Skocz do zawartości

Walenie w CBR 1000F rok 91


bronx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Boże! Kolego! Ty to masz nerwy i cierpliwość! Przeczytałem właśnie cały ten wątek i zadaje sobie pytanie czy nie łatwiej i ostatecznie taniej byłoby zainwestować w używany, kompletny silnik, który sprawdził byś w autoryzowanym serwisie Suzuki?

Cieszę się, że wiara cię nie opuszcza ale tak z perspektywy, ten silnik to kompletny złom i nie będziesz już z niego miał pożytku. Spróbuj znaleźć jakiś używany i najlepiej nigdy nie otwierany bo stracisz rozum (Chyba, że przedtem staniesz się najbardziej doświadczonym mechanikiem Suzuki w Polsce :)

Trzymam kciuki za pozytywne zakończenie tego horroru!

 

A dlaczego suzuki cbr to chyba honda jest.

Powiem ze juz tysiac stuknelo i nic w silniku sie niedzieje , jesli sekcja zwlok niewskazywala zadnych uszkodzen to niewiem czemu mialbym miec z nim klopot.

Łancuszek tez wymieniony , wszystko sam zrobilem i wiem co mam,jedyne co teraz moze sie stac do rozpierniczyc sie na pol... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam i czytam i czytam.... sie troche napociles

 

Ale tak przy okazji. jak to jest z tymi panewkami w silnikach motocyklowych?

jedni mowia robic drudzy nie robic tylko ze na szrot.?? 8O

 

faktycznie niektorzy producenci nie przewiduja naprawy głównej ale inni owszem. no i na czym opieraja sie ci ktorzy twierdza ze nie robic?

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche ci sie pomerdalo od tego czytania - panewki sie wymienia ( na oryginalne, nie polskie dorabiane ) tylko nie szlifuje sie japonskich walow korbowych.

Dlaczego - bo warstwa super twarda jest b.cieniutka - mikrony i jeden szlif powoduje jej zebranie i dojscie do warstwy twardej ale juz nie wystarczajaco twardej.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche ci sie pomerdalo od tego czytania  

 

pomerdało nie pomerdało i dla tego pytam bo nie wiem jak to do konca jest w moto.

 

bo warstwa super twarda jest b.cieniutka  

 

to tak wlasnie jest w tych w ktorych naprawa główna nie jest przewidziana, ale czy we wszystkich? z tego co rozumiem to wszystkie maja tak cieniutka warstwe super mega power twarda ze zadnych sie nie szlifuje?

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam na zakonczenie iz silnik pali ok 100ml oleju na 1000km !

sa jeszcze dwa miejsca chalasu 1 kosz sprzeglowy - wnerwia mnie to jak wali , szczegulnie jak jest cieply , ale wcisniece klamik sprzegla powoduje ustanie stukania

a 2 miejsce to wydech - piekne brzmienie silnika

 

p.s mam nadzieje ze nic niezapesze :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadnych na panewkach.

Naprawia sie waly prasowane na lozyskach tocznych przez wymiane lozysk. Tego typu walow zostalo bardzo niewiele, glownie w jednocylindrowych endurakach.

 

dzieki przyjołem :clap:

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemęczyłem wszystko od początku i prawie odechciało mi się jeździć. Młodniejące motocykle, cieknące śruby, dziurawe miski, śruby w silniku... Jeśli moja XJta czasem sobie postukuje mam ją już na złom oddać, czy zbierać butelki i robić remont? :D Ja chyba nie dałbym rady tyle "wozić się" z naprawami motocykla. Bronxie drogi widzę, że masz własny garaż. Wolę nie myśleć co by było, gdybyś parkował na strzeżonym parkingu pod chmurką... Koniec końców cieszę się, że jeździ. Uff...zmęczyłem się tym wszystkim. Chyba się spać położę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemęczyłem wszystko od początku i prawie odechciało mi się jeździć. Młodniejące motocykle, cieknące śruby, dziurawe miski, śruby w silniku... Jeśli moja XJta czasem sobie postukuje mam ją już na złom oddać, czy zbierać butelki i robić remont? :P Ja chyba nie dałbym rady tyle "wozić się" z naprawami motocykla. Bronxie drogi widzę, że masz własny garaż. Wolę nie myśleć co by było, gdybyś parkował na strzeżonym parkingu pod chmurką... Koniec końców cieszę się, że jeździ. Uff...zmęczyłem się tym wszystkim. Chyba się spać położę.

 

No

Embe czytanie bylo a bylo , gdybym niemial garazu w zyciu niekupilbym moto gdzie cos trza zrobic (mial byc tylko przedni plastik....) , ale jak to w tym kraju bywa tak czy tam mozna trafic na padake.

JEst kilka plusow tej sytuacji , wyleczylem sie z kupna motorow w polsce....

nauczylem sie prawie wszystkiego o silniku :D , a takze czyscic , synchronizowac gazniki i ustawiac zawory :P

Nieumiem tylko wyczuc a raczej wyslucha jak klepia jeden zawor :P wiecej uslysze... moze to wina moich radarkow :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

szczerze mowiac to balbym sie kupic leciwy motor o duzej mocy i potem smigac ponad 200kmh na sprzecie co juz zapewne nie jeden domorosly mechanik przy nim cos sam probowal naprawic uzywajac "mlotka i kowadla"

po prostu uwazam to za duza nieroztropnosc, dlatego moja rada jest taka lepiej odposc sobie sprawdzanie na co stac twoj sprzet jak mach chocby minimalne watpliwosci co do jego stanu technicznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac to balbym sie kupic leciwy motor o duzej mocy i potem smigac ponad 200kmh na sprzecie co juz zapewne nie jeden domorosly mechanik przy nim cos sam probowal naprawic uzywajac "mlotka i kowadla"

po prostu uwazam to za duza nieroztropnosc' date=' dlatego moja rada jest taka lepiej odposc sobie sprawdzanie na co stac twoj sprzet jak mach chocby minimalne watpliwosci co do jego stanu technicznego[/quote']

 

wogule nierozumiem twojej wypowidzi na ten temat , ale pisz co chcesz.

poczytaj dokladnie co pisalem!! motor jest w stanie idealnym , kto tu pisze o lataniu ponad 200 na niesprawnym ????

przy takich predkosciach moga wyjasc jakies niedociagniecia , wady jakich niezauwazysz przy 100 , chocby cos nie tak z guma...

sory ze sie zapytam na czym jezdzisz i ile ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...