Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko:

Do czego służą te dwa przewody, rurki odchdzące od tej okrągłej rzeczy na fotce, u mnie w Dt nie ma tych przewodów, od czego one są.

http://www.bikepics.com/pictures/371898/

 

Sorry za głupie tłumaczenie ale nie wiedziałem jak opisać.

Edytowane przez bart90dt125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość obniżenia dt 80 bez wyjmowania kostki podwyższającej? Jest jakaś regulacja?

 

Czy jest możliwość obniżenia dt 80 bez wyjmowania kostki podwyższającej? Jest jakaś regulacja?

no regulacje masz na amortyzqatorze te dwie nakrętki co są musisz je skrecic do oporu wtedy troche bedzie krutszy ale najwiekszy efekt jest jak włąśnie zdejmiesz tą kostke.Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o DT 200R z 91r.? Znalazłem taką na eBay-u i się zastanawiam jak jest z awaryjnością tych moto? Można do nich dostać części tzn. gł. tłoki? No by wygląd to ma jak DT 125 i silnikowo (z zewnątrz) też tak samo wygląda i ogólnie fajna, ale najbardziej mnie zastanawia dostępność części?

Proszę o odp.

 

PS. Aha, ile to ma mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Witam. Mam pytanko... icon_mrgreen.gif

 

Teraz moja DT 50 R(5 biegowa) osiąga 50km/h.

Zębatka przód: 10 zębów

Zębatka tył: 48 zębów

 

O ile zębów z przodu musze zmienić zębatke abym osiągał prędkości 75-80km\h?? Czy będzie miała wystarczająco siły aby się rozpędzić na ostatnim biegu?? Czy nie będzie zbyt słaba?? rolleyes.gif

 

Dzięki z góry za odpowiedzi icon_biggrin.gif

Juz odpowiadam.

Przod mialem 13 zebow

Tyl mialem 41 zebow

Mialem wtedy cylinder 65 i na maxa z gory lecial kolo 85 a na prostej pomalu sie rozpedzal do 80 ... a waze 80 kg wiec nie malo. Na tym cylku bylo calkiem duzo mocy. mysle ze na 50 tez by dalo rade ... jak kupilem mialem z tylu 41 a z przodu 10 i leciala 60km/h na max na prostej... zalozylem tez na tyl 38 a na przod 13 i wtedy to byla masakra, bo na 5 nie mial sily sie rozpedzic bardziej niz 60 :)

Teraz zakladam na przod 13 i na tyl 41... bede mial duzo mocy a predkosc kolo 75 80 mi wystarczy.

Pozdrawiam

 

Witam.

Witam. Mam pytanko... icon_mrgreen.gif

 

Teraz moja DT 50 R(5 biegowa) osiąga 50km/h.

Zębatka przód: 10 zębów

Zębatka tył: 48 zębów

 

O ile zębów z przodu musze zmienić zębatke abym osiągał prędkości 75-80km\h?? Czy będzie miała wystarczająco siły aby się rozpędzić na ostatnim biegu?? Czy nie będzie zbyt słaba?? rolleyes.gif

 

Dzięki z góry za odpowiedzi icon_biggrin.gif

Juz odpowiadam.

Przod mialem 13 zebow

Tyl mialem 41 zebow

Mialem wtedy cylinder 65 i na maxa z gory lecial kolo 85 a na prostej pomalu sie rozpedzal do 80 ... a waze 80 kg wiec nie malo. Na tym cylku bylo calkiem duzo mocy. mysle ze na 50 tez by dalo rade ... jak kupilem mialem z tylu 41 a z przodu 10 i leciala 60km/h na max na prostej... zalozylem tez na tyl 38 a na przod 13 i wtedy to byla masakra, bo na 5 nie mial sily sie rozpedzic bardziej niz 60 :wink:

Teraz zakladam na przod 13 i na tyl 41... bede mial duzo mocy a predkosc kolo 75 80 mi wystarczy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas mam osłone łańcucha od oleju a wczorej również całe koło, jestem pewien że ten olej leci z wydechu, normalnie chyba tak być nie powinno. Domyślam sie żę łapie fałszywe powietrze a przez ten olej wydaje mi sie że jest jakaś nieszczelność w silniku. Albo wsadziłem jakiś zły zimmering który nie wytrzymuje takiego ciśnienia, albo ma kartery nie szczelne(ale wydaje mi sie ze nie bylo by czasaim dobrze) dlatego chce poznać wasze zdanie.

