bronx Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Wiatm jak juz wszyscy wiedza mam walniete panewki w silniku...teraz tak co najlepeij zrobic?1. brac nowy silnik oddajac stary w rozliczeniu ?? ( U olka silnik sprowadza z rzymu, czy ktos mial silnik od niego? - jakie wrazenia) 2. pakowac kolejne grosze w ten i ogladac co jest grane , bo jak sie niemyle to panewki wymienia sie wszystkie na raz czyli na dzien dobry 20panewek po 50zl sztuka to bedzie 1000...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Jeżeli panewki dostały to pewnie inne części też ucierpiały. W takim wypadku nie masz wielkiego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 pytanie tylko skąd przekonanie że uzywany silnik bedzie lepszy od twojego, wg tego co pisał Piotr kazdy szlif może spowodować uszkodzenie części silnika, moze lepiej byłoby sprawdzić co dokładnie jest nie tak z twoim silnikiem, dla przypownienia juz jedną "okazję" trafiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Zrobisz swój będziesz wiedział co masz i spokojnie bedziesz jeździł kolejny sezon.Kupisz nieznany będziesz się zastanawiał czy coś już stuka, czy tak ma być itd. A co będzie jak on bedzie wymagał podobnej naprawy lub innej poważnej inwestycji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Zrobisz swój będziesz wiedział co masz i spokojnie bedziesz jeździł kolejny sezon.Kupisz nieznany będziesz się zastanawiał czy coś już stuka' date=' czy tak ma być itd. A co będzie jak on bedzie wymagał podobnej naprawy lub innej poważnej inwestycji?[/quote'] Jak wal szlak trafil to chyba powazniejszej juz niemoze byc ....problem w tym ze te 1,5 tys to jestem w stanie nazbierac do marca - kwietnia a o 2 czy wiecej to do polowy-konca przyszlego roku moge se pomazyc..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Wał raczej nie powinien być uszkodzony...gdyby panewki były mocno dojechane, to napierda..ly by ci jak sto diabłów. To jest dzwięk którego nie da się przeoczyć. Prawdopodbnie ich życie kończy się w mało drastyczny sposób. Trzeba rozebrać i obejrzeć co w trawie piszczy. Pomierzyć wał... sprawdzic czy miści się w tolerancjach...ew dać do minimalnego szlifu (oj Adam nie denerwuj sie:). Kupić oryginalne nadwymiarowe panewki... i składać. Ja wolał bym zainwestować w silnik niż kupować używany. Dopisano: Zapomniałem dodać o jednej rzeczy. Jeśli zamierzasz pośmigać tym sprzętem jeszcze troche, to naprawiaj silnik, jeśli chcesz go puścić, to kupuj używany. Tylko pytanie czy ci już ten motor nie zbrzydł?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Idaho , przepraszam za uwagę ale HONDA nie robi nadwymiarowych panewek.Prawdopodobnie myślałeś o grupach selekcyjnych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Akurat w tym przypadku przyznam się, że myślałem o nadwymiarze, gdyż kiedyś ktoś zapewniał mnie, iż dzwonił do hondy i pytał o nadwymiary... więc tym się zasugerowałem. Czyli... nigdy nie wierz nikomu dopuki samemu nie sprawdzisz :P W przypadku bronxa, jak słusznie zauwazył Piotr, mowa będzie o selekcjach, gdyż zużycie wału będzie jeszcze niewielkie. Przepraszam za gafę :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 wg tego co pisał Piotr kazdy szlif może spowodować uszkodzenie części silnika' date='[/quote']akurat ostatnio rozmawiałem z Olkiem na temat cześci/motocykli z rzymu i wcale nie sa po szlifie , bronx pojedz spytoj wirusa obadoj co to za padło zwieźli i bedziesz wiedział :!: krzykną Ci ile wtedy bedziesz kalkulował rematy czy wymiane silnika.... