predator Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 NIe wiecie gdzie w Krakowie mozna zrobic szlif cylindra, za w miare niska cene?Poszukuje zaworu bębenkowego tutaj fota http://www.icpnet.pl/~komputerowy/dt.jpgPilne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 witammam pytanie jak podpiac cewke od swiateł na stojanie magneta,dokładniej interesuje mnie które przewody z cewki do jakiego koloru kabli .Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 a ja mam do was pytanie cos dziwnego dzieje misie z elektryka np z przodu dziala mi prawy kierunek z tyłu lewy i mam swiatła te ufo i pali mi sie teraz jedno a paliło 4 a wszystkie kable sa podłaczone i zarówki :cry: :cry: dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Witam, gdzie mozna kupić tłok do Yamahy DT80? . Ja jedynie znalazłem na www.kemot.pl ale wydaje mi sie ze tam są podrobki. Nie mam zamiaru kupowac w salonie yamahy bo tam sa same chu**. Prosze o podnanie jakis sklepow.A i ile kosztuje taki tlok znanej firmy np. wosner, vertex? Pozdrawiam.A i mieszkam niedaleko Krakowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 www.moto-shop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 mam do was pytanie co moze byc powodem ze dość czesto palą mi sie bezpeczniki przy akumulatorze ?? wkladam 10a tak ja wczesniej Czy powodem moze byc to ze załozyłem akumulator 4ah jak byl wczesniej 3ah ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 pojemnosc nic do tego niema http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Mam Yamahe DT 80 Lc2 ciecz mam wał do regeneracji i chciałbym się dowiedzieć gdzie można dać do regeneracji i ile to kosztuje,Najlepiej jakby były adresy z woj.kujawsko-pomorskiego ale mogą być inne miasta z poza województwa.I mam jeszcze jedno pytanie gdzie są tanie części do Yamahy dt 80 LC2 np.Bydgoszcz,Grudziądz,Gdańsk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 HEj. Mam taki problem w dt ze dzis popadal ostro deszcz i wybralem sie na przejazdzke i chwile motor chodzil ladnie dobrze sie krecil itd ale pojezdzilem po kilku glebokich kaurach i poszalalem ogulem w morkym terewnie i na luzie kreil sie tylko do 7 tys a na biegu max do 8 tys dochodzil i sie tak krzusil jakby. Jak jest suchy niema takiego problemu . Czy to mozliwe ze np. cdi jest odblokowany domowym sposobem i sie zamoczylo i takie cos sie stalo? Pierwszyraz jezdizlem po deszczu a tak jak bylo sucho to krecil sie ładnie w pełni. Jak myslice to mzoe byc to? [ Dopisane: 23-08-2005, 20:13 ]dodam ze spotkalem kumpla i gadalem znim motorek stal z godzine potem odpalilem i chwile bytlo dobrze potem pierwsza druga kaurza i znowu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Hmmmm albo jak mowisz CDi albo masz wode w gazniku bo filtr powietrza nie jest nasaczony olejem i przepuszcza wode!!. Posprawdzaj tez czy napewno krociec idacy od filtra do gaznika jest szczelny (u mnie byla szparka w TS i po wjechaniu w kaluze zdychala :evil: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 myslisz sie na 100% fajka jest mokra i ma przbicie i jak dajesz manetke mocniejto obroty spadaja mialem to samo jak tak sie dzieje to zdejmij fajke przetrzyj swiece i wsio bedzie jasne :evil: http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 myslisz sie A skad wiesz czy sie myle?? MIalem takie same objawy jak mi spadal krociec od filtra powietrza z gaznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 A skad wiesz czy sie myle?? MIalem takie same objawy jak mi spadal krociec od filtra powietrza z gaznika. ale qpie nie wytłumaczysz :evil: on jest najlepszym mechanikiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 jutro przejze wszystko to co mowicie. Ale mi najabrdziej wydaje sie ze to cdi bo motorek rowniutko na luzie krecil sie do 7 tys a na biegu do 8 . tylko tak dziwnie skakaly obroty jak byl na tych 7 lub 8 ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 witam! ma ktos foto w jakiej pozycji powinien byc ustawiony Ypvs przy wlaczonej stacyjce ale bez odpalania a dokad ma sie wychylac przy max obrotach, od jakich obr ma sie odslaniac okno a przy jakis ma osiagnac max przepustowosci. Pomozcie.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi