Skocz do zawartości

janekjl

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O janekjl

  • Urodziny 05/01/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dębno

Osobiste

  • Motocykl
    cbr F2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2197957

Ostatnie wizyty

306 wyświetleń profilu

Osiągnięcia janekjl

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja nie, motocykl mam od niedawna. Nie wiem jak poprzedni właściciel.
  2. Dzieki za odpowiedzi. Qadrat jak moto mi stanęło to poluzowanie odpowietrzników przy zaciskach popuściło tłoczki więcej uważasz że winne są przewody? Teraz nie widać co się dzieje z tłoczkami bo cofnelem je na maksa i nic sie nie dzieje z nimi podczas odpowietrzania. Aha i przypomniało mi się że jak składałem z powrotem zaciski nie było miedzianych tylko stalowe podkładki do śrub.
  3. Bez ABS-u. Przewody mam w stalowym oplocie, też myślałem, że może to jest przyczyną ale sam już nie wiem.
  4. Podczas wyjazdu spod domu po parunastu metrach poczułem ,że motocykl hamuje. Zatrzymałem się i już nie mogłem bestii ruszyć z miejsca przez zablokowane przednie zaciski. Odkręciłem odpowietrzniki, tłoczki odbiły. Próbowałem odpowietrzać hamulec ,ale klamka była cały czas miękka. Zdjąłem zaciski, umyłem je i wyczyściłem tłoczki. Skręciłem wszystko z powrotem i problem dalej jest ten sam. Z zacisków leci płyn bez pęcherzy powietrza, ale klamka nadal jest miękka. Przy pompie jest też odpowietrznik, zaczynałem odpowietrzanie od niego. Widać było przez rurkę ,że wypycha płyn więc jakieś tam ciśnienie wytwarza, ale być może za małe? Co to może być Panowie jakieś rady ?
  5. Hej Od niedawna jestem posiadaczem 636. Chciałbym usłyszeć Wasze opinie odnośnie kultury pracy tego pieca. Pali bez problemu zimny czy ciepły, nie kopci, płynnie wkręca się na obroty. Ale mam wrażenie ,że głośno chodzi rozrząd. Słyszałem ,że często winne w tym modelu są napinacze. Wiem ,że najlepiej byłoby zrobić porządny serwis, sprawdzić luzy zaworowe itd, ale sezon już w pełni a ja nie mam teraz czasu mimo chęci na dłubanie przy moto. Czy według Was nadaje się to to do jazdy 🙂 Pozdrawiam video-1652194117.mp4
  6. Trzeba będzie wyjąć gaźniki i tyle, i tak przyda im się czyszczenie. Jak masz bak zdjęty możesz też sprawdzić działanie kranika, dziwne jest to że w sc 28 była pompa paliwa a już w sc33 kranik w cbr 600f podobna akcja , F1 śmigało na pompie a F2 na kraniku.
  7. Dzięki za zainteresowanie tematem. W moim kraniku wychodzi cieńszy przewód do silnika. Przypatrzyłem się temu kranikowi i nie ma tam nacechowanych oznaczenie ON,OFF,RES, ale zawsze jak zaczynało brakować mi wachy przekręcałem ,,do góry,, czyli na REZERWĘ i było git oraz gdy kiedyś zapomniałem po odpaleniu przekręcić z zamkniętej pozycji, przygasał więc domyślam się ,że tak jest.
  8. Dziękuję za odpowiedzi. W tym kraniku jest pozycja ON,OFF i RES. Na zamkniętej pozycji nie leci benzyna, na ON i RES leci i właśnie nie jestem pewny czy powinna bez podciśnienia. Jest jakiś sposób na sprawdzenie zaworków pływakowych bez zdejmowania gaźnika ? Czy przy uszkodzonym kraniku i intensywnie lecącej benzynie , zaworki mimo wszystko bezwzględnie powinny ją zatrzymać ?
  9. Witam W mojej hondzie cała benzyna z baku dostała się do oleju. Było tego w sumie koło 10 litrów. Uszkodzony musi być kranik i zaworki iglicowe z gaźniku. Pytanie o ten kranik. Czy w pozycji ON bez podciśnienia ( zdjęty zbiornik ) benzyna powinna lecieć ? Wydaje mi się ,że nie. No i kwestia komór pływakowych w gaźniku. Tylko na trzecim gaźniku paliwo nie kapało gdy poluzowałem śrubę spustową z komory. Czy to definitywnie oznacza uszkodzenie zaworka w tym gaźniku ? Na co jeszcze zwrócić uwagę ? Pozdro !
  10. Cześć :wink: Mam problem ze swoim zawieszeniem. Kupiłem motor z cieknącymi lagami nie wiadomo ile tak jeździł prawie nic tam praktycznie oleju nie było. Dolałem mu troche zanim dojdą do mnie uszczelniacze żeby nie chodził całkiem na sucho. Dociskając go w miejscu normalnie pracuje, no może troche za miękko nawet ale podczas jazdy na kole przy opadaniu uderzył jakby był całkowice sztywny. Nawet podczas normalnej jazdy przy hamowaniu zachowuje się jakby nie chodził. Co to może być??? :icon_razz:
  11. Witam wszystkich Mam mały problem z moją cb-ką, gdy chciałem ją ostatnio odpalić przy naciśnięciu startera dobiegał taki dziwny tyrkot z akumulatora. Potem okazało sie że ten dźwięk dobiega z przekaźników. I tera pytanie czy po wymianie akumulatora motor będzie normalnie odpalał czy może do wymiany jest ten przekaźnik? Miał ktoś z was taki przypadek w swoim sprzęcie?? Probowałem odpalić go na pycha i odpalał na drugi dzień uruchomiłem go i pochodził pare minut potem zgasł. Nie mam pojęcia co to możę być. Byłbym wdzięczny za każdą wskazówke. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...