Cross_maX Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Albo zapiekl ci sie tlok;) Zalezy co stalo sie wczesniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 są trzy możliwosći:Tłok.Padło łożysko na korowodzie(swożniu)lub padło łożysko na korbowodzie-wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) Cylinter zdjąłem (zszedł bardzo ładnie, pierścienie są całe, ogólnie góra "si") to muszą być łożyska. Edytowane 13 Stycznia 2008 przez YADT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam Panowie !! Wiosna mi się zbliża więc muszę zająć się moim cudem :) Przede wszystkim muszę zrobić przegląd w serwisie bo nie wiem kiedy poprzedni właściciel go robił. I mam parę pytań. Jak moto ma przejechane 9200 km i jest z roku 2006 to co teraz powinienem w nim wymienić? I czy mechanicy w autoryzowanym serwisie będą wiedzieć gdzie są blokady w mojej DT i czy będą potrafić je wszystkie usunąć? I ile tam orientacyjnie będzie kosztowało usunięcie blokad i przegląd? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) Może komuś sie przyda:http://moto.allegro.pl/item297058062_nowy_..._50_meteor.htmlNowy tlok do Yamahy dt50, cena smiesznie mała :wink: Edytowane 13 Stycznia 2008 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Co do zdejmowania blokad w serwisie to musisz sie dokladnie zastanowic. Powinni wiedziec gdzie sa i jak je zdjac, ale ile za to zawolaja... Chyba najlepiej byloby zrobic to u jakiegos dorego mechanika (najoplacalniej). Jesli masz troche umiejetnosci i narzedzi to sam powinienes dac rade... Jezeli jednak nie chce ci sie tak bawic to moge ci sprzedac juz odblokowany wydech :) Jak masz jakies pytania to wal na gg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Ile atmoswer nabic w kola jezeli mam kostki zalozone, i bede smigal po drogach i lasach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 tyle samo co w zwykłe opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 (edytowane) Przegoniłem dzisiaj RD80 po paru dłuuuuugich ulicach Warszawy i mam następujące pytania Dlaczego mimo wymiany regulatora przepala mi żarówki ? szczególnie czujnika luzu i stop/pozycjaDlaczego nie mogę przekroczyć 80km/h chociaż na blacie mam dopiero 6000 obr/min na 6 biegu i ok. 8000 na 5 biegu ? O_o To chyba nie problem CDI bo na 6 powinien jeszcze troche dociągnąć, czy to może mieć związek z nieszczelnym dyfuzorem ?Trzecie pytanie zamieszcze jeśli nie znajde odpowiedzi na nie :) masz po prostu blokade na module (cdi) do 80km/h co do sciagania blokad w serwisie to sie nie opyla bo oni ich nie sciagaja tylko wstawiaja nowe juz odblokowane tak jak np.modulu nie rozoblokowuja tylko wstawiaja nowy juz odblokowany ktory kosztuje jedyne 1500zl ;D Edytowane 14 Stycznia 2008 przez Piteros1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 a może masz po prostu nieszczelną uszczelke pod głowicą. albo już cylinder albo pierścienie zjechane. jeżeli silnik na luzie wkręca się dość wysoko to nie sądzę żeby to było cdi. gdzie moge kupić zestaw uszczelek do powiedzmy yamahy dt 125 z 1998r. jak nie zestaw to chociaż arkusz z którego bede mógl sobie uszczelki powycinać. ktośtam wspominał o czymś takim. dajcie jakiś link na jedno albo na drugie. wyjąłem silnik i bede musiał powymieniać uszczelki bo dzisiaj bede rozpoławiał wiec jak cos wiecie to piszcie. najbardziej zależy mi na tej łączącej dwie połówki silnika. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 masz po prostu blokade na module (cdi) do 80km/h co do sciagania blokad w serwisie to sie nie opyla bo oni ich nie sciagaja tylko wstawiaja nowe juz odblokowane tak jak np.modulu nie rozoblokowuja tylko wstawiaja nowy juz odblokowany ktory kosztuje jedyne 1500zl ;D Nie wiedziałem, ze były blokady na określoną prędkość. Tylko mi nie mówcie że ta blokada współpracuje z zegarami bo to niemożliwe, mam od MX-a ;] a może masz po prostu nieszczelną uszczelke pod głowicą. albo już cylinder albo pierścienie zjechane. jeżeli silnik na luzie wkręca się dość wysoko to nie sądzę żeby to było cdi. Uszczelka pod głowicą jest dobra, metalowa i pokryta jeszcze cienką warstwą smaru ( chyba wazelina techniczna ) tłok wymieniony, pierścienie też, cylinder po szlifie. Zostaje CDI i czyszczenie wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 guma uszczelki znajdziesz na larsonie. Sam tam kupowałem guma uszczelki znajdziesz na larsonie. Sam tam kupowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 nie znalazłem. szukałem do yamahy dt 125r z 1998roku. sprawdzałem klikając inne roczniki i też nie ma kompletu uszczelek. w kategorii z sachsem to w ogole bieda. a na te arkusze do wycinania uszczelek macie jakiś link? a co do shiningami. czyszczenie tłumika wątpie zeby coś dało. możesz próbować ale moim zdaniem to bez sensu. miałem pol roku temu yamahe dt 80. też niby wszystko z nią było dobrze ale miała własnie takie osiągi jak u Ciebie. zębatki standard a nie na moc nowa uszczelka i pierscienie. teraz sobie mysle ze simeringi mogły być rozwalone bo dużo dymił. poprzedni właściciel lał chyba olej do pełna :icon_evil: to go mogło jedynie tak spowalniać bo reszta była cacy. chociaż nie wiem czy to możliwe. a może masz jeszcze jakiś dławik w tłumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 nie znalazłem. szukałem do yamahy dt 125r z 1998roku. sprawdzałem klikając inne roczniki i też nie ma kompletu uszczelek. w kategorii z sachsem to w ogole bieda. a na te arkusze do wycinania uszczelek macie jakiś link? a co do shiningami. czyszczenie tłumika wątpie zeby coś dało. możesz próbować ale moim zdaniem to bez sensu. miałem pol roku temu yamahe dt 80. też niby wszystko z nią było dobrze ale miała własnie takie osiągi jak u Ciebie. zębatki standard a nie na moc nowa uszczelka i pierscienie. teraz sobie mysle ze simeringi mogły być rozwalone bo dużo dymił. poprzedni właściciel lał chyba olej do pełna :buttrock: to go mogło jedynie tak spowalniać bo reszta była cacy. chociaż nie wiem czy to możliwe. a może masz jeszcze jakiś dławik w tłumiku. No coś tam było spawane to widać ale nadal na końcu wydechu widać 3 rurki taki jak są w tłumikach samochodowych to może ktoś źle to wypruł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 to napewno jest modul bo sam akurat teraz jest w trakcie zakladania modulu i duz juz sie o tym oczytalem, motor moze krecic normalnie na nizszych biegach i na postoju i tak bedzie jechal 80-90 a blokada w licznikach jest jak sa elektroniczne a tak to obroty po prostu dochodza do ilus tam na 6 biegu np na 4tys jest 60 na 5tys 70km/h a na 7tys 80 i wiecej nie kreci bo wiedza ze w tym zakresie obrotow tyle i tyle motor osiaga predkosci i ta granica miesci sie w 80-90km/h i dlatego jedni mowia ze im idzie 80 a drudzy ze 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.