bart90dt125 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 (edytowane) Witam mam pytanko:Do czego służą te dwa przewody, rurki odchdzące od tej okrągłej rzeczy na fotce, u mnie w Dt nie ma tych przewodów, od czego one są.http://www.bikepics.com/pictures/371898/ Sorry za głupie tłumaczenie ale nie wiedziałem jak opisać. Edytowane 8 Marca 2007 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Według mnie to są linki od YPVS. Według mnie to są linki od YPVS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Czy jest możliwość obniżenia dt 80 bez wyjmowania kostki podwyższającej? Jest jakaś regulacja? Czy jest możliwość obniżenia dt 80 bez wyjmowania kostki podwyższającej? Jest jakaś regulacja? no regulacje masz na amortyzqatorze te dwie nakrętki co są musisz je skrecic do oporu wtedy troche bedzie krutszy ale najwiekszy efekt jest jak włąśnie zdejmiesz tą kostke.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Co myślicie o DT 200R z 91r.? Znalazłem taką na eBay-u i się zastanawiam jak jest z awaryjnością tych moto? Można do nich dostać części tzn. gł. tłoki? No by wygląd to ma jak DT 125 i silnikowo (z zewnątrz) też tak samo wygląda i ogólnie fajna, ale najbardziej mnie zastanawia dostępność części? Proszę o odp. PS. Aha, ile to ma mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam. Witam. Mam pytanko... icon_mrgreen.gif Teraz moja DT 50 R(5 biegowa) osiąga 50km/h.Zębatka przód: 10 zębówZębatka tył: 48 zębów O ile zębów z przodu musze zmienić zębatke abym osiągał prędkości 75-80km\h?? Czy będzie miała wystarczająco siły aby się rozpędzić na ostatnim biegu?? Czy nie będzie zbyt słaba?? rolleyes.gif Dzięki z góry za odpowiedzi icon_biggrin.gifJuz odpowiadam.Przod mialem 13 zebowTyl mialem 41 zebowMialem wtedy cylinder 65 i na maxa z gory lecial kolo 85 a na prostej pomalu sie rozpedzal do 80 ... a waze 80 kg wiec nie malo. Na tym cylku bylo calkiem duzo mocy. mysle ze na 50 tez by dalo rade ... jak kupilem mialem z tylu 41 a z przodu 10 i leciala 60km/h na max na prostej... zalozylem tez na tyl 38 a na przod 13 i wtedy to byla masakra, bo na 5 nie mial sily sie rozpedzic bardziej niz 60 :)Teraz zakladam na przod 13 i na tyl 41... bede mial duzo mocy a predkosc kolo 75 80 mi wystarczy.Pozdrawiam Witam. Witam. Mam pytanko... icon_mrgreen.gif Teraz moja DT 50 R(5 biegowa) osiąga 50km/h.Zębatka przód: 10 zębówZębatka tył: 48 zębów O ile zębów z przodu musze zmienić zębatke abym osiągał prędkości 75-80km\h?? Czy będzie miała wystarczająco siły aby się rozpędzić na ostatnim biegu?? Czy nie będzie zbyt słaba?? rolleyes.gif Dzięki z góry za odpowiedzi icon_biggrin.gifJuz odpowiadam.Przod mialem 13 zebowTyl mialem 41 zebowMialem wtedy cylinder 65 i na maxa z gory lecial kolo 85 a na prostej pomalu sie rozpedzal do 80 ... a waze 80 kg wiec nie malo. Na tym cylku bylo calkiem duzo mocy. mysle ze na 50 tez by dalo rade ... jak kupilem mialem z tylu 41 a z przodu 10 i leciala 60km/h na max na prostej... zalozylem tez na tyl 38 a na przod 13 i wtedy to byla masakra, bo na 5 nie mial sily sie rozpedzic bardziej niz 60 :wink:Teraz zakladam na przod 13 i na tyl 41... bede mial duzo mocy a predkosc kolo 75 80 mi wystarczy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 (edytowane) Cały czas mam osłone łańcucha od oleju a wczorej również całe koło, jestem pewien że ten olej leci z wydechu, normalnie chyba tak być nie powinno. Domyślam sie żę łapie fałszywe powietrze a przez ten olej wydaje mi sie że jest jakaś nieszczelność w silniku. Albo wsadziłem jakiś zły zimmering który nie wytrzymuje takiego ciśnienia, albo ma kartery nie szczelne(ale wydaje mi sie ze nie bylo by czasaim dobrze) dlatego chce poznać wasze zdanie. A mogła sie wydmuchać uszczelka miedzy karterami to by tez czasami sie dusił a czasami normalnie jeździł??? Edytowane 10 Marca 2007 przez Sebav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 u mnie na zimnym