bartasjbl Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 mam pytanie a ktos tu dt 125 lc czyli z lat 80tych? bo jest mi potrzebna taka osoba. pozsdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 ponawiam moje pytanie. Czy ślimak licznika od TDR125 lub DT80 lC/2 będzie pasował do DT125R?? Ma ktos taki ślimak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol271990 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Witam Koledzy mam problem :flesje: ostatnio brakło mi iskry w mojej dttce. Myślałem, że to wina modułu wię kupiłem nowy niestety nic to nie dało. Cewka jest dobra była sprawdzana nie wiem czego może to być wina jedynie do głowy przychodzi mi poprowadzenie od nowa instalacji bo ta jest strasznie pokopana mam juz schemat i załatwionego elektryka. Moze ktos wie czego moze byc to jeszcze wina proszę o pomoc. Pozdrawiam Karol Edytowane 8 Maja 2007 przez karol271990 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Swieca, przewod idacy do swiecy, itd... Sprawdzaj miernikiem gdzie masz prad a gdzie nie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychu Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Chodzi mi o zawór wydechowy, jakie u Was ma wychylenie? u mnie tak od 6000 zaczyna dopiero sie ruszac i maksymalnie kreci sie z 7 mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Siemanko. Mam problem. Otóż kupiłem tłok na www.sklepmotocyklowy.pl i pomiędzy górą tłoka a dołem jest różnica albo 0,04mm albo 0,4mm(ojciec mówił, że cztery dychy, to nie wiem o którą z tych wartości mu chodziło, chyba o tą pierwszą).I nie wiem czy to przypadkiem nie za dużo. Zrobili mi szlif cylka i jak się pytałem to mówili, że tak jest dobrze. Tłok nie lata po cylindrze, ręką nic nie czuć, ale ojciec mówił, że te „cztery dychy” to dużo(on się na tym zna, bo już kilkanaście lat pracuje w ISKRZE). A co wy o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 z tego co kiedyś słyszałem to własnie tak robi sie tłoki że jest różnica między dołem a górą.. na górze chyba więcej.. ma to jakieś tam swoje właściwości.. tak samo że nie jest idealnie okragły.. sam sie o tym przekonałem jak w cylinder po szlifie chciałem włozyć tłok troche obrucony to sie blokował a jak tak jak ma być to chodził dobrze.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Dobra problem już nie aktualny. A jak spuściłem olej to była to biała maź a w skrzyni korbowej był płyn. Czy to oznacza, że poszedł mi simmering na pompie wodnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Dobra problem już nie aktualny. A jak spuściłem olej to była to biała maź a w skrzyni korbowej był płyn. Czy to oznacza, że poszedł mi simmering na pompie wodnej? no widocznie musi sie woda przedostawać i olej robi sie taki szarawy,sprawdz szczelonść oraz włąsnie ten simmerig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1224 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 witam:)Mam problem ze swoja Dt... no wiec odpaliłem ja bez przedniej lampy bo wymieniałem wtedy zarówke. pochodziła troche zgasła i juz nie chce zapalic :banghead: nie wiecie moze co jest grane?? Iskra wszystko jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Co do pytania karola, a sprawdziłeś bezpiecznik:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Czy ma ktoś może cewkę od świateł do dt 80 lc2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Marcin może jakiś kabel podłączyłeś za luźno i sie odłączył. Posprawdzaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychu Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Czy ma ktoś może cewkę od świateł do dt 80 lc2? Ja mam do sprzedania cały komplet cewek + czujnik ale z TDR 125 takie samo jest tez w DT 125, moze podejdzie do 80... moge wyslac foto na meila. Sprzedaje tylko komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubadandy Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Najlepiej jak uzywasz w Dt olej polecany przez salon Yamahy ale drogo sie na tym wychodzi więć polecam Motul. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.