Skocz do zawartości

Enduromaniacy, proszę o pomoc !!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio mój sponsor(czyli mój ojciec) coraz bardziej jest za zakupem enduro. Już nawet raz dzwonilismy do goscia co handluje,ale nic nie było, ale nie o tym chciałem.

Chciałem kupić Cz-te 125 (516), ale ojciec chce bardziej enduro niż crosa(a wiadomo że on daje kase, to sie musze dostosowac). A chcialem Cz-te bo słyszalem, że ma kopa i do terenu jest motor the best. Ale no właśnie ojciec dzisiaj zauważył jakieś endurko. Mówił że czerwone, 125 pojemność , 6tyś. stało w WMW Motor Center w Jaśle, ale nic więcej nie wiem co to za motor.

Przepraszam jeżeli powtórze ten temat, ale gadalem z ojcem i wlasnie mam duze szanse na uzyskanie "sponsoringu" na jakieś enduro, tylko mam mu powiedzieć pełną nazwe, aha noi musowo 125.

W gre według mnie wchodzi Yamaha DT125, myśle że mi da na enduro 4 tyś, może 5 tysiaków.

Prosze, żebyście mi napisali jaki motor powinienem wybrać. I odrazu jakieś dane techniczne gdybyście mogli, zdjecia, gdzies na serwerach, żebym mógł sobie looknąc.

Aha motor, służyłby mi zapewne do wypadów do lasu, bez takich rzeczy jak skoki, no moze jakies niewielkie :D . Ale raczej jazda po lesie, noi oczywiście czasem wypasc do miasta, albo jak masła w domu zabraknie :) . No to by było w sumie wszystko, czekam na wasze odpowiedzi. Jakieś porady, w końcu ja jestem pionek w takie sprawy, bo z Ogarem to ja mialem tylko takie przygody że cos sie popsulo, hehe ale przynajmniej teraz umiem cos przy nim zrobic.

No to dobra to ja czekam, przepraszam jeśli taki temat juz byl, ale ja potrzebuje czegos indywidualnego dla mnie.

 

Pozdrawiam !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jak piszesz moto ma ci słuzyć do raczej rekraacyjnej jazdy po lesie i po normalnych drogach to lepiej posłuchaj ojca.

Kupowanie CZ jest chyba bez sensu - wiecej pali, podobno dość czesto się psuje i raczej ma ogólnie mniejszą żywotność - i chyba raczej byłby problem z rejestracją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

No to jak masz sponsoring to juz 90% sukcesu :)

Tak jak wspomniał przedmówca Czty często a nawet bardzo częśto sie psują (miałes ogara to cos mniej wiecej w tej częstotliwości, tylko czesci droższe)

 

Polecam Yamahe DT naprawde dobry motorek i idealny dla twoich potrzeb, lecz nie wiem czy nie będzie za mocny po ogarze. Chyba, ze jesteś w miare rozsądny to powinienes sobie poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZ nie dasz rady zarejestrować bo to jest cross a z tego co piszesz ty nie potrzebujesz crosa lecz enduro.Jezeli masz sponsora to juz laicik za tą kase dorwiesz ładna DT a moze jakis RX ,do lekkiego terenu (tzn lasów i bez toru i wielkich skoków ) to może aprilla taureg 125 :?:

Jeżeli chodzi ci o foty to wejdz sobie na www.bikepics.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, Cz-ty sie nie zarejestruje, hmm wiedzialem o tym 8) . No Aprilii nie chce, bo nie mam nigdzie centrum Aprilii. Mam WMW, tam jest chyba Honda, yamaha, moze i suzuki. W kazdym badz razie, jak mi w japoncu cos siądzie, to trzeba kasy wylozyc, a do Cz-ty czesci nie kosztuja zbyt wiele. A na początek, w sumie Cz jest dobra.

A nie wiem co to bedzie, bo zbliza sie koniec pólrocza, a oceny nie są za dobre :) . Dlatego musze go teraz ostro sklonic do zakupu bo puzniej moze byc juz za pozno.

