Jogi Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 WitamW sobote kupiłem YAMAHE DT 125R. No i mam taki problem, ponieważ posiada on "tuningowy" gaźnik Delrto 38mm. Wszysto by bylo dobrze dobrze gdyby nie to ze jest on tak blisko amora ze nie da sie go połączyć z filtrem powietrza. Wycielem kawałek starego filtra i przylożyłem go do gaźnika, ale dławił się. No i w ten sposób rozlegulowałem gaźnik, bo nawet gdy ustawilem najwiekszy doplyw powietrza i tak sie dławił. Czy ktoś ma jakis patent na ten filtr, zeby nie bylo gołej przpustnicy?? No i czy ktos wie jak powinien byc prawidlowo wyregulowany gaźnik (ile powietrza, jakie obroty)?? Prosze o pomoc!!Pzdr WitamW sobote kupiłem YAMAHE DT 125R. No i mam taki problem, ponieważ posiada on "tuningowy" gaźnik Delrto 38mm. Wszysto by bylo dobrze dobrze gdyby nie to ze jest on tak blisko amora ze nie da sie go połączyć z filtrem powietrza. Wycielem kawałek starego filtra i przylożyłem go do gaźnika, ale dławił się. No i w ten sposób rozlegulowałem gaźnik, bo nawet gdy ustawilem najwiekszy doplyw powietrza i tak sie dławił. Czy ktoś ma jakis patent na ten filtr, zeby nie bylo gołej przpustnicy?? No i czy ktos wie jak powinien byc prawidlowo wyregulowany gaźnik (ile powietrza, jakie obroty)?? Prosze o pomoc!!Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Witam mam w swojej yamasze dyfuzor i koncówke gianelli i wkreca sie na 8k a na luzie do 11 jak odblokuje cdi to na ile bedzie sie wkrecac na biegu? I czy po zdjeciu blokady na module silnik bedzie mocno dostawał w dupe? Jaki bedzie mniej wiecej v-max na oryginalnych zebatkach? Może ibyło te pytanie wiele razy poruszane na forum ale każdy ma inne zdanie na ten temat wiec moze zostanie to ostatecznie wyjaśnione pozdrawiam. Witam mam w swojej yamasze dyfuzor i koncówke gianelli i wkreca sie na 8k a na luzie do 11 jak odblokuje cdi to na ile bedzie sie wkrecac na biegu? I czy po zdjeciu blokady na module silnik bedzie mocno dostawał w dupe? Jaki bedzie mniej wiecej v-max na oryginalnych zebatkach? Może ibyło te pytanie wiele razy poruszane na forum ale każdy ma inne zdanie na ten temat wiec moze zostanie to ostatecznie wyjaśnione pozdrawiam. Moja tam na pierwszych 4biegach zamyka obrotomierz,puźniej juz troche mniejsze osiąga obr. A v-max jaką udało mi sie uzyskac to 110km/h na tym, sportowym tłumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Kurde moja dt na gianelli i odblokowana leci 100km/h a jak kolega porzyczył i załozył do swojej dt 80 ten tłumik gianelli to mu zamulała do 40km/h i dalej nic... moze moją dt tez ogranicza ten tłumik, dodam ze w koncowce jest "wbita"taka rurka czy to normalne i praktycznie nic nie daje ta koncowka bo ma casły czas taka sama srednice co rurka laczaca dyfuzor z koncowka.... Witam... moja dt leci 100km/h a ma wydech gianelli i odblokowane cdi.. kiedy kolega przyczyl odemnie ten wydech gianelli jego dt jak leciala 90km/h na normalnym wydechu tak teraz leci 40km/h i zamula na gianelli... czy to moze byc spowodowane tym ze w koncowce wydechu jest jakby rurka srednicy takiej samej jak laczenie dyfuzora z koncowka... Witam... moja dt leci 100km/h a ma wydech gianelli i odblokowane cdi.. kiedy kolega przyczyl odemnie ten wydech gianelli jego dt jak leciala 90km/h na normalnym wydechu tak teraz leci 40km/h i zamula na gianelli... czy to moze byc spowodowane tym ze w koncowce wydechu jest jakby rurka srednicy takiej samej jak laczenie dyfuzora z koncowka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Witam, kupie silnik do yamaha dt 125 z 1999r. Kontakt: 880-419-507 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Kurde moja dt na gianelli i odblokowana leci 100km/h a jak kolega porzyczył i załozył do swojej