Skocz do zawartości

Kawasaki 636 03r odpowietrzenie przedniego hamulca


janekjl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas wyjazdu spod domu po parunastu metrach poczułem ,że motocykl hamuje. Zatrzymałem się i już nie mogłem bestii ruszyć z miejsca przez zablokowane przednie zaciski. Odkręciłem odpowietrzniki, tłoczki odbiły. Próbowałem odpowietrzać hamulec ,ale klamka była cały czas miękka. Zdjąłem zaciski, umyłem je i wyczyściłem tłoczki. Skręciłem wszystko z powrotem i problem dalej jest ten sam. Z zacisków leci płyn bez pęcherzy powietrza, ale klamka nadal jest miękka. Przy pompie jest też odpowietrznik, zaczynałem odpowietrzanie od niego. Widać było przez rurkę ,że wypycha płyn więc jakieś tam ciśnienie wytwarza, ale być może za małe? Co to może być Panowie jakieś rady ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem kiedyś taki przypadek i problemem okazał się wężyk hamulcowy - guma w środku się nazwijmy ro "zapadła" tzn tak się tam wszystko roz......padło 🙂 że  iwytworzone przez pompę ciśnienie nie mogło się cofnąć

A to że przewody są w oplocie to nic nie zmienia bo w środku dalej jest guma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi.  Qadrat jak moto mi stanęło to poluzowanie odpowietrzników przy zaciskach popuściło tłoczki więcej uważasz że winne są przewody? Teraz nie widać co się dzieje z tłoczkami bo cofnelem je na maksa i nic sie nie dzieje z nimi podczas odpowietrzania. Aha i przypomniało mi się że jak składałem z powrotem zaciski nie było miedzianych tylko stalowe podkładki do śrub. 

Edytowane przez janekjl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee nie, zadna pompa nie przepuszcza, jest odwrotnie mpoze miec zapchany otworek wyrownujacy cisnienie polozony obok duzego otworu laczacego pompe wlasciwa ze zbbiorniczkiem plynu. Oprocz tego przewod moze byc problemem ale rowniez brud na tloczkach zaciskow, rdza w miejscu gdzie porusza sie tloczek pompy ( ogranicza ruch tego tloka ) jednym slowem bym w tak starym sprzecie rzebral, sprawdzil i umyl pompe z zaciskami, a sam przewod rowniez sprawdzil i ew wymienil. Zaciski i tloczki najlepiej czysci plynem hamulcowym i szmata a nie rozpuszczalnikami / paliwem, pompe trzeba tylko oproznic z plynu sprawdzic otworek i po zdjeciu dzwigni sprawdzic czy tam nie ma zadnej rdzy ograniczajacej ruch tloka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Ja mam podobny problem ale w quadzie i za żadne skarby nie mogę odpowietrzyć ich jest miekka i tyle też nie wiem co zrobić przód mam osobno tyl osobno i z przodu już jest nowy klocek przewody śruby i podkładki takie z gumowym uszczelnieniem w środku pompa przód pompuje normalnie bo leci płyn z zacisku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...