Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Widze, że tu coraz mniejszy ruch...

 

Macie jakiś patent na urywającą się linke sprzęgła(zostały ze 4 włoski :) )???

 

Chyba musisz poszukać od większego motocykla o tej samej długości i dopasować końce ewentualnie poszukać zakładu robiącego linki i zamówić splecioną z większej ilości drutów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, że tu coraz mniejszy ruch...

 

Macie jakiś patent na urywającą się linke sprzęgła(zostały ze 4 włoski )???

 

Mniejszy, bo i motocykle się nie psują. Ptfu.

A co do linki - na Klasie masz za ~20zł (bynajmniej ja za tyle kupiłem) i jest elegancka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemankooo sprzedam fajną DT 80 jesli jest ktos zainteresowany pisac gg 9048688 lub kom 669-140-616 podaje link do allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=357050753

 

Hmmm... masz wydruk z hamowni na te 20KM?

Jak to zrobiłeś?

Pochwal się, wszyscy bedą mieli 20sto konne DeTki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od którego roku w dt 125 były chłodnice? Pozdrawiam!

 

 

co za bzdurne pytanie ;] chłodnice znnajdziesz we wsztskich 125 chłodzonych cieczą ;]... czyli DT 125 LC ;]

 

Siemankooo sprzedam fajną DT 80 jesli jest ktos zainteresowany pisac gg 9048688 lub kom 669-140-616 podaje link do allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=357050753

 

z tymi końmi to ostro przesadziłeś...nic z tego co napisałeś nie popiera tych 20KM.... ;] no chyba ze rzeczywiście sprawdziłeś na hamowni ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ...

wszystkich na forum..

jestem posiadaczem yamahy dt 125 r. 98 odblokowanej (13kw= 18km )realne ...wbite w brif

moto jest swieżo sprowadzone

mój problem polega mianowicie ...

odpala na dotyk ..

stan naprawdę niezły na rocznik 98 ..

tylko miało słabe sprzęgło (ale biegi ładnie wchodziły ..nie wyskakiwały ,żadnych zgrzytów itp.)TO KUPIłEM

miałem znajomego który ma czesci do dt ze"" starych"" czasów

jak śmigał dt 125 -to taki typ ludzi co lubi mieć wszystko na zapas aby nie czekać na części ..

i miał kompletny kosz sprzęgłowy (pełen komplet luzem wszystko w kartoniku )i dostałem to od niego i parę innych pozostałości ALE DO RZECZY ..

 

 

po rozebraniu niestety okazało się ...

że jest to sprzęgło nie jest kompletne..co mam w moto ...

PO PIERWSZE ..

TO JEST SCHEMAT JEDYNY CO ZNALAZłEM DO YAMAHA DT 125

podaje link przy okazji :

moze się komuś przyda ....

 

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4e52a9dcd21a9dfb

no właśnie to schemat do yamaha dt 125 rocznik 2005 ...

wiem ze yamaha ma cały czas podobne sliniki i czy według tego schematu jest dobrze ?? :banghead:

mam model 98 -4bl .rama

i 3 razy rozbierałem to sprzegło i moja nowa uszczelka pod kapę sprzęgła nie wiem czy jeszcze wiecej niż raz wytrzyma ta wymianę (zakupiłem nową )

z rozebraniem i montażem nie mam problemu ..

mam problem z blaszkami ,tarczkami ..oraz ustawieniem na znaki ...

 

PROSZE MNIE OSWIECIć W TYM TEMACIE :icon_eek: :cool:

 

BO po 3 krotnym rozebraniu ....(czas o.k. 1,5 h -1szt. )ze spokojem aby uszczelek nie rozerwać ..

pomysły mi się skonczyły..

proszę o instrukcję taką ....dla zwykłego wyjadacza chleba ...

pkt .1 itd ...

moze oczyś zapominam?

a mam 1 kompletny kosz zapasowy z bardzo dobrymi tarczami ...

takze mogę podmienić wszystko ...

w moto którym kupiłem nie było tej spręzyny co przychodzi po pierwszej tarcze tej najcięższej..

jak robiłem tak ..

1 raz według schematu - nie było sprzęgła ..nic biegi były wszystkie

2 raz według instrukcji kolegi 1 tarczka najcięższa potem ta sprężyna i następnie tarczki i balszki

no właśnie tu miałem problem z blaszkami jak je ułozyć ..

i ustawić na znaki w alumin .deklu był znak a nie mogłem znaleść znaku ani na 1 ani na 2 koszu ..

a tak porównując te dwa kosze to mój miał malutkie "zęby"....

porównując z tym koszem od kolegi ...ale nie miałem ściągacza do kosza i kosza nie wymieniałem -ZOSTAł STARY..(A klucz do wymiany filtra jest zamały aby chwycić kosz )

może przy okazji macie pomysł jak zdjąć kosz sprzęgłowy domowym sposobem? :)

aby nie ukruszyć kosza ?

a tak porównując te dwa kosze to mój miał malutkie "zęby"....? :)

czy one mogą powodować ewentualne sklejanie się tarczek ... :)

po 2 próbach ...sprzegło było cały czas ....

stał sobie na 1 odpalony ..i nic i tak do 6 .(oczywiscie na stojaku )

brak reakcji tak jak by sklejone tarczki

moze ktos mnie oswieci w tym temacie :icon_idea:

JAK POPRAWNIE ZłOZYć TACZKI SPRZEGłA W KOSZU SPRZEGłOWYM YAMAHA DT 125 -98 R .

bo zapał trochę straciłem ...

a pogoda jest piękna ..na jazdę ...

pozdrawiam

z góry dziękuje za pomoc ..

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...