dt 80 ten tłumik gianelli to mu zamulała do 40km/h i dalej nic... moze moją dt tez ogranicza ten tłumik, dodam ze w koncowce jest "wbita"taka rurka czy to normalne i praktycznie nic nie daje ta koncowka bo ma casły czas taka sama srednice co rurka laczaca dyfuzor z koncowka.... brawo dla kumpla :icon_rolleyes: jesli zalozysz taki tlumik to powiedz zeby kumpel przy okazji wyregulowal gaznik do tego tlumika. ta rurka w srodku jest ponawiercana i jest oblozona wata poto aby bylo ciszej. To jest tzw PRZELOTOWKA. Moja dt na tlumiku gianelli i po zmianie tloka leciala 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Czy moge dzeiki takiemu papierkowi zarejestrowac moto?? najlepiej na motowerzdjecie kartki z góry dzieki moze zly temat ale licze ze ktos mi pomozrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Mam problem mianowicie uszczelka od głowicy nie pasuje do cylka 110 znaczy ten metalowy pierscien jest za waski i nie wiem co z tym zrobic czy jak zdejme ten pierscien i dopasuje szerokoscia to czy nie bedzie problemow ze nie ma tego metalu?? Jak sie zamawia uszczelki na larsonie to pytaja sie o srednice??Prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 no co ty to jest tylko wymeldowanie motocykla z niemczeh a do zarejestrowania potrzebna jest karta pojazdu (brief) no co ty to jest tylko wymeldowanie motocykla z niemczeh a do zarejestrowania potrzebna jest karta pojazdu (brief) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 jeżeli masz moto z niemiec briefu nie tłumacz anie nie dawaj go do rejstracji tylko dla rzeczoznawcy zeby spisał dane i wpisał pojemnosc 49 ccm i prędkośc chyba 60 km/h. Do rejstracji potrzebny jest przegląd umowa z jakims niemcem (po polsku) opinia rzeczoznawcy i oświadczenie ze moto nie było rejstrowane za granicą :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barto16 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 moja bez zadnego tuningu leci 120/130 mam zembatki szosowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 jeżeli masz moto z niemiec briefu nie tłumacz anie nie dawaj go do rejstracji tylko dla rzeczoznawcy zeby spisał dane i wpisał pojemnosc 49 ccm i prędkośc chyba 60 km/h. Do rejstracji potrzebny jest przegląd umowa z jakims niemcem (po polsku) opinia rzeczoznawcy i oświadczenie ze moto nie było rejstrowane za granicą :banghead:Jeśli tak jest to nie wystarczy ze rzeczoznawca albo na kwitku od przegladu bedzie to wszystko napisane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 co potrzeba do przerobienia dt 125 r na sm?? Czy wystarczy założyć koła z tarczami czy coś jeszcze?? i jakie koła najlepiej?? ile cali i gdzie najkorzystniej kupić?? Na allegro szukałem i tylko 1 gostek ma caęł koła ale chce za nie bagatela1200 złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Gdzie kupić koła? Najlepiej na niemieckim eBay-u. A co do średnicy to chyba 17 cali najlepsze. Tak mi się wydaje, ale niech jeszcze inni się wypowiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 kurde chłopaki pomuszczie ja k chce siągnąć magneto i odkreciłem już tą srube ale magneto nie chce zejsć zapewne trzymają magnesy ale jak je zdjąc bo ja wale sruaokrętem łomem ale nic pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 kurde chłopaki pomuszczie ja k chce siągnąć magneto i odkreciłem już tą srube ale magneto nie chce zejsć zapewne trzymają magnesy ale jak je zdjąc bo ja wale sruaokrętem łomem ale nic pomóżcieTa łyżkami od kół hehe :P ,musisz miec ściągacz(wkręcasz go w magneto) do koła magnesowego bo inaczej szkoda próbować jak długo nie było sciągane,a przez ciągniecie i walenie mozesz tylko skrzywic wał i wtedy narobisz sobie roboty>pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.