Quake Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Witajcie , zastanawiam sie co warto zmieniać w sprzęcie a czego nie warto zmieniać w swoim GSXR1000K4 mam zmienioną końcówkę na akrapowić (dobrze gada) i amora skrętu bo oryginał to porażka. Napewno założe crashpady chodź i co do nich są zdania podzielone niby rozrywają ramę. Być może jeszcze stalowe przewody hamulcowe. Napiszcie jakie macie doświadczenia z pełnymi wydechami i powercomanderami i tp hamulce i tp i td. dosłownie wszystko :-) Sprawa jest poważna bo finansowa jeśli po zmianie pełnych wydechów i założenia comandera ma przybyć faktycznych kilka kucyków to czy to ma sens na drodze?? Różne są zdania piszcie jakie macie doświadczenia wasze i kolegów ale proszę o fakty nie na zasadzie ktoś gdzieś słyszał. Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dungood_ Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Mody zrobione:- krótszy tył R&R Customizing- lampa tylna LED Kellerman- kierunki przód i tył LED Kellerman- prosta kiera, manetki i końcówki- karbonowa osłona ramy- karbonowa osłona chłodnicy oleju- lusterka Mody do zrobienia:- zestaw crashpadow LSL- amor skrętu LSL- piggy-back ECM'a (pewnie Doebeck Peformance)- wydech (Sebring albo HSA) - izolacja termiczna airboxu- świeczki- łopuny Dunlop SP 209 GP (tak, tak, nowy model) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Ja mam w swojej kawie zmieniony kompletny układ wydechowy ale niestety nie jestem w stanie Ci powiedzieć jaka jest róznica w stosunku do serii bo z takim układem już ją nabyłem a oryginału nie posiadam.Nie wiem jeszcze czy czasem nie było zmienianych dysz w gaźnikach czy filtra powietrza bo jeszcze nie zaglądałem tam(przy okazji wiosennego przeglądu byc moze nieco sie wyjasni)... Oprócz tego w najbliższym czasie na 100% zainwestuje w crash pady, być może zaopatrze maszynke w stalowe przewody hamulcowe(w staowym oplocie znaczy...).Najprawdopodobniej już niebawem wywale seryjne kierunki i zamontuje w ich miejsce jakieś nieco mniejsze i troche ciekawsze(być moze białe). Bardzo wysoce prawdopodobne że powalcze nieco z polerką tego i owego(miałem ambitny plan wypolerować wszystko łacznie z ramą, wachaczem, wszystkimi drobiazgami i rantami felg ale chyba odpuszcze sobie narazie rame i wahacz a reszta bez zmian... Zobacze wtedy jak maszynka sie będzie prezntowała i jak to wszystko sie uda i być moze wtedy albo pozostane przy tym co jest albo zrobie jeszcze całą rame i wahacz... W planach mam jeszcze wyższą szybe. Potem gdy troche odetchne finansowo chciałbym jeszcze zakupic jakiś sensowny amor skrętu i byc moze jeszcze nieco zainwestowac w wygląd(nakładka na siedzenie pasażera i być moze mały błotniczek oraz wypełnienie nadkola...). Jak widzisz plany sa bardzo ambitne ale ja uwielbiam tuning, uwielbiam dłubać przy motorku i ciągle coś w nim dopieszczać, poprawiać, usprawniać i przerabiać... Zwykle potem satysfakcja jest ogromna szczególnie gdy spotyka sie potem maszynke która kiedyś była identyczna a potem w każdym niemal szczególe jest lepsza i gdy seria stoi obok nieco ulepszonego sprzeta radocha jest podwójna- wtedy wiadomo że ma sie coś wyjątkowego i wyrówżnia sie z tłumu.8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Jak na razie mam przebudowany wydech - zobaczymy co z tego będzie jak poskładam wszystko do kupy, zmieniłem tarcze hamulcowe na wentylowane i pływające, mam zamiar w niedługim czasie zorganizować stalflexy i przednią oponę ME 1 do kompletu, oddałem do spec zakładu tylny amortyzator do utwardzenia. Z wizualnego tjuninku pozostało mi zmienić prawe wypełnienie owiewki na całe i polakierować zadrapany przedni błotnik. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Wszyscy sie chwala widze, to i ja - chociaz tuningiem bym tego nie nazwal. - wydech Higashi carbon- filtr K&N- wieksze dysze (ponoc...)