silniku troche leci olej z tłumika ale to raczej z mieszanki bo lałem 1:40 bo niedawno docierałem. później już jest spoko. a to ze Ci muli to źle wyregulowany gaźnik albo wydmuchało uszczelke najprawdopodobniej pod cylindrem gdzieś albo na łączeniu gaźnika z cylindrem. kolega miał nieszczelna tą przed cylindrem i ciągle męczył sie z ustawieniami bo co chwile to chodził inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Czasami przy odpalaniu tzn. jak kopie kopką zdarza się strzelić z tłumnika. Co sie dzieje i o co chodzi? Czy mam sie obawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to że chciałem obniżyć swoją dt i wyjąłem kostke podwyższającą wszystko niby było ok ale okazało się że łańcuch o coś trze i stopka była za długa to nawet nie maiłem jak moto postawić wiec postanowiłem skrecić znowu z ta kostką żeby było tak jak wcześniej ale za h** nie mogłem przykrecić amora albo na górze albo na dole brakowało milimetra żeby wkręcić śrube tak jakby amor sie wydłużył jak przykreciłem z jednej strony to zdrugiej brakowało i tak ciągle dodam że podniosłem motor i koło było nad ziemią! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 u mnie na zimnym silniku troche leci olej z tłumika ale to raczej z mieszanki bo lałem 1:40 bo niedawno docierałem. później już jest spoko. a to ze Ci muli to źle wyregulowany gaźnik albo wydmuchało uszczelke najprawdopodobniej pod cylindrem gdzieś albo na łączeniu gaźnika z cylindrem. kolega miał nieszczelna tą przed cylindrem i ciągle męczył sie z ustawieniami bo co chwile to chodził inaczejNapisałem ze całe koło miałem ochlapane od oleju wiec to raczej grubsza sprawa, a jakby nie to jeszcze poszukam. Jak moge sprawdzić z kad łapie powietrze możliwe że z przed gaźnika bo mam inny filtr powietrza?? u mnie na zimnym silniku troche leci olej z tłumika ale to raczej z mieszanki bo lałem 1:40 bo niedawno docierałem. później już jest spoko. a to ze Ci muli to źle wyregulowany gaźnik albo wydmuchało uszczelke najprawdopodobniej pod cylindrem gdzieś albo na łączeniu gaźnika z cylindrem. kolega miał nieszczelna tą przed cylindrem i ciągle męczył sie z ustawieniami bo co chwile to chodził inaczejNapisałem ze całe koło miałem ochlapane od oleju wiec to raczej grubsza sprawa, a jakby nie to jeszcze poszukam. Jak moge sprawdzić z kad łapie powietrze możliwe że z przed gaźnika bo mam inny filtr powietrza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to że chciałem obniżyć swoją dt i wyjąłem kostke podwyższającą wszystko niby było ok ale okazało się że łańcuch o coś trze i stopka była za długa to nawet nie maiłem jak moto postawić wiec postanowiłem skrecić znowu z ta kostką żeby było tak jak wcześniej ale za h** nie mogłem przykrecić amora albo na górze albo na dole brakowało milimetra żeby wkręcić śrube tak jakby amor sie wydłużył jak przykreciłem z jednej strony to zdrugiej brakowało i tak ciągle dodam że podniosłem motor i koło było nad ziemią! :)no jesli moto opuściłes to łąncuch mógł być za krótki,a co do stopki to musiała być dorabiana przez osobę która podnosiła ci DT,bo na oryginalnie była za krótka i musiał zrobic dłuższą,a co do wkładania amorka weż wkręć najpierw na wahacz a potem na ramie srube powinna wejść.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Według mnie to są linki od YPVS. Według mnie to są linki od YPVS. A od czego one są?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 A od czego one są??te linki są od sterowania zaworem wydechowym przy slinku,o ile sie nie myle. :icon_rolleyes: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 A od czego one są??te linki są od sterowania zaworem wydechowym przy slinku,o ile sie nie myle. :icon_rolleyes: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 A od czego one są??te linki o które pytasz są od sterowania zaworem wydechowym przy slinku,o ile sie nie myle. :icon_rolleyes: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.