Skocz do zawartości

Śruba mocująca zębatke


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wicher daj spokój z palnikem za blisko do uszczelnienia a jeszcze kolo zapali cały motocykl.

Masz dwa wyjścia małym młoteczkiem lekko postukać i podlewać colą albo WD40 ( do tego trzeba cierpliwości ) albo dwukilowym młotkiem pierdolnąć dwa razy posmarować szmalcem i rzucić psom do zabawy.

 

Masz rację Piotrze :mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, Wszystkim.

 

Sugerowałbym naftę, zamiast WD40. Naprawdę ma rewelacyjne właściwości pełzające i tak szybko nie wysycha. Nafta + cierpliwość pozwoliła mi rozebrać parę "nierozbieralnych" części.

 

Nara. QuadMan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enduro boy...moim skromnym zdaniem powinienneś wykazywac więcej pokory jeśli ktoś ci coś radzi... a nie wykłucać się, tak jak o pneumata. W twoich wypowiedziach dobrze widać, że na oczy nie widziałeś, co to cudeńko potrafi. Jak chesz aby ktoś ci dawał rady, to wypada podchodzić do osób ich udzielających z większą pokorą. Bo inaczej może się stać tak, jak z bajką o pastuszku i wilku....

 

Co do zebatki, to polecam ściagacz....najlepszy system i w dodatku nic nie uszkodzisz. Ewentualnie delikatne obstukiwanie młotkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kogo wy ze mnie robicie? Przecież przyznałem wam racje z tym pneumatem. Wcale się tutaj nie prubuje wymądrzać. Raz coś nie tak napisałem i już na mnie jeździcie :) Co do zębatki to już jest cała w wd40 i nie schodzi. Co do ściągacza to nie mam do niego dostępu i spróbuje coś przyspawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim przeczytałem to już zrobiłem :roll: Przyspawałem do zębatki pręty w dwóch miejscach ale to i tak nic nie dało. Mogłem sobie podnosić motor, szarpać na wszystkie strony, a zębatka dalej nic. Już mnie to wkur... masakrycznie :) Macie jeszcze jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam ci pewną radę. Załóż ściągacz, wykręc go dość konkretnie, a następnie walnij młotkiem w trzpień ściągacza napierający na wałek zdawczy. Uważaj aby naprężona zębatka niepoliczyła ci zębów. Jeśli to nie pomorze, to albo masz do dupy ściagacz, albo nieumiesz się nim posługiwać, no chyba, że jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie zębatki którego nieusunęłeś. Jeśłi to nie pomorze, to nie widze innego sposobu jak rozebrać silnik i wymienić cały wałek zdawczy razem z zebatką :D . (żartuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciągacza nie trzeba szarpac, a odpowiednio umocowac i krecic tą duuuuuuuuuuuuuuuzą sruba widoczną na załaczonych obrazkach. :)

 

 Jeśłi to nie pomorze, to nie widze innego sposobu jak rozebrać silnik i wymienić cały wałek zdawczy razem z zebatką icon_razz.gif . (żartuje)

 

Nie mow takich rzeczy bo chlopak jeszcze sobie na powaznie wezmie i bedziesz musial streszczac mu przez net jak zlozyc silnik w yamasze Dt :D :roll: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...