NiceTree Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Mam taki problem.Motor stał miesiąc czasu nie uruchamiany.Dziś przekręcam kluczyk i nic,zero oznak życia.Motor na pych odpalił ale gasł.Zdjąłem przednią lampe żeby zobaczyć czy jakiś przewód się nie odczepił ,ale "na oko" wygląda ok.Wyjąłem akumulator i...no właśnie jaki powinien być poziom elektrolitu (u mnie nie wszystkie komory są zapełnione)? I czy można ładować ten akumulator (JMT CB3L-B) jeśli tak to jakie on ma parametry?.Akumulator może być nawet odłączony i silnik i tak ma odpalić, więc to nie jego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Mam taki problem.Motor stał miesiąc czasu nie uruchamiany.Dziś przekręcam kluczyk i nic' date='zero oznak życia.Motor na pych odpalił ale gasł.Zdjąłem przednią lampe żeby zobaczyć czy jakiś przewód się nie odczepił ,ale "na oko" wygląda ok.Wyjąłem akumulator i...no właśnie jaki powinien być poziom elektrolitu (u mnie nie wszystkie komory są zapełnione)? I czy można ładować ten akumulator (JMT CB3L-B) jeśli tak to jakie on ma parametry?.[/quote'] zobacz czy bezpiecznik przy akumulatorze niejest spalony tez tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Witam niedawno nabylem Yamahe DT 80 LC1 i brakuje mi oslony na chlodnice a wiem ze to inna niz w LC2 gdzie moge takowa oslone dostac Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 2 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Janek wlej troszke paliwa do cylindra ale malutko zakrec swiece i jak odpali to przeczysc gaznik bo jest zapchany. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Janek wlej troszke paliwa do cylindra ale malutko zakrec swiece i jak odpali to przeczysc gaznik bo jest zapchany. :) spoko już pali ,porostu po miesięcznym postoju nie chciał zapalic ,dziś już jeździłem ostro:) i pali tak jak trzeba.(przynajmniej jak jest ciepły silnik) Ale co do akumulatora, to chyba uzupełnia go się wodą destylowaną a nie elektrolitem :roll: co do bezpiecznika przy akumulatorze to hmm ja tam u siebie nic nie widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 uzupelnij elektrolit woda a nie elektrlitem :) http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Mam taki problem.Motor stał miesiąc czasu nie uruchamiany.Dziś przekręcam kluczyk i nic' date='zero oznak życia.Motor na pych odpalił ale gasł.Zdjąłem przednią lampe żeby zobaczyć czy jakiś przewód się nie odczepił ' date='ale "na oko" wygląda ok.Wyjąłem akumulator i...no właśnie jaki powinien być poziom elektrolitu (u mnie nie wszystkie komory są zapełnione)? I czy można ładować ten akumulator (JMT CB3L-B) jeśli tak to jakie on ma parametry?.[/quote''] zobacz czy bezpiecznik przy akumulatorze niejest spalony tez tak mialem gdzie jest ten bezpiecznik? Ja go nie widze. (u mnie od aku.idą tylko kable(+ i - ) i wchdzą do całej wiązki kabli ,żadnych bepieczników nie widze ) jest możliwość ,że poprzedni właściciel coś kombinował z elektryką (widzę ,że był alarm) oraz jest "głośniczek" do kierunkowskazów. Jak by ktoś mógł zrobić fotkę tego miejsca w silniku to byłbym wdzięczny. A i wsumie dziwna sprawa,motor oczywiście jeździ bez akumulatora ,ale w czasie jazdy nie działają kierunki,światła,lampki kontrolne oraz mimo godzinnej jazdy akumulator nie odżył (dolałem wody destylowanej) w ogóle się nie ładował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 dolałem wody destylowanejZacznijmy od tego, czy w ogóle wiesz co to jest woda destylowana?? :) A dalej to będzie tak że w akumlatorze daje się elektrolit!! Najlepiej będzie jak dasz to do sklepu motoryzacyjnego i poprosisz żeby uzupełnili elektrolit, a następnie naładowali i sprawdzili akumlator. Jak będzie im kipieć i mieć słabą moc to musisz kupic nowy. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Lepiej chyba kupić nowy niż się sra* z tyloma rzeczami aby działał jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 mozesz zrobic tak wylac wszystko uzupelnic na max woda destylowana podstawic pod prostownik na noc rano wylac wode wlac elektrolit (dostepny na stacjach) naladowac i juz jak dzuiala to dobrze a jak nie to do sklepu po nowy. Bezpiecznik jest (powinien byc) na kablu + zaraz za podlaczeniem do aku. Na postoju wkrec dt na jakies 7000 to beda i kierunki dzilac i klakson jak nalazey :) http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 gdzie jest ten bezpiecznik? Ja go nie widze. (u mnie od aku.idą tylko kable(+ i - ) i wchdzą do całej wiązki kabli ' date='żadnych bepieczników nie widze ) jest możliwość ,że poprzedni właściciel coś kombinował z elektryką (widzę ,że był alarm) oraz jest "głośniczek" do kierunkowskazów. Jak by ktoś mógł zrobić fotkę tego miejsca w silniku to byłbym wdzięczny. A i wsumie dziwna sprawa,motor oczywiście jeździ bez akumulatora ,ale w czasie jazdy nie działają kierunki,światła,lampki kontrolne oraz mimo godzinnej jazdy akumulator nie odżył (dolałem wody destylowanej) w ogóle się nie ładował ?[/quote'] Powinien byc zaraz przy kablu czerwonym co wychodzi z akumulaoora w takiej malej obudowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Powinien byc zaraz przy kablu czerwonym co wychodzi z akumulaoora w takiej malej obudowieChcialem zwrocic uwage ze Dt125r to nie to samo co Dt80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 ale w dt 80 tez tak jest. jaki sie nieznasz enduroguy to sie nieodzywaj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 ale w dt 80 tez tak jest. jaki sie nieznasz enduroguy to sie nieodzywajA Ty idz sie wysr*j bo o tym' date=' sadzac po nicku, masz bardzo duze pojecie. kolega w Dt80 tego nie ma bo sprzety kilkuletnie sa czesto kombinowane i "po co komu bezpiecznik"?? Przeciez jak napisal ze nie widzi na kablu to go nie ma bo puszke 6x4 na cieniutkim kabelku raczej kazdy by zauwazylnieodzywaj"nie" z czasownikami piszemy oddzielnie :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 "nie" z czasownikami piszemy oddzielniesluszne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi