kolo98 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 siema własnie chcialem zadac takie same pytanie czy da sie włożyć silnik od dt 125 do dt 80 ale tak bez przerabiania mocowan a jesli tak to poza tym pewnie trzeba zmienic chlodnice itp tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazieL Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Gdybyt zapytal mnie o olej to bym mu powiedzial :icon_mrgreen: teraz juz wie i kupil sobie Castrol, Tłok jakis za 100zł kupił nie wiem jaki... W sklepie byly tylko 2 rodzaje za 100 i za 350 to wybral ten tanszy (T_T). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Hm czyli jaki olej jest optymalny do Dt? Jak mozecie to podajcie dokladne modele bo w tej sprawie jestem ciemny :P W sklepie proponowali mi Hipol ale nie wydaje mi sie by to bylo cos dobrego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Witam!Kolega prosił, abym zapytał więc pytam :D : Co mogło się stać. Pod koniec wakacji popękały mi pierścienie w DT 80 lc2(91 rok) uszczerbały tłoka i porysowały cylinder. Tydzien temu znajomy mechanik zrobił mi remont(dał cylinder do szlifu + zmienił tłoka i pierścienie + płyny itp). Pojeździłem kilka dni. NIe przekraczałem 5tys obrotów. Jeździłem na poczatku na oleju Sthil do pił(mieszanka robiona recznie 1:40(docieranie), bo odpiąłem dozownik), a kolejne dni na zwykłym miksolu. W sobote, gdy wracalem do domu coś strzelilo i zgasł. Do dzis nie odpalił. Iskra jest, tłok rusza się bez oporów. Pierśceni niby nie slychac. Co to moze byc ??___________________________________________________________Chcesz zarobić trochę kasy ??? Koniecznie wejdź! Sprawdzone! >>KLIKNIJ<< moze przez lichą jakość tłoka tak sie dzieje a czy ma kompresje?A co do miksolu to odradził bym ci lać go do szybko obrotowego dwusuwa,ten olej moze jest dobry ale do simson albo komara,bo one nie mają tyle obrotów co DT. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Czy olej do pił spalinowych jest dobry bo słyszałem zę troche osób na takim jeździ, bo niedługo własnie skończy mi sie mixol i w coś zainwestuje, taki motul 2t to stoi 30zł za litr czy pół?? i leje sie go normalnie 1:50?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 sebav ty sobie jaja robisz? mixol lales do dt? pozostawie to bez komentarza twoj motor widze ze chcesz sie pozegnac szybko z tlokiem;) Kup midlanda, castrola r2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogi Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam wszystkich Ja mam taki problem. Zamierzam kupić yamahe dt 80 93r.. Sprzedający ma wymienic tlok, korbe, łożyska na wale itp. Okazało się że nie jest to zwykła DT lecz "seryjnie wzmocniona". Podobno różni sie ona kobrbowodem, ma inne wymiary jest wiekszy i tłok ma inny skok, seryjnie zawias jest juz wyższy, podobno jest tez bardziej odporna na katowanie i pownna miec ok. 18KM. Mam takie pytanie czy ktoś z Was slyszał o takiej wersji?? Bo nikt z moich znajomych o niej nie slyszał. Prosze o pomoc!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturcr80 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Siema. Też bardzo zaciekawiła mnie ,,seryjnie wzmocniona,, dt bo w niedługim czasie z kolegą ,,jogi,, mam jechac ja oglądac , Pisać czy ktoś cos kiedys o tym słyszał !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Ja nigdy nic nie slyszalem ;) Dodam tylko ze wzmocniony silnik i odpornosc na katowanie nie idzie w parze... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Chłopaki mam pytanko. Czy kontrolka oleju w Dt 80 jest tylko od jego poziomu czy jeszcze od czegoś np od podawania lub coś w tym rodzaju. Wydaje mi sie ze tylko od poziomu. I co do łańcucha jak myślicie taki za 80-100zł pojezdzi troche, oczywiście w terenie jak tak to ile mu dajecie?pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 (edytowane) Witam wszystkich Ja mam taki problem. Zamierzam kupić yamahe dt 80 93r.. Sprzedający ma wymienic tlok, korbe, łożyska na wale itp. Okazało się że nie jest to zwykła DT lecz "seryjnie wzmocniona". Podobno różni sie ona kobrbowodem, ma inne wymiary jest wiekszy i tłok ma inny skok, seryjnie zawias jest juz wyższy, podobno jest tez bardziej odporna na katowanie i pownna miec ok. 18KM. Mam takie pytanie czy ktoś z Was slyszał o takiej wersji?? Bo nikt z moich znajomych o niej nie slyszał. Prosze o pomoc!!! o to zes mi dylemata walnął nigdy o niej nie słyszałem :crossy: czyżby byly jakies siostrzyczki naszych dt 80 mutanty?? :eek: kurde to burzy moja swiadomosć o modelach dt 80 :wink: Pozdrawiam Chłopaki mam pytanko. Czy kontrolka oleju w Dt 80 jest tylko od jego poziomu czy jeszcze od czegoś np od podawania lub coś w tym rodzaju. Wydaje mi sie ze tylko od poziomu.tylko od poziomu masz w pojemniku na olej taki "badyl" :crossy: to jest czujnik Edytowane 7 Lutego 2007 przez kolo98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturcr80 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 no dziwne dziwne z ta dt ale ja szczerze mówiąc watpie ,że cos takiego istnieje !!pewno włożony jakis tłok lepszy i to tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Kiedyś jak kupowałem moją DT80 ("Świętej Pamięci") to na jedną się natoczyłem co niby miała silnik mocniejszy i koleś mi muwił że to wersja wzmocniona.Ale ja w to nie wierzyłem i kupiłem inną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Chłopaki mam pytanko. Czy kontrolka oleju w Dt 80 jest tylko od jego poziomu czy jeszcze od czegoś np od podawania lub coś w tym rodzaju. Wydaje mi sie ze tylko od poziomu. I co do łańcucha jak myślicie taki za 80-100zł pojezdzi troche, oczywiście w terenie jak tak to ile mu dajecie?pozdr Co do kontrolki oleju to pełni ona tylką właśnie tą jedna funkcje nic poza tym,a co do łańucha to w tej cenie powinien pochodzić troche,ja raz miałem łańcuch od jawy i nie mogłem go zajechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 A dobrze pasował na zębatk?Rozumiem ze od 350 tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.