Skocz do zawartości

Kaski na choppera / cruisera


Rekomendowane odpowiedzi

otwarty z długą szybą - poniżej brody - może być. na 535 latałem w nolanie n40 i było nieźle, te dwa powyżej są bardzo podobne. airoh IMHO trochę za bardzo futurystyczny do klasycznych motocykli

natomiast z docelowością... zależy, czy zamierzasz pozostać przy chopperach/cruiserach. wtedy taki może być docelowym :biggrin:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadaj z Barylem. Jezdzil na virago 750 bodajze i przed chirurgia szczekowa uratowal go kask integralny, tak wiec wybor nalezy do Ciebie.

Poza tym dochodzi jeszcze kwestia warunków pogodowych, przy jakich się jeździ. Zadaj sobie proste pytanie: czy będziesz jeździł wyłącznie w gorące, niedzielne popołudnia, czy też przewidujesz dłuższe wypady wczesną wiosną i jesienią?

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... a kto produkuje szczękowca z opcją rozmontowania szczęki..? i nie chodzi mi o tr1 airoha, tylko kask, który po założeniu "dołu" jest w pełni funkcjonalnym szczękowcem?

tyle, że ta opcja z pewnością będzie troszkę kosztowna. no, ale jeśli miałby być docelowy...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam Nolana N41.

Pierwsza uwaga, po pewnym czasie używania doszedłem do "odkrywczego" wniosku że daszek to bajer nie mający nic wspólnego ze zmniejszaniem oporów aerodynamicznych. :biggrin:

Teraz jednak przymierzam się do kupienia szczękowca - na dłuższe trasy i chłodniejsze dni. Czoper czoperem, zatoki też mają swoje prawa...

Pamiętaj, że zakup kasku to poważna sprawa, nie polega na wybraniu z półki i wzięciu pod pachę. Kupując swój kask spędziłem chyba z półtorej godziny w sklepie sprawdzając który egzemplarz będzie tym właściwym. Na szczęście w sklepie wiedzieli o co chodzi i nikt się nie denerwował... :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam chopperka i jestem pewny jednego, nigdy wiecej nie kupie kasku otwartego. Robale walace po gebie, wiejacy wiatr, parujaca szyba no i na pewno nie zapewniaja takiej ochrony jak szczekowce lub integrale.

 

Kiedys mialem kask Boeri Trend (na fotkach ponizej), ma on szczeke ktora mozna przekrecic az na tyl glowy. genialny patent i zalowalem pozniej ze go sprzedalem. Wazniejsze jest zdrowie i bezpieczenstwo niz to jak bedzie sie wygladac.

 

 

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/42274 - rozlozony

 

http://images.google.pl/images?q=boeri+tre...aj+obraz%C3%B3w - i jeszcze kilka fotek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie kupię HIGHWAY 1 NX1 i zacznę zbierać na SHOEI J-WING HELM.

 

Drugi kask i tak się przyda.

 

Wczoraj kupiłem pierwszy motocyk (virago 535) i na przegląd też pewnie sporo kasy pójdzie.

 

 

Czy ktoś z was ma HIGHWAY 1 NX1. Nie jest to jakaś straszna mina. Da się w nim jeździć?

 

 

Pozdrawiam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie kupię HIGHWAY 1 NX1 i zacznę zbierać na SHOEI J-WING HELM.

 

bez sensu. jeśli chcesz kupować dwa kaski, nie kupuj tego samego typu. jeśli już, to jeden otwarty, drugi integral albo szczękowiec: dla ciebie będzie na dłuższe trasy albo zimniejsze dni, jeśli będzie to kask dla plecaczka, to i tak będzie jej (?) wszystko jedno w jakim, byle z tobą :banghead:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadaj z Barylem. Jezdzil na virago 750 bodajze i przed chirurgia szczekowa uratowal go kask integralny, tak wiec wybor nalezy do Ciebie.

Nic dodać nic ująć może tylko to że wdzięczny jestem ludzią którzy przy kupnie motocykla wmówili mi że kask na motocykl to kask integralny :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać nic ująć może tylko to że wdzięczny jestem ludzią którzy przy kupnie motocykla wmówili mi że kask na motocykl to kask integralny :)

 

A na Chopperku nie będę wyglądał dziwnie w kasku integralnym?

 

Jutro jadę do Berlina do Louisa i mam nadzieję, że coś wybiorę. Dziś kilka kasów mierzyłem i widzę, że jak nie wyda się 500 zł to jest straszny badziew.

Jestem ciekaw tego HIGHWAY 1 NX1.

 

Poza tym jeśli chodzi o wielkość to też nie ma regóły. Zakładam jednej firmy 2 modele kasków i jeden L był za duży drugi XL za ciasny. Widzę, że kask trzeba założyć na łeb i kupowanie przez internet to pomyłka. Ciekawe czy chociaż są powtarzalne na tyle, żeby wybrać model i rozmiar a kupić w internecie. Mam wrażenie, że takie trick też mógłby się nie udać.

 

Pozdrawiam

Rafał

 

Wróciłem z Louisa.

 

W Polsce przymierzyłem kilkanaście kasków od 200 zł (makabra - szkoda pisać co to było) do 600 zł (Nitro).

 

Dziś w Louisie zacząłem przymierzanie od HIGHWAY 1 NX1 i okazał się całkiem przyzwoity, z całą pewnością leżał na głowie lepiej niż Nitro za 600 zł, bodajże model 512 i 509 za 500zł.

 

Później przymierzyłem Nolana N42 i w zasadzie zdecydowałem się go kupić. Miałam jednak jeszcze sporo czasu więc poprzyieżałem inne i po założeniu SHOEI J-WING stwierdziłem, że nie ma co się wygłupiać w coś innego. Nie maiłem tyle kasy (399€) więc na razie kupiłem HIGHWAY i teraz muszę bacznie obserwować wyprzedarze w Louisie i zbierć kasę. Jak pojawi się na wyprzedaży lub nazbieram kasę kupuję SHOEI J-WING!!

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam!!! ja właśnie z identycznym problemem :biggrin:....zdecyduje się chyba na kupno dwóch kasków....mianowicie:

1). SV55 SPORT Z INTEG OKULARAMI-mimo iz do chopper-ów zbytnio nie pasuje to jednak przy podniesionej szczśce bardzo przypomina kaski typu JET do tego fajna wentylacja i okular z którym można śmigać ze szczęką w górze (on będzie na dalsze trasy i brzydszą pogodę)

2). German czarny mat albo BRAINCAP również w macie....do tego okularki motocyklowe z pianeczkami ewentualnie gogle(w takim śmiało w ładną pogodę....reprezentacyjnie)....co wy na takie rozwiązanie?????.... dosiadam Drag Star-a 1100 przerobionego na Draga Singla.......( w Świecie motocykli z sierpnia był opisany taki Drag Star....podobnie przerobiony, chyba w Bielsku Białej i na fotkach klient właśnie w szczękowcu latał i nawet to w miarę wyglądało)..........................................co wy na takie rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...