Skocz do zawartości

enduro_boy

Forumowicze
  • Postów

    167
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Enduro i mechanika
  • Skąd
    Gorzów Wlkp.

Metody kontaktu

  • Telefon
    660718386
  • Strona www
    http://www.endurodt.republika.pl

Osiągnięcia enduro_boy

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie chciałem się dowiedzieć jak sprawdzić czy impulsator z mojej aprili rs125 działa poprawnie. Nie mam iskry na i wyglądało by że to wina impulsatora ale chciał bym się upewnić. Z góry dzięki za pomoc.
  2. Naprawde nikt nie jest już w stanie podpowiedzieć mi co mam działać z tym motorem??
  3. Raczej będe musiał zrobić to sam bo nie stać mnie na oddanie motoru do warsztatu. Potrzebuje tylko wskazówek.
  4. Może coś z tym impulsatorem jest nie tak skoro nie dochodzi prąd do cewki. Potrzebował bym tylko wiedzieć jak wygląda ten impulsator żebym mógł sprawdzić.
  5. Jeśli chodzi o prąd to podpiełem się pod samochód kablami. NIe wiem czy dobrze sprawdzałem ale przykładałem próbówke do dwóch kabli które idą do cewki i wyglądało by na to że w ogóle prąd do niej nie dochodzi. Jak wygląda aparat zapłonowy??
  6. Witam! Przywiozłem sobie właśnie aprilie z niemiec i problem mam z nią taki jak w temacie. Rozrusznik ładnie kręci, swieca nowa, a iskry brak :buttrock: Pomóżcie co z tym fantem czynić mam :)
  7. Wygląda to tak, że ja mam wersje DOHC, a kumpel ma jakieś szczątki innej XS400 i jakiej to już nie wiem. Staramy się z dwóch złożyć jedną :buttrock: Także zależało by mi konkretnie na jakiejś angielskiej serwisówce bo z niemieckim to u nas kiepsko :crossy:
  8. Yamaha XS360,400 Service Manual ENG By Mosue Yamaha XS400 12E 82 Parts List GER+Wiring Diagram By Mosue Yamaha XS400 12E Service Manual ENG,GER By Mosue Nie wiem która z tych pozycji będzie najlepszą serwisówką do XS400 w języku angielskim. Bardzo był bym wdzięczny :icon_biggrin:
  9. Gaźnik już regulowałem na wszystkie sposoby i nie przynosi to żadnego rezultatu:( Czy problem zalewania świecy napewno jest związany z gaźnikiem?
  10. Witam! Zrobiłem sobie w Yamaszce DT125R stelaż do stawiania na koło ale jak motor jest wpionie to troche jeszcze jedzie ale po chwili zalewa świece i staje :roll: Możecie mi powiedzieć dlaczego tak się dzieję? Da się coś z tym zrobić?
  11. Wariować na asfalcie :-) Przerabiam go na streeta także nie potrzebuje przednich owiewek ani lampy. U nas w mieście wiele osób kupowało motory po wypadkach z pogiętymi lagami i nawet od latania na kole nic się niedziej. Ale wracając do mojego pierwszego pytania szukam dalej namiarów na taki zakład w poznaniu.
  12. ja się jakoś nie boję :roll: przecież na ramie nie ma żadnych pęknięć więc dalej będzie solidnie trzymać
  13. Myślicie, że kupiłem ten motor pod wpływem emocji?? :lol: Przedyskutowałem tą sprawę z wieloma ludźmi i pojechałem po motor z fachowcem. Rama jest bardzo dalikatnie podgięta także wyprostownie jej to żaden kłopot. Czy nie boje się jeździć na takim sprzęcie? :roll: Ludzie od prostowanie ram mówią, że gdyby to było niebezpieczn to w ogóle by tego nie robili. Prostowanie ramy 700zł, półki 100zł, lagi, 100zł. Dużo mnie to nie wyniesie! Jeszcze tylko rejestracja i 10000zł za taki motor to naprawde nie dużo.
  14. Witajcie! :) Mam pytanie do was wielkie! Mianowicie przywiozłem z Belgi właśnie nowy nabytek dla siebie(niżej link do aukcji;)). Sprzęcik jest po unfallu i rame, półke i teleskopy to będzie miał do prostowania. Rama się poddał przy główce ramy i teraz szukam jakiejś dobrej firmy która się tym zajmuje. Słyszałem że w poznaniu jest jakiś zakład tej branży co by mi pasowało bo bywam tam czasem. Możecie mi podać jakieś namiary na takie firmy? http://cgi.ebay.de/GSXR-600-K3-gsx-r600-co...1QQcmdZViewItem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...