Ziuteek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 NO jest w takim stanie ze jest luz na korbie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 (edytowane) moim zdaniem jak robisz regeneracje wału to dajesz nową korbę, wymiana samego łożyska to trochę jak wymiana pierścieni bez szlifu i zmiany tłoka czyli trochę druciarstwo..... korbowód jest elementem pracującym pod wpływem zajebistych sił, występuje tam zmęczenie materiału w dt 80 nie słyszałem jeszcze o tym ale w wyczyynowych motocyklach potrafi sie złamać w pół jak sie zaniedba wymianę.... chyba że nie ma fizycznej możliwości kupić nowy korbowód do dt80 no to pozostają te tulejki i taka ,,regeneracja'' aczkolwiek nie byłbym przekonany do takiej metody...przecież to pracuje jaka jest szansa że ta tulejka nie obróci sie w korbowodzie i nie narobi syfu ?? bieżnia korbowodu pod łożysko sworznia tłoka też sie wyrabia i tam też powstaje luz dlatego przy regeneracji wału wymienia sie cała korbę bo na dobrą sprawę musiałbyś wbić 2 tulejki w niego...... trzecia sprawa nie próbowałeś szukać silnika do dt 80 na części ?? wał w dt80 jest bardzo żywotny nie słyszałem o tym żeby padł ona była zatarta czy jak ?? znam jeden egzemplarz gdzie ma chyba 45tys na jednym wale i dalej jeździ wymieniane były tylko łożyska wału te w karterach natomiast łożysko czopu korbowodu jest ciągle to samo t.k.r.j akurat jest raczej ,,średnią'' firmą coś jak meteor, tłoki tkrj do 4t są najtańsze i wszyscy na nie narzekają nie wiem jak łożyska.... Edytowane 11 Grudnia 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 (edytowane) moim zdaniem jak robisz regeneracje wału to dajesz nową korbę, wymiana samego łożyska to trochę jak wymiana pierścieni bez szlifu i zmiany tłoka czyli trochę druciarstwo..... korbowód jest elementem pracującym pod wpływem zajebistych sił, występuje tam zmęczenie materiału w dt 80 nie słyszałem jeszcze o tym ale w wyczyynowych motocyklach potrafi sie złamać w pół jak sie zaniedba wymianę.... chyba że nie ma fizycznej możliwości kupić nowy korbowód do dt80 no to pozostają te tulejki i taka ,,regeneracja'' aczkolwiek nie byłbym przekonany do takiej metody...przecież to pracuje jaka jest szansa że ta tulejka nie obróci sie w korbowodzie i nie narobi syfu ?? bieżnia korbowodu pod łożysko sworznia tłoka też sie wyrabia i tam też powstaje luz dlatego przy regeneracji wału wymienia sie cała korbę bo na dobrą sprawę musiałbyś wbić 2 tulejki w niego...... trzecia sprawa nie próbowałeś szukać silnika do dt 80 na części ?? wał w dt80 jest bardzo żywotny nie słyszałem o tym żeby padł ona była zatarta czy jak ?? znam jeden egzemplarz gdzie ma chyba 45tys na jednym wale i dalej jeździ wymieniane były tylko łożyska wału te w karterach natomiast łożysko czopu korbowodu jest ciągle to samo t.k.r.j akurat jest raczej ,,średnią'' firmą coś jak meteor, tłoki tkrj do 4t są najtańsze i wszyscy na nie narzekają nie wiem jak łożyska.... Szlif juz zrobilem... tylko wlasnie ten wal niewiem co z nim zrobic, jest wyczowalny minimalny luz jak dobrze sie pobawi korba gora dol... lozyska na wale sa super bez luzow... zadnych stukow nie bylo jak jezdzilem, od strony walu... wiec moze polata na tym jeszcze?? KOrby z tego co znalazlem to jakies rocket sa za 199zl, yoko jakies za 90zl, 1ra, i power rod Edytowane 13 Grudnia 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Łożyska od biedy możesz zostawić ale ja bym zmienił bo potem za chiny ludowe nie będzie Ci się chciało tego drugi raz rozbierać. Poszukaj sobie z luzem C3, są dwa razy tańsze od C4 a wiem po moim silniku, że działają cycek lala. A propos korby michoa już Ci powiedział wszystko co masz wiedzieć to bądź łaskaw nie pisać bzdur klasy "a może podziała" "a może przejdzie", bo to zwykła druciarnia i rzeźbienie w gównie. Kup normalną