- amor skretu LSL- stahlflexy Goodridge (najlepsza inwestycja - polecam kazdemu) A, i jeszcze regulator napiecia mam po tuningu ;-) A wizualnie to lajtowo: swiezutki lakier (yeeeah!), troche carbonu, troche polerki, ciemna szyba, male kierunki... Jesli chodzi o twoje rozwazania, to mialem jedynie stycznosc z przewodami w oplocie stalowym i moge je zdecydowanie kazdemu polecic. Znacznie wzrasta wyczuwalnosc i dozowalnosc przedniego hebla, szczegolnie jesli sprzet ma juz swoje lata. Przypuszczam ze w K4 masz i tak brzytwy, wiec jak se ta chceta ;-) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SARGON Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 a propo tuningu.... czy filtr k&n przylozy sie do jakis powaznych zmian w mocy czy kulturze silnika GS 500? moze to pytanie bardziej do mechaniki ale jak jusz wszyscy mowia o zmianach w maszynkach.... :] pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 31 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Witam Hmm.... więc OK crashpady założe na początek z pewnością zastanawiam się czy dokupować resztę wydechu akrapusa to spory wydatek . Powstaję więc pytanie czy warto na samej końcówce przy redukcjach strzela że hoho :-P :evil: Stalówki przewody na przód strzele tego też byłem bliski. Jeśli idze o tuning wizualny to wywale tylko tylne kierunki z tym pod dupkim bo to kicha nie mam jeszcze koncepcji co tam dokładnie założe jest tam coś w luisie ale nie jestem przekonany. Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Ja w maleństwie zacząłem od przewodów - mam stalowe. Jak powiedział FAT - bardzo dobra inwestycja - zwłaszcza jak mają już ze trzy, cztery lata (wg instrukcji co 4 lata należy oryginalne gumowe zmieniać).Dodatkowo tłumik przelowowy (carbon), nakładki karbonowe na ramę i dekiel (trochę "wymuszone" przez okoliczności), i zmieniony tył. Wywalam cały tył, zakładam tuningowy poddupek bez chlapacza, małe kierunki i okrągłe lampy led. Quake, na e-bayu możesz za około 200 € kupić kompletne tuningowe "poddupki" do Twojego moto. Jak jeździsz po normalnych drogach, a nie latasz po torze, to odpuść sobie wymianę całego wydechu. Większość tuningowych układów wydechowych jest bez EXUPU (mają na celu nie polepszać momentu i mocy na dole, ale na górze + polepszać przebieg momentu i mocy). Zresztą ile możesz zyskać? 5 KM? I wykorzystasz to na drodze? Cyba nie specjalnie odczujesz. Ja sobie nawet filtra K&N nie zakładam, bo nie ścigam się, a 160 KM i tak jest prawie nie do wykorzystania w normalnych warunkach. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 1 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Witam Fajnie w końcu konkretne informacje więc z pełnego wydechu rezygnuje chyba że sie trafi w jakiejś promocji :-P Na pewno kupie przewody na przód stalówki . Może masz i racje skupie sie na wersji wizualnej tymbardziej że zamierzam troszkę tym sprzętem polatać. Szczerze mówiąc wielu ludzi sądzi podobnie nawet Ci z torów że taki tuning to tylko czysta zabawa nie jest adekwatna do wydatków ale jeśli ktoś to lubi :-) Mnie tak naprawde interesuje co warto a czego nie i juz powoli klaruje mi się opinia. Dobrze jest jak jest :-)Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Wydech Akrapovic + Power Commander III + Filtr K&N + amorek skretu hyper pro + gmole zeby silnik nie ucierpial przy ...... + mała szybka przod nadajaca sie do max predkosci przy pozycji broda dotyka baku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek.o Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Mam zamontowane(FAZER600):wysoką szybę turystycznąwydech BOS'a (troszkę go tylko"wybebeszyłem" bo był cichy)tej zimy uparłem się zamontować Xenony - udało się - mam 2 x bixenon na soczewkach (mijania i drogowe) - efekt super, świecią jeszcze lepiej Mam zamiar zrobić:coś z tylną lampą bo oryginalna chyba jest z XIX wiekuz kierunkamitarczami zegarów i ich podświtleniemi chyba lepszy wydech Podnoszeniem mocy (K&N, Dyno-Jet, itp) nie bedę się zajmował bo to bez sensu. Wydac kupę kasy i mieć parę koników więcej. Lepiej tą kase dołożyć i kupić mocniejszego sprzęta(chyba że ma się TOP wersję przecinaka i nie ma już nic mocniejszego ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Może jestem mało ambitnym minimalistą, ale przez cały okres posiadania Bandita (od jesieni 2000) nie zmieniłem w nim w zasadzie nic od nowości (nielicząc okufrowania). Owszem, nieraz myślę sobie, że przydałby się amorek skrętu; z czasem może zainwestuję w filtr K&N, ale póki co nie poprawiałem fabryki. