Demos1234 Opublikowano 10 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2022 Hejka forumowicze, szukam pomocy bo juz normalnie nie wytrzymam bez motorku, historia taka ze zerwal sie łańcuch rozwalił pół bloku, no i kupilem w okazyjnej cenie drugi, jednak byl on z dziurawym tłokiem, postanowiłem dac tloki i cylinder ze swojego, pierscieni nie zdejmowałem choc byly one w innej pozycji niz manual pokazuje wiec je ustawilem i wsadzilem tloki do cylindra chyba poszlo wsio z dobrze tloki na znaki do wydechu, nowa uszczelka, stare śruby i podkładki na 49 nm, jak w manualu. Silnik odpalał wcześniej na 1 cylinder od strzału ale gasł przez tłok i dym wlatywał do silnika, teraz kiedy probuje go uruchomić coś wybucha w cylindrze tak ze mi przepustnica wyskakuje z gum i nie zapali, dodam jeszcze ze na wkreconych swicach silnik ciezej chodzi ale nie ma problemu zakrecić, i słychać jak krzywki juz nie naciskają ze wlatuje powietrze do silnika. raz z jednego raz z drugiego cylindra, nie wiem czy tak ma byc? Czy ma nie dac sie krecic silnikiem przy wkreconych świecach, jak odlacze bak to nie wybucha nic bo paliwo nie leci przecie, wiec fajnie by bylo jak by ktos na trop naprowadził dodał cos od siebie bo nie mam pojecia czemu tak wybucha w cylindrze mieszkanka, zaraz wlasnie ide sprawdzic kompresje, i rozrząd ale raczej w porzadku, dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 10 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2022 Ty, a co to za motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demos1234 Opublikowano 10 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2022 (edytowane) Er6f Dobra zmierzylem kompresję na jednym jest 210 psi gdzie ma byc max 213 na drugim zaś 230, przy zakmnietej manetce a chyba bylo po równo, a no szkoda uszczelki pod cylindrem chyba jeszcze raz trzeba rozkładać tylko nie wiem nadal w czym problem ale stawiał bym na pierścienie tylko co xd sporo oleju tam dalem no i cala komorcie wymazałem Ps luz zaworowy sprawdzony jest w przedziale Edytowane 10 Czerwca 2022 przez Demos1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2022 Zle ustawiony rozrzad., nie zdejmuj cylindra i glowicy tylko sprawdz ustawienie rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 13 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2022 Sorry za offtop, ale lekki pier...nik zaczyna się w tym dziale robić.Co to za tytuł i opis rodem z gimnazjum? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demos1234 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2022 Adam M. Rozrzad jest ustawiony dobrze robilem go 50 razy i nigdy sie nie myliłem, z jednego silnika przelozylem glowice i cylinder bez rozpoławiania i swoje tłoki, pierscieni nawet nie ściągałem, znam ten silnik i wiem ze odpali nawet na przestawionym, jak wspomnialem silnik mial pekniety tłok i odpalał na 1 cylinder po zmianie calej góry nie odpala tylko strzela w silniku albo z tlumika i wyrzuca przepustnice z gum, brakuje mi pomysłów kompresja na lewym 215 na prawym 230 manual mówi ze ma byc 213 max, tłoki byly czyszczone z nagaru, dostalem chudsze podkładki niż oryginalne, mozliwe ze tłok idzie za daleko albo nisko? Temu tak bucha? Nabokow sorki brachu, nie wiedzialem jak to nazwac, strzela jak z karabinu i nie chce go dalej męczyć bo rozdupcy caly blok 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 "wyrzucenie przepustnicy z gum wyraznie swiadczy o tym ze silnik zzamiast ssania robi wydech do gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Ustaw dobrze rozrząd i po temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demos1234 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Naprawde rozrzad jest git, raczej mysle ze stopień sprężania nie taki jak powinien byc 11.7:1 bo odległość tłoka do głowicy sie nie zgadza o tym sie dowiem jak przyjdzie mi zegar bo nic mi nie pozostaje jak sprawdzić wymiary, a może klucz dynamo mnie zrobił w hu*a i glowica zle dokręcona, brakuje pomysłów ale dziekuje za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 A jaki tam jest zapłon? Jeżeli wali w gazniki, to zawory ssące są jeszcze otwarte kiedy następuje zapłon. Cudów nie ma. Zapłon z rozrządem musi grać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demos1234 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) Elektryka na wtryskach, nie pokazuje zadnych błędów Edytowane 15 Czerwca 2022 przez Demos1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 uważasz że mogłeś tak mocno do......walić głowicę że znacząco zwiększyłeś stopień sprężania ?? 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demos1234 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Cylinder, glowicy nie ściągałem, ale chyba to też nie skoro oczko puszczasz 🙂 czekam na zegar i se zmierze tłok do głowicy, ale ja nie wiem czy takie objawy by były, bum bum, poki co wymienie paliwo jeszcze bo leżało w baku 3 miesiące, ale ja nie wierze w takie rzeczy jak stare paliwo do 4 suwa i jeszcze plankiem popryskam moze załapie, uszelke musze i podkładki zamowić i jeszcze raz to zrobic, ale wczesniej sprobuje stary cylinder zalozyc i zobaczyć ewentualnie pierścienie ale testowalem jak silnik jeszcze hulał i bylo max kompresji, teraz ciut wiecej, wrzuce zdjecia rozrzadu i manuala i zobaczycie ze rozrzad jest git, poki co dziekuje ślicznie i stawiam krate browara jak ktos mnie naprowadzi na trop lwg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demos1234 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 Odpalił jebaniec, nie wiem co bylo nie tak, mnie sie zdaje ze za duzo oleju bylo w komorze i stad te wybuchy, zostawilem wykrecone swiece na 2 dni bakiem pomieszałem i gitez, dziekuje wszystkim ktorzy sie udzielili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.