qba Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 mam takie pytanko robiac pozadki na dysku trafilem na serwisówke do dt 80 lc/lc2 większość stron własnoręcznie skanowana jakość bdb. archiwum ma kolo 50 mb jak beda zainteresowani to moge je gdzies zauplodowac ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hołi07 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Siema jak wyegulowac dozownik w dt 125. Bierze litr oleju na 350km.. Chyba zaduzo nie? Wiem że dozownik to jest wygodna żecz ale ja bym radził ci go wywalić i lać do baku mieszanke wtedy wiesz na czym jeździsz.Znam przypadek jak sie moto zatarł przez dozownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 poszukaj sobie tłoka od WFM jest on taki sam jak od WSK tyle że na sworzeń 12mm. potem podłóż pod cylinder aluminiową podkładke lub z turbaksu i będzie wszystko cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 To ze ci moto tyle oleju ciągnie to moze być wina tego że smigasz na wysokich obrotach.. Jeśli jedziesz tylko na wysokich to juz masz odpowiedz czemu tyle oleju bierze.. A ja ci nie polecam zdjemowania dozownika. Dozownik podaje olej proporcjonalnie do obrotów wału korbowego a smarowanie mieszankowe polega na tym ze ile odkręcisz manete tyle jest oleju. Dozownik został po to zrobiony zeby sie silnik nie zacierał. Podstawą jest szczelne połączenie przewodów, szczelność dozownika, jego osłony. Pamiętaj też aby utrzymać czystość w zbiorniku oleju i wszystko będzie git. Ja przejechałem około 1400km na dozowniku kręcąc silnik na wysokich cały czas i sie nie zatarł. To ze ci moto tyle oleju ciągnie to moze być wina tego że smigasz na wysokich obrotach.. Jeśli jedziesz tylko na wysokich to juz masz odpowiedz czemu tyle oleju bierze.. A ja ci nie polecam zdjemowania dozownika. Dozownik podaje olej proporcjonalnie do obrotów wału korbowego a smarowanie mieszankowe polega na tym ze ile odkręcisz manete tyle jest oleju. Dozownik został po to zrobiony zeby sie silnik nie zacierał. Podstawą jest szczelne połączenie przewodów, szczelność dozownika, jego osłony. Pamiętaj też aby utrzymać czystość w zbiorniku oleju i wszystko będzie git. Ja przejechałem około 1400km na dozowniku kręcąc silnik na wysokich cały czas i sie nie zatarł. WG. mnie dobrze zrobiony i zadbany motocykl nie ma prawa się zepsuć a jeśli sie zepsuł to znaczy ze nei zadbany.. Proste.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 madra odp qcia ... jak by dozownik mial zacierac silnik to po co yamaha mialaby go zakladac ?Ja wracam do wczesniejszego tematuSkad wziac dysze od gaznika dt80 ?I czy jest pewnosc ze jak kupie dysze i zaloze cylinder to bedzie dzialac ?Bo i tak musze zrobic szlif i zalozyc nowy tlok i pierscienie a nie chce tego robic jak nie bedzie to dzialalobo troche to kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Wiem że dozownik to jest wygodna żecz ale ja bym radził ci go wywalić i lać do baku mieszanke wtedy wiesz na czym jeździsz.Znam przypadek jak sie moto zatarł przez dozownik Kolejny post w stylu "znam przypadek" ;) Czy on sie pyta o to czy wywalic dozownik? Faktycznie litr oleju na 350 przejechenych KM to sporo. Ja na jednym litrze przejezdzam ~900 km a na niskich obrotach nie smigam ... Ja caly czas jestem zdania, ze dozownik to lepsze rozwiazanie (dla silnika) niz mieszanka. Co do dysz to moze poszukaj na allegro moze ktos ma gaznik do sprzedania za grosze ... . Czasem tez są aukcje typu "części do DT" wiec dzwonisz i pytasz o co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 dzwonilem dzisiaj do mechanika z yamahy i pytalem o dysze a przy okazji spytalem o dozownik i powiedzial ze jesli jest calkowicie sprawny to nie ma prawa zaszkodzic silnikowi .. i powiedzial tez to co powiedzial andrzej o tym ze mieszanka nie sprzyja wyzszym obrotom w silniku . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 No tak ale wystarczy troszeczke brudu i już są problemy z przepływem mieszanki, poza tym dlaczego w wyczynach nie dają dozowników? Ja z WŁASNEGO doświadczenia wiem,że dozownik zaciera motor (np mi to zrobil, a dbałem o niego). No i przy robieniu mieszanki masz 100% pewności czego dozownik nie zaoferuje...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 ale jak robisz mieszanke to proporcja oleju nie wzrasta podczas wysokich obrotow a w dozowniku tak sie dzieje i tutaj przedewszystkim chodzi o wał korbowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Ale jak robisz mieszanke 1:45 to nie ważne jakie są obroty - motor i tak bedzie miec dobre smarowanie. Dozownik jest dobry do jazdy po asfalcie i w miescie. Do tereniu stanowczo odradzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 To inna sprawa ;) ja uzywam swojej dt raczej w miescie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Nie wiem jak to dokłanie jest z tym dozownikiem ale jak samemu robisz mieszanke to przy wysokich obrotach wiecej paliwa bierze a przy tym i oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 (edytowane) Niechce wywalić dozownika tylko wyregulowac.. Jeszce raz może ktoś wie jak to zrobic??? Byłbym bardzo wdzięczny . A i jeszce jedno pytanie które zapewne tu bylo z 100 razy ale znaleść tutaj jest naprawde trudno.. Jaka jest świeca orginalnie w dt 125? Ps tak ogułem chodzi mi o tdr ale silnik jest ten sam więc niepowinno byc różnic a niechce zakladac kolejnego tematu:) Edytowane 23 Sierpnia 2006 przez krzychu-985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 ngk br9es Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hołi07 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Predator ma racje jeśli chodzi o dozownik, taki bajer to jest dobry do skuterkuw. Te dozowniki często zawodzą ja tam wole sam sobie zrobić bogatą mieszanke z castrolem R2 i mam pewność że nic sie nie zatrze :wink: a jak wyregulować dozownik to niewiem bo go niemam, moge jedynie powiedzieć jak zrobić mieszanke ale to chyba wszyscy wiedzą :flesje: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.