Litrus Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Masz zablokowany dyfuzor ?Powieksz dysze paliwa, wyreguluj gaznik i powinno wszystko ladnie chodzicBedzie wchodzil na wysokie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Czesc mam problem z moja yamaha dt80lc2 gdy przejade po kaluzy lub po rzeke to od 7tys obrotow zaczyna przerywacz pojezdze z 3-5 min i juz jest ok i nie wiem co to jest za przyczyna? woda dostaje sie do zaplonu? tez czasem mam problem z odpaleniem jej gdy postoi na deszczunajczesciej przebice na fajce, zobacz czy iskra nie napieprza na zewnatrz siwecy. ja tak mialem w deszcz miala przebice i gasla. pomoglo wysuszenie i wymiana swiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 To ja tez mam pytanie;)Kolega ma DT i nie moze jej zarejestrowac bo pop rzedni właściciel nie oplacil VAT'u iteraz jest problem:/ Czy mozna moto zarejestrowac gdy np. k-kupi nową ramę z papierami a silnik zamocuje w niej jako czesc wymienna?Mozna tak to zarejestrowac? POZDRAWIAM-i ide smigac bo pogoda piekna :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 To ja tez mam pytanie;)Kolega ma DT i nie moze jej zarejestrowac bo pop rzedni właściciel nie oplacil VAT'u iteraz jest problem:/ Czy mozna moto zarejestrowac gdy np. k-kupi nową ramę z papierami a silnik zamocuje w niej jako czesc wymienna?Mozna tak to zarejestrowac? Raczej nie da rady bo na dokumencie masz zarówno numery i ramy i silnika. Musiłbyś kupić zarejestrowane moto (głównie dla ramy) i przerejestrować na siebie. Następnie przełożyć silnik i iść to wszystko zgłosić do Urzędu żeby zmienili numer w dowodzie. Potem zostaje już tylko legalnie śmigać....Tylko czy warto - trochę to będzie kosztować czasu i pieniędzy. U Ciebie pogoda piękna a u mnie koło Warszawy od rana leje deszcz :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 W dokumencie są numery ramy i silnika .... Moze i są, ale nie bierze się ich pod uwage przy rejestracji, czyli tak jak by ich nie bylo. Tak samo ma sie sprawa prz opłacaniu ubezpieczenia - spisuje się tylko numer ramy, numeru silnika nie bierze się pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Kiedyś numery silnika były tak samo ważne jak ramy ale od roku są inne przepisy i silnik jest traktowany jako część zamienna i numery silnika nie są ważne. Jak jest inaczej niech mnie ktoś poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ptasiorr to zalezy czy bedziesz mial paiery ze kupiles rame czy ze kupiles motor. jek kupisz rame z papierami tylko na rame to bedziesz musial miec papiery na kazda czesc zeby zlkozycz moto tzn ze kupiles silnik kanape zbiornik itp. ja tak chcialem zrobic pol roku temu i tak mi wlasnie powiedzieli w wydziale komunikacji. bo jesli bedziesz mial rame z papierami na moto to nie ma problemu, przekladasz co sie da i po sprawie. choc moze sie zmienily przepisy. w kazdym razise pisze jak mi powiedzieli. Pozdro i powodzenia bo w nowym dowodzie rej nie ma nr silnika bo jest teraz traktowany jako czesc zamienna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol271990 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Właśnie rozciąłem dyfuzor w yamasze i wydaje mi się ze kiedyś był już czyszczony w środku chciałem zapytać czy tam ma być tylko jakiś lej i cienka warstwa jakiegoś wygłuszacza, jeśli tak to, w jaki sposób wyciągnąć ten lei i czy trzeba zerwać warstwę tego wygłuszacza. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Ja zawsze wywalałem wszystko. Duże obcęgi + spawarka tlenowa do cięcia pomogały mi dokładnie to wyczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Jak już sie raz rozcina dufuzor to najlepiej wszystko wywalićpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol271990 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 No to ja wiem :biggrin: tylko niewiedzialem jak z tym lejem bo on tam sie mocna trzyma! Dzieki bardzo i Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Właśnie rozciąłem dyfuzor w yamasze i wydaje mi się ze kiedyś był już czyszczony w środku chciałem zapytać czy tam ma być tylko jakiś lej i cienka warstwa jakiegoś wygłuszacza, jeśli tak to, w jaki sposób wyciągnąć ten lei i czy trzeba zerwać warstwę tego wygłuszacza. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam!jak pózniej spawasz dyfuzor mig-magiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 tylko migomat bo spawarka to jednak.... nie to. lepiej nie odwalac fuszerki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 najlepiej to nie migomatem tylko gazowo...spaw jest szczelniejszy..ostatnio tak spawalismy tlumiki do nx 650....i ten sposob jest najlepszy.... A TAK P.S czy jest roznica przy zakladaniu uszczelki pod glowice, chodzi mi tu o strony...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 CO zrobić z tłumikiem żeby DT głośniej pracował ???? Bo jak dla mnie to jak na enduro to on za cicho pracuje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.