banka Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam,upatrzyłem sobie er-5 z 2003 r. w niemal idealnym stanie (sprawdzony w serwisie) i czekam tylko aż właściciel będzie w Warszawie i mam zamiar go kupić.Natomiast przed podpisaniem umowy mam do Was jeszcze pytanie o numer VIN. W internecie jest sporo walidatorów sprawdzających poprawność tego numeru natomiast nie wiem czy działają one poprawnie. Ten motocykl ma numer VIN: JKAER500ACA067732 i wychodzą mi totalne głupoty jak sprawdzam go tymi walidatorami. Natomiast znalazłem w internecie troche er-5 z tego rocznika i numery wyglądają podobnie a walidatory też wykazują niepoprawność tych numerów. Czy orientujecie się czy ten numer VIN może być poprawny ? Za informację będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Czy orientujecie się czy ten numer VIN może być poprawny ? PozdrawiamSpoko, ten VIN jest od tego rocznika i modelu. Tabelka - klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam, posiadam kawę er 5...Sprzet super, pali cos koło 6l. przy delikatnej jeździe 4,5, a przy ostrej 9l. Zawieszenie dobija na dołkach, nie ma cudów. Na cheble nie można narzekać, nie posiadam oplotu, ale i tak są skuteczne. V-max ok 190 licznikowe. Przejechane ponad 2 tyś km, bez awarii. Ogólnie sprzecik bardzo dobrze mi sie prowadzi, nie brakuje mu mocy przy wymijaniu, piekny dzwięk na seryjnym wydechu. Pzdr wszytkim posiadaczom er'ek i nie tylko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżery Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam, Od piątku jestem posiadaczem ER 5 i każdy model (prawie każdy) ma wątek w którym ludzie robią pogaduchy o swoich sprzętach, jednak w przypadku ER 5 rozmowa zamarła, może trochę się ruszymy? Pierwsza rzecz o której chce porozmawiać to dźwięk brzęczącego łańcuszka powyżej 5 tys. obr/min. Dźwiek wydobywa się z silnika. Czy to jest normalna dolegliwość czy zwiastun problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural2 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam! O er5 rozmowy zamarły to prawda ale to chyba dlatego ze jest bezawaryjny:). Jeśli chodzi o dźwięk łańcuszka to jeśli jest naciągnięty to powinien być słyszalny na wolnych obrotach na zimnym silniku. Moim zdaniem przy 5tys obrotów łańcuszek nie dzwoni! Pewnie coś innego, może zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Jestem posiadaczem er5 od 3 tygodni. Póki co więc doświadczenie niewielkie, ale generalnie jestem zadowolony z wyboru akurat tego moto. Trzeba tylko coś z hamulcami zrobić bo ich działanie pozostawia wiele do życzenia. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 z tyłem raczej niewiele, z przodu jest pojedynczy przewód więc dać w stalowy oplot to 180zeta na allegro. może taniej jakby zapolować na jakimś ebay-u jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 z tyłem raczej niewiele, z przodu jest pojedynczy przewód więc dać w stalowy oplot to 180zeta na allegro. może taniej jakby zapolować na jakimś ebay-u jsz Z tyłu to ciężko hamulcem nazwać, jakiś spowalniacz tam jest zainstalowany. A co do przodu to właśnie o zmianie przewodu myślę. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżery Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 poczekam na wypłatę i pojadę do serwisu ustawić zawory, zobaczymy jak będzie w tedy reagować. pogoda nie dopisuje a ja tak bardzo chcę jeździć, a jeszcze jak na złość ustawili mi poranne godziny kiedy na dworze pada deszcz. Będzie ciepło to pewnie posiedzę w pracy :/ Wracając do motóra to do wymiany pozostaje jeszcze lewe lusterko bo ma za krótką nogę i w mieście trzeba się gimnastykować żeby zmienić pas. przed zakupem wiele słyszałem o "zwalniaczach" w ER5 ale to nie zniechęciło mnie od zakupu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural2 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 dżery nie wiem gdzie mieszkasz ale w Sanoku jest koleś który posiada sprzęt elektroniczny i jest w stanie zdiagnozować nieprawidłowe ustawienie zaworów. Nie jest to jakiś tam stetoskop i badanie na słuch. Wiem bo sam dzisiaj u niego byłem i sprawdzałem i jeszcze robiłem synchronizację gaźników i też robił to na elektronicznym sprzęcie a nie na niedokładnych zegarowych wskaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżery Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 ural dzięki za cynk, ale mieszkam koło Lublina więc raczej do Sanoka się nie wybiorę za zaworami chyba że będę przejazdem ;) popytam się w Lublinie może serwisy też mają już taką technikę. W ogóle to ER5 mają regulacje płytkową czy śrubkową? W każdym razie liczę się z wydatkiem 100-150zł. Chyba nie jestem marzycielem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 W ogóle to ER5 mają regulacje płytkową czy śrubkową? Siurbkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 W każdym razie liczę się z wydatkiem 100-150zł. Chyba nie jestem marzycielem? Nie, nie jesteś marzycielem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżery Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 w sobotę odwiedziłem serwis, wymieniłem olej i płyn hamulcowy. dźwięk powyżej 5tys obrotów ucichł jednak do naprawy pozostaje przedni hamulec który nie trzyma ciśnienia i tutaj pytanie do was. Ile kosztuje reperaturka do przedniego układu hamulcowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 (edytowane) Znaj moje serce.. http://tinyurl.com/m79jpv Tu o połowę tańszy: (stronka działa w IE, nie dziala w FF) http://larsson.pl/?c=odk&nt=1644&cdes=Elementy pompy hamulcowej&bid=105694 Edytowane 13 Lipca 2009 przez theBald1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.