Morpiel Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) Czytając Twoje posty stary, to myślę, że nie ma już ratunku dla Twojego sprzęta :wink: Kuźwa, no jak masz uwalony kabel od czujki, to jak ma działać wskaźnik???? ;) Niebawem napiszesz: "Co jest, moto nie łapie !!!! Dodam, że nie nalałem pendzyny, napiszcie co mam zrobić? :cool: " A wydaje mi się idiotyczne, prowadzić przewody ogrzewające gaźnik z cieczą chłodzącą, żeby odbijało ssanie gdy się silnik zagrzeje. Nie wydaje mi się. Ktoś ma jakieś inne pomysły ? Morpiel napisał: "Gnębi mnie jedna jeszcze rzecz. Otóż czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć, po co w DT 125 jest ogrzewanie gaźnika cieczą chłodzącą ?? Czy zna ktoś inne modele z ogrzewanym gaźnikiem? Jedyna zaleta tego rozwiązania jaka mi się nasuwa, to zapobieganie zamarzaniu pary wodnej w gaźniku zimą.Jednak moim zdaniem wiążę sięto ze znacznym spadkiem mocy !Porównująć temperatury wpadającego powietrza 20C i 100C, czyli bez ogrzewania i z ogrzewaniem, teoretycznie z obliczeń wychodzi, że różnica mocy jest równa 5,56KM tj 21,4% (wg r-nia g. ideal.) Myślałem też, czy może chodzi o szybsze odparowanie paliwa już w gaźniku, ale nie sądzę, mieszanka, iście drobna w kontakcie w nagrzanymi ściankami cylindra, wału etc (szczególnie w 2T - długa droga paliwa do zapłonu) odparowuje momentalnie. Pozatym nadmiar oleju zbierałby się w gaźniku, a nie na pracujących powierzchniach. Następna myśl, to... Blokada?Dodatkowe chłodzenie?? Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić? Ktoś, kto posiada jakąś więdzę na ten temat ?" :icon_question: Edytowane 27 Marca 2007 przez Morpiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 w dt80 lc2 też jest ogrzewanie gaźnika ale poco to mogę się tylko domyślać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 chodzi o to że gaźnik ma mniejwiecej stałą temeprature to sprawia ze regulacja jest identyczna w kazdych warunkach. dodatkowo moto chodzi równiej i mniej pali i mam mniej mocy (w sporotowych samochodach gaźniki sie chłodzi odzielnie) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Morpiel chodziło mi o to że ta wskazówka nie chciała wrucić na swoje miejsce przez 2 dni, na szczescie już wróciła. A mój motor powoli odpicowuje a co chwile pisze z pytaniami bo tacy jak ty zamiast coś doradzić to pisza jakieś głupoty nic nie wnoszące do tematu! A co do tego powietrza to magneta nie dalem rady zdjąć ale i tak wydaje mi sie ze to przez simmering ze strony sprzegła. Czy to możliwe że bedzie chlapało olejem z wydechu przez olej do mieszanki?? I jaki mam kupić simmering jakiś samochodowy czy do 2t pod wał?? (samochodowy 23zł, teraz taki mam, a do 2t 5zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Mam dt wersja Brasil jakie jeszcze są wersje i czym sie różnią? Mam dt wersja Brasil jakie jeszcze są wersje i czym sie różnią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Witam. Panowie. Mojke pierwsze enduro coraz blizej(dt 125):):D Mam tylko pteranie czy juz za ta cala gruszka, czyli pierwszas czescia tlumika mozna zrobic polaczenie z koncowka za pomoca jakiegos wieza grubego? i czy to polaczeni moze byc troche zawiniete czyli takie troche S ale lagodniejsze? czy nie bedzie to w niczym przeszkadzac? Dzzieki za odpowiedziec pozdro:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Mam dt wersja Brasil jakie jeszcze są wersje i czym sie różnią? Mam dt wersja Brasil jakie jeszcze są wersje i czym sie różnią? Wersja brasil rożni się od niemieckiej tym, że ma osłone chłodnicy po dwóch stronach baku. Niemiecka ma osłone tylko po prawej. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Wersja brasil rożni się od niemieckiej tym, że ma osłone chłodnicy po dwóch stronach baku. Niemiecka ma osłone tylko po prawej. :icon_question:Dziwne bo ja mam tylko po prawej stronie tą osłone i nie widziałem miejsca do którego mógłbym przykrecić drugą. Wersja brasil rożni się od niemieckiej tym, że ma osłone chłodnicy po dwóch stronach baku. Niemiecka ma osłone tylko po prawej. :icon_question:Dziwne bo ja mam tylko po prawej stronie tą osłone i nie widziałem miejsca do którego mógłbym przykrecić drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Witam. Panowie. Mojke pierwsze enduro coraz blizej(dt 125);):D Mam tylko pteranie czy juz za ta cala gruszka, czyli pierwszas czescia tlumika mozna zrobic polaczenie z koncowka za pomoca jakiegos wieza grubego? i czy to polaczeni moze byc troche zawiniete czyli takie troche S ale lagodniejsze? czy nie bedzie to w niczym przeszkadzac? Dzzieki za odpowiedziec pozdro:D ja mam u siebie zrobioną tuleje między dwiema częściami tłumika i na to kawałek porządnego węża gumowego i jest super:D myśle że nawet sam taki wąż by wystarczył. przez jakies czas miałem dętke naciągniętą ale to nie wytrzymałoby długo w wakacje gdzie sie bardziej grzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Dziwne bo ja mam tylko po prawej stronie tą osłone i nie widziałem miejsca do którego mógłbym przykrecić drugą.Dziwne bo ja mam tylko po prawej stronie tą osłone i nie widziałem miejsca do którego mógłbym przykrecić drugą. To najwidoczniej masz niemke. Dziwne bo ja mam tylko po prawej stronie tą osłone i nie widziałem miejsca do którego mógłbym przykrecić drugą.Dziwne bo ja mam tylko po prawej stronie tą osłone i nie widziałem miejsca do którego mógłbym przykrecić drugą. To najwidoczniej masz niemke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Dziwne bo ja mam tylko po prawej stronie tą osłone i nie widziałem miejsca do którego mógłbym przykrecić drugą.barasil od niemieckiej niczym sie nie różni ja tez mam taka dt jak ty brazil i nie mam nawet mocowania na drugą osłone baku :) sa wersje jakis taki białe i one maja nieraz dwie owiewki tez brazylijki chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 ok dzkieki za odpowiedz. to jakis waz sobie zalatwie. teraz jeszcze jedno. Jak mam rozlozony silnik, cylinder nie po szlifie , bez nowych piersxcieni tylko wszsystki lozyska nowe i cylinder popriostu zalozony to ikle musze to wszystko docierac? ile km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 pierwsze 100km zrób spokojnie i potem przez następne 100 też jeszcze nie przesadzaj. powinno wystarczeć. ja u siebie tak robiłem i wszystko loozik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 ok dzkie. tenz mi sie tak wydaje ze na dotarcie lozysk i ullozenie pierdcieni wystarczy 200km. ok dzkie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 barasil od niemieckiej niczym sie nie różni ja tez mam taka dt jak ty brazil i nie mam nawet mocowania na drugą osłone baku :buttrock: sa wersje jakis taki białe i one maja nieraz dwie owiewki tez brazylijki chyba To może zależy od rocznika. A gdzie sprawdzacie, że brasil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.