Użytkownikow dt125 prosze o napisanie, co tam sie psuje, co nalezy sprawdzic przy kupnie, noi w ogóle jakies doswiadczenia z tym motocyklem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

MOj kumpel jezdzi na DT 125 i jest z niej bardzo szczesliwy. Tez to jest jego pierwsze moto o takiej pojemnosci (wczesniej mial skuter ktory ciagnal zawrotna szybkosc 55km/h :)) A co sie w niej psuje hmmm..... jak bedziesz jakies przeglady robil i oleje zmienial to bedziesz jezdzil i jezdzil :D a tak to spoko motorek w las i na miasto :D

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Siema

DT 125 fajne endurko zmieniasz wydech i jezdzisz naprawde dobrze śmigającym motorkiem ,a CZ to stara technika a co za tym idzie czeste naprawy.Na twoim miejscu odrazu odrzucił bym CZ,nie ma sensu kupowac czegos co pózniej stało by w garazu bo co drugi wyjazd w plener cos by padało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem okazje jezdzic CZ 125 typ 516 i powiem ze ma to moto niezłego kopa. Z tym ze pali hektolitry, wygląd ma z minionej epoki i najlepiej zaopatrzyć się od razu w wiaderko trybków do skrzyni biegów itp. Nie jest to sprzęt żywotny ale jeździ sie naprawde fajnie. DT to już nowsza technologia, chodzi wszystko jak zegarek, jak sie coś spiepszy to części nie są tanie, ale na szczęscie bardzo rzadko sie cos psuje :o

 

Wybór pozostawiam Tobie

 

Ja wybrałbym DT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, dt praktycznie się nie psuje, trzeba tylko o nia dbac !!! wymieniac na czas czesci i płyny, z reszta jak w każdym innym moto. no i ma dużego plusa w przeciwienstwie do CZ - mozna dt jezdzic po ulicach 8)

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Joł, ja jeździłem niegdyś na Kawasaki KDX125. Też fajne rekreacyjne enduro, lekkie i przyjemne. Kupiłem za 4000 zł w dobrym stanie i nie narzekałem, dopóki brachol nie zrobił na nim skoku, w wyniku którego moto sfrunęło z ok. 6 metrowej skarpy lądując kołami do góry... (W wyniku upadku wypadł z baku kiepsko zamocowany filtr paliwa, cały syf z baku poszedł do gaźnika, no i miałem potem kłopoty z gaźnikiem, które kosztowały mnie 3km pchania i 20 zeta w serwisie yamahy :) ).

Foty mojego KDXa : http://www.bikepics.com/members/cosmosquig/93kdx125/

 

Fajne moto było, niemniej DT125 i Suzi DR125 też IMO godne polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdarzyło mi się jeździc i cz-ta i yamaha dt... powiem szczerze, że dt mi bardziej przypadła do gustu. Nie ma problemów z rejestracją, bądź jazdą w terenie. jest w miare zrywna i nadaje sie do rekreacyjnej jazdy w lesie. a z cz mam niestety troche przykrych wspomnień(choć nie była moja) to musialem z nią troche powojować, by chodziła tak jak trzeba.(a po za tym "nie mogłem" wyjechać na miasto) Wiec skoro masz sponsora, to nie masz co się mu sprzeciwiać, bo dt serio jest w deche :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, byłem dzisiaj oglądać Cz-te. No nawet taka ładnie zrobiona. Tylko najgorsze bylo to ze silnik byl rozlozony, bo sypnal sie trybek od 6 biegu. WIEM WIEM WIEM!! I nie musicie powtarzac ze trzeba sie zaopatrzyc w "wiadro trybkow na zapas" , spoko spoko jestem juz uprzedzony. No dalismy zaliczke, mysle ze do piatku bedzie gotowa.Co do tego czy Cz-ta wyglada jak z minionej epoki to sie nie przychyle. Cross nie ma ladnie wygladac bo nie jade Cz-ta zrywac dup na wiejskich imprezach tylko ma miec moc, a tego jej nie brakuje.

Mishel:To ja nie wiedzialem ze Cz-te mozna zarejestrowac, jak ty piszesz ze z dt nie ma problemow, to z Cz-ta chyba sa, a chyba takie ze wogole nie ma, a dlaczego?? bo nie ma HOMOLOGACJI.

No w piatek mam nadzieje ze pojade na jazde probna, no to opisze jak bylo i czy kupilem.

Pozdro !!

Nie pozabijajcie sie w terenie, a pogoda na jazde ladna oj ladna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...