Wicher Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Wicher daj spokój z palnikem za blisko do uszczelnienia a jeszcze kolo zapali cały motocykl.Masz dwa wyjścia małym młoteczkiem lekko postukać i podlewać colą albo WD40 ( do tego trzeba cierpliwości ) albo dwukilowym młotkiem pierdolnąć dwa razy posmarować szmalcem i rzucić psom do zabawy. Masz rację Piotrze :mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuadMan Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Cześć, Wszystkim. Sugerowałbym naftę, zamiast WD40. Naprawdę ma rewelacyjne właściwości pełzające i tak szybko nie wysycha. Nafta + cierpliwość pozwoliła mi rozebrać parę "nierozbieralnych" części. Nara. QuadMan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Enduro boy...moim skromnym zdaniem powinienneś wykazywac więcej pokory jeśli ktoś ci coś radzi... a nie wykłucać się, tak jak o pneumata. W twoich wypowiedziach dobrze widać, że na oczy nie widziałeś, co to cudeńko potrafi. Jak chesz aby ktoś ci dawał rady, to wypada podchodzić do osób ich udzielających z większą pokorą. Bo inaczej może się stać tak, jak z bajką o pastuszku i wilku.... Co do zebatki, to polecam ściagacz....najlepszy system i w dodatku nic nie uszkodzisz. Ewentualnie delikatne obstukiwanie młotkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 3 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2004 "Co Ty mozesz wiedziec!!! Jaki sciagacz, napewno sie nie da, juz wszystkiego probowalem" :twisted: ;) Zaraz tak uslyszysz :) Pozostaje szlifierka kątowa, mlotek i przecinak :smile2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 3 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2004 Kogo wy ze mnie robicie? Przecież przyznałem wam racje z tym pneumatem. Wcale się tutaj nie prubuje wymądrzać. Raz coś nie tak napisałem i już na mnie jeździcie :) Co do zębatki to już jest cała w wd40 i nie schodzi. Co do ściągacza to nie mam do niego dostępu i spróbuje coś przyspawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2004 Jeżeli nie musisz to nie spawaj nic elektrycznie do silnika w ramie !!! Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 3 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2004 Jak będziesz spawał, to zjarasz semmering i tyle.... idz do jakiegoś mechanika samochodowego i pożycz ściągacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 4 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Zanim przeczytałem to już zrobiłem :roll: Przyspawałem do zębatki pręty w dwóch miejscach ale to i tak nic nie dało. Mogłem sobie podnosić motor, szarpać na wszystkie strony, a zębatka dalej nic. Już mnie to wkur... masakrycznie :) Macie jeszcze jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Mamy:) ŚCIĄGACZ!!!! Kurcze facet nawet nie zdajesz sobei sprawy jak łatwo ją scągniesz przy jego pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 4 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Dobra:) Powiedz mi tylko jak to wygląda i gdzie to można kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Mamy , wyciągnij z majtek gumkę i strzel sobie w główkę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 poświęcilem sie i znalazlem, a juz myslalem ze trzeba bedzie narysowac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 5 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Dyisiaj udao mi si poryzcyz sciagacy od ynajomego mechanika. Zalozylem go na zebatke i szarpalem przez pol dnia z przerwa na obiad. efekt taki sam jak po przyspawaniu pretow. Jedna wielka pi*da :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Dam ci pewną radę. Załóż ściągacz, wykręc go dość konkretnie, a następnie walnij młotkiem w trzpień ściągacza napierający na wałek zdawczy. Uważaj aby naprężona zębatka niepoliczyła ci zębów. Jeśli to nie pomorze, to albo masz do dupy ściagacz, albo nieumiesz się nim posługiwać, no chyba, że jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie zębatki którego nieusunęłeś. Jeśłi to nie pomorze, to nie widze innego sposobu jak rozebrać silnik i wymienić cały wałek zdawczy razem z zebatką :D . (żartuje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Sciągacza nie trzeba szarpac, a odpowiednio umocowac i krecic tą duuuuuuuuuuuuuuuzą sruba widoczną na załaczonych obrazkach. :) Jeśłi to nie pomorze, to nie widze innego sposobu jak rozebrać silnik i wymienić cały wałek zdawczy razem z zebatką icon_razz.gif . (żartuje) Nie mow takich rzeczy bo chlopak jeszcze sobie na powaznie wezmie i bedziesz musial streszczac mu przez net jak zlozyc silnik w yamasze Dt :D :roll: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.