 

A mogła sie wydmuchać uszczelka miedzy karterami to by tez czasami sie dusił a czasami normalnie jeździł???

Edytowane przez Sebav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na zimnym silniku troche leci olej z tłumika ale to raczej z mieszanki bo lałem 1:40 bo niedawno docierałem. później już jest spoko. a to ze Ci muli to źle wyregulowany gaźnik albo wydmuchało uszczelke najprawdopodobniej pod cylindrem gdzieś albo na łączeniu gaźnika z cylindrem. kolega miał nieszczelna tą przed cylindrem i ciągle męczył sie z ustawieniami bo co chwile to chodził inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to że chciałem obniżyć swoją dt i wyjąłem kostke podwyższającą wszystko niby było ok ale okazało się że łańcuch o coś trze i stopka była za długa to nawet nie maiłem jak moto postawić wiec postanowiłem skrecić znowu z ta kostką żeby było tak jak wcześniej ale za h** nie mogłem przykrecić amora albo na górze albo na dole brakowało milimetra żeby wkręcić śrube tak jakby amor sie wydłużył jak przykreciłem z jednej strony to zdrugiej brakowało i tak ciągle dodam że podniosłem motor i koło było nad ziemią! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na zimnym silniku troche leci olej z tłumika ale to raczej z mieszanki bo lałem 1:40 bo niedawno docierałem. później już jest spoko. a to ze Ci muli to źle wyregulowany gaźnik albo wydmuchało uszczelke najprawdopodobniej pod cylindrem gdzieś albo na łączeniu gaźnika z cylindrem. kolega miał nieszczelna tą przed cylindrem i ciągle męczył sie z ustawieniami bo co chwile to chodził inaczej

Napisałem ze całe koło miałem ochlapane od oleju wiec to raczej grubsza sprawa, a jakby nie to jeszcze poszukam. Jak moge sprawdzić z kad łapie powietrze możliwe że z przed gaźnika bo mam inny filtr powietrza??

 

u mnie na zimnym silniku troche leci olej z tłumika ale to raczej z mieszanki bo lałem 1:40 bo niedawno docierałem. później już jest spoko. a to ze Ci muli to źle wyregulowany gaźnik albo wydmuchało uszczelke najprawdopodobniej pod cylindrem gdzieś albo na łączeniu gaźnika z cylindrem. kolega miał nieszczelna tą przed cylindrem i ciągle męczył sie z ustawieniami bo co chwile to chodził inaczej

Napisałem ze całe koło miałem ochlapane od oleju wiec to raczej grubsza sprawa, a jakby nie to jeszcze poszukam. Jak moge sprawdzić z kad łapie powietrze możliwe że z przed gaźnika bo mam inny filtr powietrza??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to że chciałem obniżyć swoją dt i wyjąłem kostke podwyższającą wszystko niby było ok ale okazało się że łańcuch o coś trze i stopka była za długa to nawet nie maiłem jak moto postawić wiec postanowiłem skrecić znowu z ta kostką żeby było tak jak wcześniej ale za h** nie mogłem przykrecić amora albo na górze albo na dole brakowało milimetra żeby wkręcić śrube tak jakby amor sie wydłużył jak przykreciłem z jednej strony to zdrugiej brakowało i tak ciągle dodam że podniosłem motor i koło było nad ziemią! :)

no jesli moto opuściłes to łąncuch mógł być za krótki,a co do stopki to musiała być dorabiana przez osobę która podnosiła ci DT,bo na oryginalnie była za krótka i musiał zrobic dłuższą,a co do wkładania amorka weż wkręć najpierw na wahacz a potem na ramie srube powinna wejść.Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...