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Idaho, ja sie nie denerwuje.Wszystkim niedowiarkom ( jezeli chodzi o zakup uzywanych silnikow z EBay ) chce powiedziec ze najgorszy silnik z tamtad bedzie jeszcze troche lepszy od najlepszego z Allegro.A wynika to z roznic w sposobie uzytkowania motocykli w Polsce i np w Niemczech, czy reszcie zach Europy.Oczywiscie najlepsze zakupy sa pod tym wzgledem na amerykanskim EBay.com, bo jeszcze czesto mozna trafic silniki z bardzo malym przebiegiem ( amerykanie maja za duzo roznych pojazdow zeby na jakims zrobic duzy przebieg ), ale niewiele osob wysyla na caly swiat, no i koszt tej wysylki nie jest maly.Nie ma co gdybac, trzeba wyjac wal i pomierzyc, jezeli jest mogila i czopy sa porysowane, albo nie trzymaja wymiaru to jeszcze jedna opcja jest kupienie samego walu z korbowodami - tez sie zdazaja. Wowczas mozna by nawet popatrzyc tutaj, bo jest to lzejsza paczka niz silnik i koszt transportu moze bedzie do przyjecia.Jezli wal jest dobry to napewno oplaca sie wymienic panewki ( a przy okazji obejrzec cala reszte dokladnie ) i wiedziec co sie ma.Kolega z precli - Tomek Wozniakowski ( zreszta jeden z zalozycieli ) taka CBR juz chyba szosty sezon robi i ma z 300 k km na niej i dalej jezdzi i nic sie nie dzieje. Czyli na pewno jest to motocykl prawie wieczny - oczywiscie jezeli zmienia sie olej w silniku od czasu do czasu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Niezbrzydl mi jeszcze , che ja dokaldnie na kilka dobrych lat bo to idalne do turystyki Szramer dzwonilem do Olka i moze miec taki silnik za 2-2.3 tys minus ten w rozliczeniu , ale On sam mowil ze to sa silniki ze zlomu w Rzymie!! wiec no niewiem , niewiem czy Olek daje gwarancje na takie zeczy. Za remontem przemawia to ze Piotrek zajzalby i wiedzialbym co mam , lub niemam ...Ale wszystko rozchodzi sie o koszta naprawy... Jak juz tak wszystko pisze to dodam ze wlasnie od goscia sie dowiedzialem ze kontrolka swiecila mu non stop ponizej 1000rpm i zrobil tak 4tys km !!!! - i wlsanie sie tez dowiedzialem ze mowil mi o tym w dniu sprzedazy !!!Q....!!!!!!!!!!Wiecie mam ochote wziac mlotek i pojechac do Rzesz... !! I pokazac mu jak gasnie swiatelko ale nie to czerwone ...!!!JA p.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Szramer dzwonilem do Olka i moze miec taki silnik za 2-2.3 tys minus ten w rozliczeniu ' date=' ale On sam mowil ze to sa silniki ze zlomu w Rzymie!! wiec no niewiem , niewiem czy Olek daje gwarancje na takie zeczy.[/quote'] Dla porownania na EBay.com ( amerykanski ) jest do wziecia 94 CBR 1000 po wypadku ( calkowicie rozwalone wszystkie plastiki i osprzet, ale rama przod i tyl podobno dobre, opony nowe, kola cale ) mechanicznie idealna za $520 + transport. Bede obserwowal te aukcje zeby wiedziec za ile poszla, ale nie sadze ze minie $800.Bronx, jak kupujesz silnik to musisz kupic sam z EBay.de, albo innego a nie od handlarza z Polski, bo w ten sposob znowu przeplacasz - 2.3 tys + twoj silnik to ile naprawde jest ? Podczas kiedy on we Wloszech placi $200 - 300 za silnik. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 2 tys minus moj silnik to daje my 1300zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Kurcze bronx co ty byłeś na bronxach, że nie słuchałeś co ci facet mówił jak kupowałeś moto... Kurna niezły kibel...4 tyś na zapalającej się kontrolce ciśnienia oleju. Wiesz co... szukaj silnika na ebay i kupuj, ja już tak kupiłem troche rzeczy i faktycznei przychodzą w niezłym stanie, w zasadzie w takim jak opisywany. Poczytaj też opinie o sprzedającym Też na początku niechętnie się odnosiłem do tego pomysłu ale Adam M. mnie namówił i wyszło, to z korzyścią dla mnie i XJ. Najwięcej będzie cię kosztował transport silnika z 200-300zł kurierem. Dobra rada... najpierw kontaktuj się z niemcami i mów im, że wpłacisz kase na konto a potem ci mają wysłać, bo nikt ci nie wyśle za zaliczeniem pocztowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Nic gosc niemowil na dodatek bylem z kumplem i tu dobra sprawa ze mam swiadka (do ewentualnie dalszych spraw) Martwi mnie tylko jak spradzic ten silnik przed przyjsciem do mnie w paczce!Niemoge sobie pozwolic na druga padake... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.