nową tanią albo dozbieraj do normalnej markowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Łożyska od biedy możesz zostawić ale ja bym zmienił bo potem za chiny ludowe nie będzie Ci się chciało tego drugi raz rozbierać. Poszukaj sobie z luzem C3, są dwa razy tańsze od C4 a wiem po moim silniku, że działają cycek lala. A propos korby michoa już Ci powiedział wszystko co masz wiedzieć to bądź łaskaw nie pisać bzdur klasy "a może podziała" "a może przejdzie", bo to zwykła druciarnia i rzeźbienie w gównie. Kup normalną nową tanią albo dozbieraj do normalnej markowej. No a co myslisz o tej korbie yoko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 ze to podcieranie dupy szkłem, kup normalną korbe to koszt jeden porządnej imprezy i nie płacz, do mojego gówna tłok kosztuje 600 pln i nie szlochałem po forum ani nie kupowałem gówna za 300 zł, kwestia priorytetów Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 ze to podcieranie dupy szkłem albo zjazd po nieheblowanej desce, goła dupą do wanny pełnej spirytusu :D spytaj w salonie yamahy ile kosztuje nowa korba.........cena może zabić ostrzegam, ale warto sie dowiedzieć jakby kosztowała w granicach 250 zł to ja bym brał Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 MAm do kupioenia oryginalny wal.. ale pytanie jest jakas roznica miedzy walem od lc1 a lc2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 kup normalny korbowód! i tyle nie kombinuj Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 (edytowane) kup normalny korbowód! i tyle nie kombinuj po co jak mam wal bez luzow do kupienia o symbolu 2ra, moj ma symbol 37a na wale i 30w01 na korbie, czy rozni sie czyms wal w lc1 a lc2? i czy sa roznice w ukladzie korbowo tłokowym? Edytowane 15 Grudnia 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Jeszcze chwile temu twierdziłeś, że masz luz "....jest wyczowalny minimalny luz....". Druga sprawa, że wymieniając korbowód zachowujesz swój wał korbowy to po co w ogóle o niego pytasz ? Symbol 37A wskazuje, że masz silnik LC I a korbowód, że LC II od RD80. Mogę się mylić i te części mają własne oznaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 po co jak mam wal bez luzow do kupienia o symbolu 2ra, moj ma symbol 37a na wale i 30w01 na korbie, czy rozni sie czyms wal w lc1 a lc2? i czy sa roznice w ukladzie korbowo tłokowym? ten wał bez luzów do kupienia pewnie z allegro,za moment i tak będziesz miał luzy pewnie ,(można zlikwidować luzy tak by był jeszcze w miare i go pchnąć komuś)kombinujesz,kombinujesz by tanio to zrobić?Bez obrazy ale jakoś tak ślizgiem podchodzisz do tego,wymienić chcesz wał z rozj....korbowodem na mniej rozj..., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 (edytowane) Jeszcze chwile temu twierdziłeś, że masz luz "....jest wyczowalny minimalny luz....". Druga sprawa, że wymieniając korbowód zachowujesz swój wał korbowy to po co w ogóle o niego pytasz ? Symbol 37A wskazuje, że masz silnik LC I a korbowód, że LC II od RD80. Mogę się mylić i te części mają własne oznaczenia. No to przeciez caly czas tak twierdze, bo na moim wale jest luz wyczowalny... ja mam lc2.. tylko ktos wal tu wsadzil od 37a(lc1) chyba KUrde pytam tylko czy to sa te same waly, wiec chcialbym usłyszec odpowiedz i tyle czy sa takie same poprostu, a nie co mam zrobic. Edytowane 16 Grudnia 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 W sieci nic nie znalazłem. Wiem, że były różnice w mocy to prawdopodobnie są inne przeciwwagi tak samo jak w RD80 gdzie ciężarki są wyraźnie mniejsze niż w DT. Ogólnie to jeśli masz w LCII wał od LCI i to działało to może oznaczać, że są zamienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Jaki jest gwint, na wale od strony sprzegla w dt 80 lc2, lewy, prawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.