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 dobra, to może i ja się chwalnę ;),-tylny błotniczek i osłona lakieru w kolorze nadwozia (niebieskim),-nakladka na siedzenie pasazera w kolorze,-wydech IXIL comp. 60mm Carbon,-amor skrętu Arrow,-szybka MRA Racing (niebieska),-przewody Goodridge na przód (niebieskie z niebieskimi śrubami i końcówkami (alu):)),-żarówka Philips BlueVision,-sprzęgło+sprężyny EBC StreetRacer,-niebieskie podnóżki :(, w planach:-KN,-DJ,-crashpad'y, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Witam Co macie w sprzętach OK ale interesują mnie wasze opinie co warto zmieniać i dlaczego ? piszcie o waszych udziwnieniach :-) Z opini jakie tu piszecie wynika narazie że warto mieć crashpady i stalowe przewody, jak jest z wydechami i comanderami komu sie opłąciła zmiana a komu nie ?? Piszcie informacja cenniejsza niż złoto :puchar: Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Przewody i crash pady sprawdzają sie na 100% a wydechy owszem ale w zależności od tego jakie sa wobec nich Twoje oczekiwania... Dlamnie w wydechu do motocykla na ulice(bo na tor to już inna bajka) liczy sie przedewszystkim dźwięk(i cała zabawa z tym zwiazana ale także czasem również bezpieczeństwo...)i wygląd a lekkie obniżenie masy i ewentualna drobna zwyżka mocy w normalnych warunkach jest mało odczuwalna więc jest tylko miłym dodatkiem. Poprawia samopoczucie czy wrażenia z jazdy płynące z dźwiękiem ale żeby diametralnie poprawił osiągi nie ma co za bardzo liczyć... no chyba że wydech będzie tylko jedną z wielu modyfikacji(i nie mówie tu tylko o jakimś K&Nku i DJ czy Power Comanderze ale o bardziej zaawansowanych modyfikacjach...).Ewentualnie może nieco zmienić charaktrystyke oddawania mocy ale czy jest lepszty przed czy po to już kwestia gustu, preferencji i sposobu w jaki kto jeździ... wiadomo przecież, że kompletny układ wydechowy w maszynie turysty który osłabi środek(pogorszy elastyczność) ale za to da nieco więcej mocy przy najwyższych obrotach będzie poronionym pomysłem. Szyby onieco innych kształtach niż seryjne tez sie sprawdzają i prakycznie potwierdzają to wszyscy którzy takich używają ale raczej warto inwestowac w coś renomowanego i sprawdzonego niż jakies tanie podrbiki które nie wiadomo jak dobrze zostały podrobione i jak wygląda ich aerodynamika.Ja mam prawie 190cm wzrostu więc dlamnie to będzie niezbędnik bo inaczej jazda z prędkościami 180 w zwyż na dłuższą mete jest bardzo męcząca... Z funkcjonalnych przeóbek sprawdza sie czesto poprawa oświetlenia czyli np. montaż xenonów do motocykla(naprawde róznica jest duża) lub wymiana na jakieś naprawde dobre żarówki(w zależności co tam w lampie świeci seryjnie róznica jest minimalna lub nieco większa i wyraźnie odczuwalna). Warto też napewno zainwestowac w amor skrętu bo przy nowoczesnych agresywnych sprzetach i naszych byle jakich drogach mocno poprawiaja bezpieczeństwo a o maniakch wszelkiej maści wygłupów nawet nie wspominam...:) Tak samo jest z oponkami... dobry komplecik opon też może bardzo ułatwić życie i odmienić motocykl gdy ten jest na jakichś starcy zużytych gumacha używki...no cóż popularne ale to jednak nie to samo i jak ktoś jest w stanie wyścibolic pare złotych na nowe gumy to napewno warto). Reszta przeróbek to głównie przeróbiki wizualne(bo np. modyfikacje zawieszeń nie są bardzo popularne...poprostu mało kto jest w stanie wykorzystać potencjał fabryczncyh zawieszeń a co dopiero jakichś np. konklretnych Ohlinsów...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.