Mate1987 Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Witam ,mam maly problem moim Suzuki gsxf 750 rok 2000 stary olejak .Mianowicie wczoraj przemieszczając sie w mega korku,tak wielkim ze nie mozna bylo między samochodami cisnąć ,moje jajko zaczęło sie bardzo nagrzewac .Obroty zaczęły isc na sprzegle w gore,tak juz ponad dwójkę.Po tym zajsciu przestala mi świecić kontrolka biegu neutralnego .Dzisiaj gdy odpalilem moto by, jechac do pracy wszystko bylo ok kontrolka swiecila ,jednak po pewnym czasie zgasla .Myślicie ze cos sie podpaliło ze ta kontrolka nie świeci ?Nie wiem sprzeglo moglo sie nagrzać tez?Prosze o pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Jeżeli w tym czasie nie paliłeś kapora to raczej ciężko w obecnych temperaturach przegrzać silnik pracujący na jałowych obrotach. Na moje przyczyna Twoich problemów z moto tkwi gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kier200 Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Jedyne co mi przychodzi do głowy to za niski poziom oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mate1987 Opublikowano 5 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 3 godziny temu, Piasek80 napisał: Jeżeli w tym czasie nie paliłeś kapora to raczej ciężko w obecnych temperaturach przegrzać silnik pracujący na jałowych obrotach. Na moje przyczyna Twoich problemów z moto tkwi gdzie indziej. Wiem, ze nie dzieje sie to bez przyczyny tylko cos jest nie tak .Ale pytam ,bo moze ktos mial podobny problem .Te obroty zaczęły mi wyrastać cora bardziej czym dluzej stałem. 27 minut temu, kier200 napisał: Jedyne co mi przychodzi do głowy to za niski poziom oleju Poziom oleju jest blizej gornej granicy.Olej ma 10 miesiecy i przejechalem na nim 4100 km juz zamowilem olej i filtr niedlugo wymiana. I jak to moglo wpłynąć na kontrolke biegu jalowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kier200 Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Raczej niski poziom oleju wiazał bym z przegrzewaniem się moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mate1987 Opublikowano 5 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca Godzinę temu, kier200 napisał: Raczej niski poziom oleju wiazał bym z przegrzewaniem się moto. Ok wezme to pod uwage i doleje do fula .Pewnie nie predko mi sie to drugi raz przytrafi ,bo taka blokada zdarza sie bardzo rzadko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Nie ma opcji żebyś przegrzał olejaka przy obecnych temperaturach. Nawet przy 30 stopniach w korkach też go nie przegrzejesz - no chyba, że będziesz stał w miejscu z odkręconą manetą przez kilka minut. Pół życia spędziłem na olejakach, za młodu to się takie katowanie uskuteczniało, że kolektory z wydechem były rozgrzane do czerwoności, iskry szły a silnikowi nic nie było. Wiem do czego są zdolne te silniki, jemu wystarczy żeby był olej chociaż na pół okienka 🙂 Masz tu przykład, filmik sprzed lat z mojego miasta, byłem przy tym 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca 22 godziny temu, Mate1987 napisał: ...przestala mi świecić kontrolka biegu neutralnego .Dzisiaj gdy odpalilem moto by, jechac do pracy wszystko bylo ok kontrolka swiecila ,jednak po pewnym czasie zgasla .Myślicie ze cos sie podpaliło ze ta kontrolka nie świeci ?... Skoro jest problem z kontrolką to należałoby zajrzeć do czujnika. Sprawdzić połączenia, jeżeli jest to możliwe to przeczyścić też czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mate1987 Opublikowano 6 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 1 godzinę temu, jarenty napisał: Skoro jest problem z kontrolką to należałoby zajrzeć do czujnika. Sprawdzić połączenia, jeżeli jest to możliwe to przeczyścić też czujnik. Dziwne jest to ze kontrolka od luzu dziala jak motocykl jest zimny a potem przestaje i dzieje sie to od tego przegrzania w czasie korku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca 23 godziny temu, Mate1987 napisał: Dziwne jest to ze kontrolka od luzu dziala jak motocykl jest zimny a potem przestaje i dzieje sie to od tego przegrzania w czasie korku. Nie ma to nic wspólnego z tym o czym piszesz. Sa jakies pewnie zimne luty, brak kontaktu. Przy wysokiej temperaturze coś się rozszerza, jakiś styk, uwalony kabelek i przestaje łączyć. Do sprawdzenia przewód oraz sam czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.