bols2 Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Jestem w szoku 8O Przegladajac oferte yamahy polska trafiłem na yamahe wr 450 2 track oto link http://www.yamaha-motor.pl/ nic niby mnie by tak nie zdziwiło ale to zdanie ze 1 motocykl na swiecie z napedem na 2 koła to juz szok słyszał moze ktos o tym cos wiecej moze na jakiej zasadzie to dziala :eek2: Nie wiem za niedługo co ludzie wymysla ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 To ja czytałem kiedyś o YAMASZE WR 450 2WD w gazecie wyborczej (wysokie obroty)ze stycznia 2004r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Ta wersja nazywa się WR 450F 2-Track i jest to pierwszy seryjny motocykl z napędem na oba koła. Przednie koło 2-Track napędzane jest wbudowanym w piastę silnikiem hydraulicznym. Rozwiązanie ciekawe, aczkolwiek zobaczymy jak sprawdza się w rzeczywistości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Eeee Do cięzkiego terenu, podjazdów i takich tam bedzie super ale do skoków i jazdy po torze chyba niezabardzo ... naped na jedno .. tylne kółko ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne .. podejzewam ze 2-Track się nie przyjmie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Na zime na snieg, albo na mokre wydaje mi sie fajne rozwiazanie, nie bedzie (az tylu) uslizgow przedniego kola. Przynajmniej tak mysle ze nie powinno byc :) A nie przyjac sie moze pewnie ze wzgledu na cene ;)) Jak dla mnie fajne fajne. =] Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Siema Byl przeciez tego test w sierpniowym wydaniu "Motocykl" i kolesie pisali ze przy skokach zachowuje sie jak "normalny motocykl" i ze cyt. " naped na oba kola daje przewage w zakretach poniewaz stabilizuje maszyne kiedy jezdziec wyhamowuje w ostatnim ulamku sekundy i natyczmist przyspiesza a po drugie pozwala utrzymac tor jazdy" A moim zdaniem nie ma to jak naped na tylne :twisted: :D a pozatym w 2trac ma przod ciezszy o 9kg... no ale w terenie i przy stromych podjazdach ma przewage ;) wiec... ten hmm system ma swoje plusy i minusy :) POZDRAWIAM ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 KTM tez cos takiego zrobilo - pisalo o tym w ŚM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 ładnych kilka lat temu pisał o tym ŚM , już dawno testowano naped na obydwa koła, doskonale pamiętam zdjęcie yamahy ttr 600 w tym artykule, reszta to były jakies dziwne marki, albo nie podpisane, najczęsciej enduro i motory plażowe, futurystyczne na początku pażdziernika dałem wycinek o tym dla znajomego mojego kolegi, bo na studiach w bydgoszczy pisze na ten temat jakąs grubszą prace. napęd na 2 koła się nie przyjmie bo jest za drogi, już szybciej możemy liczyc na seryjny abs w każdym nowym moto aha, ten napęd składa sie z minimum 20 albo 30 elementów, bo to był warunek pisania tej pracy :mrgreen: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 slyszalem tez o tym i podono to jest lepsze niz to w WR ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 5 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 heh i mozna walic niekończące sie stoppie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 heh i mozna walic niekończące sie stoppie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: no fakt, to ja już zbieram na taki sprzęt kase i na wiosne rządze w bielawie :mrgreen: i w moim miescie wszystkie laski moje :) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 heh i mozna walic niekończące sie stoppie Co Ty bredzisz???Do stoppie potzrebny jest hamulec przedniego kola a nie naped,pomysl troche zanim cos napiszesz. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 heh i mozna walic niekończące sie stoppie Co Ty bredzisz???Do stoppie potzrebny jest hamulec przedniego kola a nie naped,pomysl troche zanim cos napiszesz. :twisted: Chyba że na wstecznym... :D Gixer ale tak na upartego mozesz sie pochylic tak hamulcem ze prawie lecisz dodajesz gazu i cie stawia na nogi ale w tym momecie znowu hamulec... i tak bez konca... wiem wiem... teoria... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Sama idea jest dobra,ale jak z awaryjnością spalaniem,exploatacją itp. Moim zdaniem to nie ma wała na ten motocykl w terenie przewaga pod każdym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Grudnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Lekko podnosi to wagę moto. Moc przenoszenia - zwykle 30% przód 70% tył. Poza tym kit 2wd można kupić już do większości seryjnych wyczynowych enduro. Koszt - od 6000 do 8000 zł. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.