowo za małe? Czytałem że ma takie same wymiary jak 535? Podoba mi się z wyglądu, silnik V szczególnie, spalanie do 4 litrów. Nie zależy mi na mocy, bo to taki motorek do jeżdżenia, ot tak se i z powrotem. Virago 535 więcej pali i boję się mocy tego motocykla. Boję się że jeżdząc od początku na motocyklu mocy mojego samochodu się gdzieś roztrzaskam, nie opanuję go, będzie nie szczęście. Tak więc virago 250, ma ktoś, wie jak to jest z tym motocyklem? nie będzie za mały? Jakieś alternatywy? Ważne by spalanie nie było większe niż 5 litrów, młody jeszcze jestem, na zajebisty motocykl będę miał pieniądze w przyszłości, na razie chce sobie tylko pojeździć.
  8. piszcie o tej TW 125 bo mam pieniędzy w kieszeni coraz więcej...
  9. wzrostu mam te 185 cm. mniejsza o wygodę, widziałem filmiki z 'na oko' duzymi chlopakami i źle na tym nie wyglądali :buttrock: będę się starał kupić TW za 4-5 tyś. piszcie o nim dalej
  10. Cześć. Zbieram pieniążki, szukam i szukam jakiegoś fajnego motorka dla siebie. Celuję w 125, będę miał do dyspozycji jakieś... 4-5 tyś zł :| Więc budżet bardzo mały, gs 500 odpada bo w tej cenie znajdę tylko z początku lat 90 a ja nic nie umiem w tym grzebać, za 5 tys varadero nie kupię a DT jakąś starą a poza tym to pali w cholerę. No i szukałem po 125 i 250 i spodobała mi się yamaha TW 125. Wersja z kwadratową lampą wygląda trochę gorzej, ta z okrągłą już bardzo fajnie ale to nie problem. V max to 100-110 przy odblokowanej maszynie, 80 na zablokowanej ale większość sprzedawanych jest już ze zdjętą blokadą. Mają przejechane po 30000tyś i w silniku nic nie robione- znaczy trzyma się maszyna. spalanie od 2.8 do 4 l/ 100 km. Oglądałem je na allegro to po 4-5 tyś są maszyny z 2000-2002 roku z licznikiem nabitym na 10-20 tyś km. Nie jeździłem tą TW ale widziałem ją na naukach jazdy- chłopaki dobrze na nich wyglądali, sprzęty nie były jakoś wybitnie małe. motorek będzie używany do jeżdżenia po polach, do skzoły, zeby zrobił ze 30 kmh na dzień, prędkość przelotowa najlepiej ponad 80kmh, 4 tyś to może dołoże jeszcze AC to będę miał spokojne sumienie jak mi podpieprzą a i nie będę lamentował jak mi się obedrze. Chyba. spodobał mi się skubaniec, fajne na te opony, nie crossowy ale taki 'twardy' :buttrock: ma ktoś jakiego? jeździł ktoś? Uczył się na nic w szkole jazdy? Jakie opinie?
  11. leszak

    Chwale się

    jakie jest palanie tego motorka? jak czytałem po internatach i po forach to: przy jeździe szybkiej ponad 5l średnio 4,5 przy 80-90 kmh (5-6 tyś obrotów) spalanie wynosi 3.5 prawda to? bo wiecie, ja mam zajoba na spalanie :)
  12. heh, ja mam poprostu zajoba na to spalanie benzyny i juz :) będzie palił 3- świetnie, będzie palił 5- też przeżyję. Te motory kosztują tyle samo co inne 125, koło 8 tyś i tak samo, potrafią przejechać 30tys km bez awarii, co mi cholernie odpowiada. Pasażera to będę woził rzadko kiedy- ot czasem. Porozglądam się za jakimiś 250 jeszcze
  13. Słowem wstępu przeszukując strony działu 'chopery' nie znalazłem tematu o 125. Są wszystko o 'dragstar' itp. lecz pisza tam przeważnie wyjadacze z motorami 1000+ ccm. A właśnie chodzi o te mniejsze, bo 125. Jaki są fajne 125? Wybierając z Kawasaki Eliminator, Honda Shadow i Rebel oraz Yamahy Virago i Dragstar mogę powiedzieć że Dragstar 125 mi się najbardziej podoba. W kolorze kremowym jest świetny :icon_rolleyes: Pisałem już tematy o innych motorach 125 ponieważ przygotowuję się do zakupu takiego sprzętu i szukam opinii. Na Allegro Dragstary 125 w świetnym stanie rocznik 2002 sprzedają się po koło 8tys zł. Motorek podobno jedzie te 110km/h i pali około 3 litrów w mieście co bardzo mi się podoba. Napisze ktoś opinie o swojej 125, albo o 125 na której jeździł? Niedługo zaczynam robić kategorię A ale nie chcę wychodzić poza 250 pojemności- te motory już palą po 5 litrów a mój motor ma służyć nie do szpanu i tras po pół europy tylko do jeżdżenia na uczelnie i do dziewczyny, taki żeby zrobił te 50 km dziennie. 125 wystarczy chyba. Mam 185 wzrostu, widziałem zdjęcia jak ludzie na 125 siedzą, cyba nie będę wyglądał na tym śmiesznie? Proszę o opinie.
  14. Zakładałem w innym dziale temat o motorkach, nie wazne. Mam okazje kupić od kolegi Yamahe DT 125 rok 2003, przebieg napewno oryginalny 11tys km, nie miała stłuczki, gdzieniegdzie trochę poobdzierana bo kumpel czasem szalał i były małe wywrotki- ale jak mowi słabe bo ani jemu nic sie nie stało ani żaden plastik się nie złamał, tylko naklejki pozdzierane. Vmax to 120kmh. Mówi że nie miał z nim żadnych problemów przez 3 lata, nic sie nie zepsuło, zmienił tylko zębatke z przodu. Cena +/- 8000 zl, czarna. Warte tej ceny? I pytanie kolejne do was- mówi że jak szalał to spalanie wynosiło 7l, jak jeździł po mieście 60-80kmh spalanie nie przekraczało 4l. Da się zejść tym motocyklem do 4l?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...