Jackuzy Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Nie ma sprawy :biggrin: kombinuj maszynka będzie napewno latać :biggrin: U mnie się też ruszyło :buttrock: korbe zrobi mi brat tego gościa od którego kupiłem motorek :biggrin:.... Tylko mam problem z korbą bo nie ma ich do DTMX....ktos mi powie czym konkretnie rózni sie korba DTMX od DT LC czy LCII..ale konkrety proszę :crossy:....najważniejsze to czy mają takie same łozyska i swożnie bo to sie liczy przy zamienianiu...no chyba że jest słabszy albo mniej wyrzymały na temperature (w co wątpie)...jezeli sie nie różnią niczym albo minimalnie (nie mówie o gróbosci ani o wielkosci otworów w tym względzie) to kupie do LC.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Aha to spoko. Kupuje chłodzoną cieczą, bo w te stare MX to nie ma co się bawić. A czy na przykład można założyć cylinder od 80 do 50 i na odwrót bez problemu? Mi sie wydaje że można bo te silniki podobno są takie samepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 przeciez nie ma silnikow 50 lc2 :/Co ty gadasz wogole ....Wiec oczywiste jest ze nie mozesz zalozyc 50 bo takowych nie ma (na 90%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja słyszałem że dt80 od dt50 różnią sie nie tylko silnikiem ale też i ramą, ponoć dt 50 jest mniejsza jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja słyszałem że dt80 od dt50 różnią sie nie tylko silnikiem ale też i ramą, ponoć dt 50 jest mniejsza jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawidt 50 i 80 roznia sie silnikem rama wielkoscia itp.... Dt 80LC i LC2 ma niemal taka sama rame jak DT 125LC i R.piecdzieciatka jest sporo mniejsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 to sie zgadza ale powracajac do tematu po co zakladac cylinder 50 do 80 ?Do samej rejestracji ?Bzdura .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Jak sie nie ma znajomości to jest wtedy po co tak robić. Gdybym miał rejestrować to też bym tak chciał zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Jak sie nie ma znajomości to jest wtedy po co tak robić. Gdybym miał rejestrować to też bym tak chciał zrobićja znajomosci nie mialem i zarejstrowalem 80 na 50 :biggrin: WYSTARCZY CHCIEC! :biggrin: i kombinowac tak zeby nie przekombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zwiezla i madra wypowiedz pawela.Jak sie chce to sie zrobiPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 mam pytanie..... Czy dt 125 ma taka sama stacyjke co dt 80LC 2?? stacyjka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Jak sie nie ma znajomości to jest wtedy po co tak robić. Gdybym miał rejestrować to też bym tak chciał zrobićeeee Ja tam swojej DT nie rejstruj bo burze nią głownie po polach i po lesie !!! U mnie tak stukał kosz sprzęgłowy,który się odkręcił. A najgorsze jest to,że prawie nie czuć było różnicy :biggrin: a kosz był odkręcony.pozdromam pytanie mam Dt 80 z roku 84 nie chce wkręcać sie na pełne obroty kręci max 5000 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Tak z ciekawości ile jest użytkowników Yamahy DT na 4um może ktos liczył :]pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Czesc mam problem z moja yamaha dt80lc2 gdy przejade po kaluzy lub po rzeke to od 7tys obrotow zaczyna przerywacz pojezdze z 3-5 min i juz jest ok i nie wiem co to jest za przyczyna? woda dostaje sie do zaplonu? tez czasem mam problem z odpaleniem jej gdy postoi na deszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Czesc mam problem z moja yamaha dt80lc2 gdy przejade po kaluzy lub po rzeke to od 7tys obrotow zaczyna przerywacz pojezdze z 3-5 min i juz jest ok i nie wiem co to jest za przyczyna? woda dostaje sie do zaplonu? tez czasem mam problem z odpaleniem jej gdy postoi na deszczu Na pierwszy rzut oka to masz przebicie na przewodzie wysokiego napięcia...wymień i powinno byc OK :biggrin: Tak z ciekawości ile jest użytkowników Yamahy DT na 4um może ktos liczył :]pozdr. No cuz chyba odpowiedzia jaka moge dac jest DUUUŻO :biggrin: Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 prawdopodobnie przebicie na fajce :biggrin: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.